Nutricia
Bez obzira na to koliko je velika ili mala vaša tvrtka, zadovoljstvo kupaca trebao bi vam biti prioritet broj 1. Da biste pružili izvrsnu uslugu, potreban vam je odgovarajući alat. Zbog široke palete proizvoda i briljantnog omjera performansi i cijene, LiveAgent bi mogao biti rješenje koje ste tražili. Pomoću našeg helpdesk rješenja možete unaprijediti svoju igru i prebaciti se u potpuno novu ligu u područjima koja uključuju stopu zadovoljstva kupaca, učinkovitost vaših korisničkih agenata, pa čak i uštedu na operativnim troškovima.
Ne trebate zaposliti desetke agenata da biste bili najbolji u onome što radite. Implementacija pravog rješenja mogla bi biti presudna stvar, ali nemojte nas držati za riječ. Pokazat ćemo vam kako LiveAgent može promijeniti vaše poslovanje na primjeru iz stvarnog života. Nastavite čitati i saznat ćete kako tvrtka pod nazivom Nutricia pokazuje drugima što zaista znači izvrsna podrška.
O tvrtki Nutricia
Komunikacijom na liniji za podršku upravljaju nutricionistički terapeuti, savjetnici za dojenje, medicinske sestre i drugi stručnjaci iz područja brige o djeci. Ponosni smo na činjenicu što su upravo LiveAgent odabrali kao svoj help desk. Trenutno Nutricia koristi LiveAgent za pružanje sofisticirane i educirane podrške u 2 države za korisnike njihovih web stranica Nutriklub i Klub maminek.
Vremena se mijenjaju
Nutricia koristi LiveAgent od proljeća 2014. Prije toga oslanjali su se samo na interno rješenje za e-poštu i jedan od besplatnih softvera za chat uživo. Tvrtka je ubrzo shvatila da to nije način da se ide naprijed i da trebaju podići svoju igru na višu razinu.
“Softver koji smo koristili prije LiveAgent-a više nam nije bio prikladan. Trebale su nam značajke poput dodjeljivanja chata, automatskog usmjeravanja i složene analitike. Naše besplatno rješenje nije bilo spremno za opseg našeg posla i količinu upita koje smo dobivali”, rekao je Lukas Mitas iz tvrtke Nutricia. Tražili smo alat s prihvatljivim omjerom cijene i performansi i opcijama skaliranja koji će biti u stanju nositi se s količinom našeg posla”, dodao je Lukas Mitas.
“To što smo odabrali LiveAgent pomoglo nam je da tvrtka napreduje u segmentima učinkovitosti i poglavito zadovoljstva kupaca.”
Što je također važno – korištenje online podrške pomoglo im je srezati troškove, jer su učinkovito smanjili opseg posla i pozivni centar koji je bio puno skuplja opcija u usporedbi s rješenjima za online podršku.
Nutricia trenutno koristi LiveAgent u 2 države. Zapošljavaju “samo” 5 vrhunskih stručnjaka iz područja prehrane na svojoj online podršci.
Povećanje učinkovitosti ne mora nužno značiti da bi kvaliteta usluge krenula nizbrdo. Zadovoljstvo kupaca tvrtkom Nutricia nesumnjivo se povećalo. Imajte na umu da je njihova služba za korisničku podršku vrlo specifična – radi se o zdravlju naše djece, tako da apsolutno nema mjesta za kompromise.
Krivulja učenja? Koja krivulja učenja?
Unatoč kompleksnom setu značajki koje sadrži, LiveAgent je i dalje nevjerojatno jednostavan za upotrebu.
“Navikavanje na LiveAgent bilo je vrlo lako.”
“Naši agenti su jako brzo naučili kako koristiti softver. Podučavanje drugih ljudi koji imaju pristup LiveAgent-u također je prošlo glatko, rekao je Lukas Mitas. Budući da radim kao administrator, moram naglasiti izvrsne i sadržajne značajke za analitiku koje LiveAgent nudi”, dodao je.