Tijekom svojeg životasam zapravo koristio samo Gmail i Outlook kao softver za upravljanje emailovima pa sam bio pomalo uzbuđen što ću isprobati nešto novo. Kako bih počeo, otišao sam na web stranicu Zoho Mail-a i odlučio kreirati poslovni račun.
Nakon što sam dodao svoje ime, broj telefona i lozinku, dobio sam upit da potvrdim svoj broj telefona s jednokratnom lozinkom koju sam odmah primio na svom telefonu. Također možete koristiti email adresu umjesto broja telefona kako biste primili svoj OTP.
Nakon toga, dočekala me stranica koja je opisivala različite cjenovne planove.
Izabrao sam besplatnu opciju i dobio Unexpected Server Error.
Nakon povratka na početnu stranicu kako bih se ponovno prijavio, dočekala me još jedna pogreška.
U ovom trenutku sam postajao frustriran i nisam bio siguran kako nastaviti. Zbog prethodnih iskustava na internetu, odlučio sam isprobati korištenje privatne kartice. I voilà! Ekran za prijavu! Konačno sam mogao se prijaviti i isprobati ovaj softver za upravljanje emailovima.
Nažalost, nisam bio gotov s razočaranjima, jer nakon unosa svojih prijavnih podataka, dobio sam još jednu pogrešku.
Naravno, to je bilo frustrirajuće i obeshrabrujuće, ali nisam odustajao od pokušaja i krenuo sam napisati ovu recenziju bez obzira na to žele li oni to ili ne.
Sljedeći korak bio je kreirati potpuno novi račun na koji sam se napokon uspio prijaviti i započeti s konfiguriranjem. Budući da nemam vlastitu domenu, morao sam odabrati privatni račun, što je u potpunosti negiralo početnu svrhu stvaranja poslovnog računa.
Konačno, nakon procesa koji je trajao puno dulje nego što je trebalo, mogao sam vidjeti svoju ulaznu poštu.
Odmah na početku, tražio sam postavke noćnog načina. Nakon brzog pogleda na korisničko sučelje, primijetio sam desnu bočnu traku i posebno njen donji dio.
Ovdje sam brzo pronašao opciju Noćni način rada kao i neke druge cool male značajke poput ljepljivih bilješki i podsjetnika.
Na vrhu desne bočne trake možete se povezati sa svim aplikacijama u Zoho Suite-u, kao i pristupiti postavkama.
Prozor postavki bio je lijepo iznenađenje. Bio je vrlo čist i organiziran, što je olakšalo snalaženje i pronalaženje onoga što sam tražio. Moj prvi zadatak bio je postavljanje emailova za odsutnost. Našao sam ih pod vrlo prikladno nazvanim karticom “Out of Office”.
Možete napraviti sve uobičajene konfiguracije u vezi dana i vremena, kao i samo odgovarati na emailove kojima ste primatelj, a ne onima kojima ste CC.
Još jedna zmeni zanimljiva značajka za poduzeća je mogućnost dodavanja više email računa za upravljanje unutar iste kartice preglednika. Također možete postaviti različite račune za dolazne i odlazne emailove. Međutim, IMAP računi dostupni su samo premium korisnicima.
Pod istom karticom možete postaviti i preusmjeravanje emailova, što bi bila ključna značajka za sve tvrtke u današnje vrijeme. Vrlo je jednostavno postaviti, ali nažalost, moj besplatni račun mi samo omogućava postavljanje jednog računa za preusmjeravanje.
Zoho Mail ima sve osnovne značajke koje biste željeli od upravljanja vašim emailovima i vjerojatno biste mogli dobiti još više od njega ako već koristite aplikacije iz Zoho Suite-a.
Softver je bio vrlo responzivan, a sučelje je podsjećalo na najpopularniji softver za upravljanje emailovima na tržištu, pa je bilo lako navigirati.
Postojale su dvije stvari u kojima sam posebno uživao. Jedna od njih bila je sustav kartica koji je Zoho Mail koristio. Kada sam sastavljao svoj prvi email, primijetio sam da je skica bila otvorena u novoj kartici, a ulazna pošta je imala vlastitu karticu. Pisanje emaila i dodavanje privitaka bilo je jednostavno.
Bez iznenađenja, odmah sam primio svoj email, a onda sam pronašao drugu stvar koja mi se svidjela kod ovog alata. Kada sam otvorio email, otvorio se kao neki prozorčić koji mi je omogućio da istovremeno vidim email i svoju ulaznu poštu.
Zoho Mail je besplatan za korištenje; međutim, trebat će vam vlastita domena kako biste otvorili poslovni račun. Razumljivo je da besplatna verzija ima određena ograničenja, ali omogućuje korisniku da se upozna sa softverom prije nego što se odluči na kupnju. Osim toga, Zoho Mail ima tri cjenovna paketa: Mail Lite, Mail Premium i Workplace.
On košta €0,90/korisnik/mjesec plativo godišnje za verziju s 5 GB prostora po korisniku i €1,13/korisnik/mjesec plativo godišnje za verziju s 10 GB prostora po korisniku. Obje verzije dolaze s pristupom mobilnim aplikacijama, privicima do 250 MB, aliasima domene i još mnogo toga.
Ova razina košta €3,60/korisnik /mjesec uz godišnje naplaćivanje i sadrži sve što nudi Mail Lite verzija plus velike privitke do 1 GB, arhiviranje i eDiscovery, sigurnosno kopiranje i vraćanje emailova, white label i S-MIME.
Ova razina počinje od €3/korisnik/mjesec uz godišnje fakturiranje i sadrži ne samo značajke upravljanja emailovima, već i online uredske aplikacije, uključujući online upravitelj datotekama, online procesor teksta, online proračunsku tablicu, online softver za sastanke i još mnogo toga.
Unatoč vrlo teškom početku, na kraju mi se svidio Zoho Mail. Za nekoga tko većinom koristi najpopularniji softver za upravljanje emailovima, to je bilo osvježavajuće iskustvo. Ima sve što biste očekivali od besplatnog softvera za email, a čak ima i pristupačnu cjenovnu strukturu. Softver je bio brz i responzivan, sučelje je bilo čisto i jednostavno za navigaciju, a prozor postavki jasno označen, što je olakšalo pronalaženje onoga što sam tražio. Čak je imao neke originalne načine prikaza pri izradi i čitanju emailova.
Još jedna važna stvar koju treba istaknuti je da je Zoho Mail jasno namijenjen za uparivanje sa ostalim aplikacijama u Zoho Suite-u. Iako va, iskustvo neće biti gore ako ne koristite Suite, možemo pretpostaviti koliko integracija svih tih aplikacija može značajno poboljšati tijek rada korisnika.
Da rezimiram, Zoho Mail je solidan softver za upravljanje emailovima koji ima sve što vjerojatno možete trebati, pod uvjetom da uspješno prođete tešku fazu implementacije.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.