Key takeaways
Pros
- Jednostavan proces prijave
- Razne dodatne usluge dostupne unutar AWS-a
- Bogata baza znanja i tutorijali
- Korisničko sučelje jednostavno za korištenje
Cons
- Potreba za unosom informacija o naplati, iako je chatbot besplatan
- Složena integracija za web stranicu.
- Zbunjujuće i teško razumljive cijene
Početak rada s Amazon Lex chatbot značajkom
Amazon Lex usluga je Amazon Web Services (AWS) alat koji vam olakšava kreiranje chatbotova i drugih konverzacijskih sučelja korištenjem razumijevanja prirodnog jezika i automatskog prepoznavanja govora. Korišteći ju, možete izgraditi chatbotove koji razumiju tekst i glasovne unose i odgovaraju na njih.
Kako biste započeli postupak instalacije AWS chatbota, prvo morate imati račun na AWS-u. Stoga sam se uputio na njihovu web stranicu kako bih započeo proces prijave. Prvo su me zamolili da navedem primarnu e-mail adresu i naziv AWS računa.
U ovoj fazi, nakon klika na gumb “potvrdi email adresu”, od vas se traži da potvrdite svoju email adresu unošenjem koda koji je poslan na tu adresu. Bio sam pozitivno iznenađen što sam kod dobio gotovo odmah. Nakon što je to odrađeno, bilo je vrijeme za postavljanje root lozinke korisnika.
Dalje, preusmjeren sam na drugi od 5 koraka u procesu prijave. U ovoj fazi morao sam pružiti više osobnih podataka poput punog imena, broja telefona, zemlje ili regije i više.
Također sam se morao složiti s uvjetima i odredbama AWS ugovora s klijentom.
Korak broj 3 je bio usredotočen na pružanje podataka o naplati, što sam učinio. Nisam baš ljubitelj davanja svojih podataka o naplati tvrtkama, pogotovo kada samo želim isprobati alat. Ali pretpostavljam da to nisam mogao izbjeći, pa sam nastavio s postupkom registracije nakon što sam potvrdio podatke svoje kartice.
U koraku broj 4 traženo mi je potvrđivanje identiteta putem pružanja mog telefonskog broja za verifikaciju, bilo putem poziva ili tekstne poruke. Odabrao sam opciju tekstne poruke i gotovo trenutačno sam primio SMS, što je bilo olakšanje.
Konačno, sami kraj, Peti korak u postupku registracije zatražio me da odaberem željeni plan podrške. Ukupno, dostupna su 4 vrste podrške za odabir:
- osnovna podrška (besplatno),
- podrška za developere (od $29 mjesečno)
- poslovna podrška (od $100 mjesečno)
- podrška razine tvrtke (od $15 000 mjesečno).
Bez previše razmišljanja, krenuo sam dalje i odabrao besplatni tip podrške te nastavio s procesom registracije.
Cijeli proces registracije od pet koraka je ukupno trajao oko 15 minuta, što je bilo podnošljivo. AWS me je tražio da unesem neke detalje za koje ne mislim da su bili nužni, ali to je bio jedini način za kreiranje računa. Dakle, morao sam se pridržavati zahtjeva.
Što se tiče samog procesa registracije, nije bilo problema, kao npr. s IBM Watson Assistant alatom za chatbot. Rekao bih da je sve bilo jasno i jednostavno, tako da možete biti sigurni da ćete moći to riješiti.
Značajke i implementacija Amazon Lex chatbota.
Nakon što sam proveo nekoliko minuta upoznavajući se s prilično atraktivnim (ali i tehničkim) vizualnim dizajnom softvera, napokon sam uspio uroniti duboko u značajke chatbota.
Moji prvi dojmovi o korisničkom sučelju nakon prijave u moju AWS upravljačku konzolu bili su prilično pozitivni. Odmah sam se uputio na karticu usluga kako bih pronašao Amazon Lex chatbot i počeo istraživati njegove značajke.
