Ready2Order
Priča koja uključuje LiveAgent i kompaniju Ready2Order je gotovo idealan dokaz koncepta u pogledu kako dva moderna i dinamična poslovna subjekta zajedno rade (jedan od njih je naš ☺). Ready2Order nudi vrhunski, ali jednostavan POS sustav u oblaku za stotine kompanija koje u svom portfelju imaju poznate kompanije kao što su ORF, Die Presse i Der brutkasten.
Kada je riječ o procesu prodaje i baratanju s novcem, nema mjesta za kompromis. Izvrsna korisnička podrška je apsolutno nužna na ovom području i drago nam je što je Ready2Order odabrao LiveAgent u svojstvu platforme za pružanje podrške.
Ova se uspješna austrijska kompanija odlučila za LiveAgent u prvom tromjesečju 2016. Trenutačno zapošljavaju 30 visoko obrazovanih agenata koji vode brigu o više od 3 000 poslovnih subjekata iz 5 različitih država.
Imajte na umu da njihovi slučajevi za pružanje podrške mogu biti vrlo sofisticirani. To se i očekuje jer Ready2Order pomaže svojim kupcima da rade s različitim načinima plaćanja i obrađivačima plaćanja. Bez obzira na to, odlični zaposlenici koji pružaju podršku i dalje mogu rješavati više od 1000 zahtjeva za podršku putem e-pošte svaki mjesec s fantastičnim stupnjem zadovoljstva klijenta od 90% koji još raste! Dodajte tome 1200 telefonskih poziva mjesečno i pogledajte širu perspektivu njihovog omjera učinkovitosti/zadovoljstva korisnika. To je zaista čudo.
We asked Ready2Order what has changed since they have implemented LiveAgent.
“Imamo bolji pregled nad našom e-poštom i sada imamo centralni sustav za prikupljanje svih informacija. Komunikacija je također mnogo učinkovitija, rekao je Christoph Schachner. Dobar pregled ulazne i odlazne e-pošte te poboljšana komunikacija u timu pomaže nam da odgovorimo na sve upite unutar 1-2 sata, brzo riješimo probleme i budemo prijateljski nastrojeni dok komuniciramo s našim kupcima, nadodao je.”
Sa standardnim značajkama e-pošte ili dijeljenog ulaznog pretinca, Ready2Order nikada ne bi mogao ostvariti ovakav veliki uspjeh u smislu isporuke odličnih rezultata na području korisničkog iskustva. Jednostavna rješenja obično rade i sama činjenica da su ova konkretna rješenja jednostavna, ne znači da ne mogu biti ludo moćna.
To da možemo živjeti bez prosljeđivanja e-pošte, kao nužnosti za dodjelu, pravi je blagoslov.
Jako smo ponosni što LiveAgent nudi odličan pregled menadžmentu s jedne strane, ali i dalje omogućava da su zaposlenici za pružanje podrške i dalje zadovoljni dok koriste naš alat. Zamolili smo Ready2Order da nam kažu što njihovi agenti misle. Što su rekli? “To je dobar alat i vrlo jednostavan za uporabu i razumijevanje.” Jednostavan odgovor s moćnom porukom. Ovo je to iskustvo na koje smo ciljali kada smo razvijali LiveAgent.
Kakvi su budući planovi kompanije Ready2Order?
“Naš je cilj rješavati probleme unutar 30 minuta. LiveAgent nam pomaže da poporavimo vrijeme odgovora i uvjereni smo da ćemo to brzo ostvariti.”
Dakle, dragi Ready2Order – želimo vam svu sreću na svijetu i nastavite s dobrim poslom. Ponosni smo što je naše rješenje ono pravo koje će vam pomoći da na kraju uspijete. Zbilja nam je drago.