Prvo i prvo, odlučio sam pregledati neke od dostupnih povezanih resursa na lijevoj strani web stranice. To su bili: dokumentacija, blogovi i kartica “što je novo”. Pozitivno sam iznenađen količinom korisnih informacija koje su dostupne.
Na primjer, blog sekcija sadrži različite članke o različitim temama koje novi korisnici chatbota poput mene mogu smatrati iznimno korisnima.
Dokumentacija također obiluje informacijama koje će cijeniti svaki Amazon Lex korisnik.
Što se tiče dostupnih značajki, moram priznati da sam bio zadovoljan vidjevši upute za većinu značajki. U nastavku možete vidjeti primjer značajke “postavke botova” i tekst “informacije” pored nje. Ikona teksta prikazuje korisne vodiče na desnoj strani kada se na nju klikne.
Neke od značajki koje sam zaista uživao istraživati su prekid sesije u mirovanju, primjeri predložaka robota i jednostavno live testiranje pogrešaka u botu.
Kad smo kod pogrešaka, nažalost sam naišao na jednu za koju nisam bio siguran kako je popraviti. Konkretno, imao sam problema s postavljanjem više jezika za jedan chatbot. Kompleksnost različitih opcija za odabir me preplavila, što me ostavilo blago iritiranim tom pogreškom. Naposljetku, otišao sam pročitati neke od dostupnih izvora, jer nisam mogao razgovarati ni s jednim stvarnim agentom kao dio moje besplatne pretplate za korisničku podršku.
Sve u svemu, Amazon Lex je relativno jednostavan za upotrebu, s nekoliko zbunjujućih aspekata koji umanjuju doživljaj.
Izvedba i korisnost
Odlučio sam procijeniti performanse i korisnost Amazon Lex-a na tri načina: njegova točnost, moje zadovoljstvo kao korisnika i njegova sposobnost da uspješno obavlja zadatke. Što se tiče točnosti, Amazon Lex je mogao razumjeti i tumačiti širok spektar ulaznih podataka te odgovoriti na relevantan način. To je uključivalo razumijevanje konteksta, prepoznavanje namjere i pružanje točnih informacija. Što se tiče mog zadovoljstva kao korisnika, ocjena bi bila oko 7 od 10 bodova. Sveukupno gledajući, bilo je pozitivno, s nekoliko iritantnih aspekata poput problema s postavljanjem više jezika. Konačno, Amazon Lex je uspješno obavljao zadatke, što je bio cilj. Stoga, umjereno sam zadovoljan s chatbotom.
Amazon Lex chatbot cijene
Cjenovna struktura Amazon Lex-a je pomalo kompleksna i trebalo mi je neko vrijeme da je shvatim. Bila je teška za razumjeti, posebno jer sam pročitao da je to besplatni alat.
Nisam stvarno mogao shvatiti koliko ću platiti i za što. Međutim, pronašao sam informaciju da je Amazon Lex besplatan za do 10.000 tekstualnih i 5.000 govornih zahtjeva, do 12 mjeseci.
Ispod se nalazi informacija o cijeni za tri različite vrste usluga.
Cijene streaminga razgovora
Sav unos korisnika obrađuje se u jednom streamu API poziva, što znači da bot aktivno sluša i može proaktivno odgovoriti.
Cijena: $0,0065 po 1 intervalu govora (15 sekundi)
Cijena: $0,0020 po 1 tekstualnom zahtjevu
Cijena interakcije zahtjeva i odgovora
S ovim planom, svaki unos korisnika obrađuje se kao zaseban API poziv. Bit će vam naplaćeno na temelju broja zahtjeva koje vaš bot napravi putem govornog API-ja ili tekstualnog API-ja kao rezultat.
Cijena: $0,004 po 1 govornom intervalu
Cijena: $0,00075 po jednom tekstualnom zahtjevu
Cijena automatiziranog chatbot dizajnera
Možete automatski kreirati chatbotove koristeći transkripte razgovora pomoću Amazon Lex automatskog dizajnera chatbotova.
Cijena: $0,50 po minuti
Zaključak
Općenito, imao sam mješovito iskustvo s Amazon Lex-om, ali bliže pozitivnom. Uživao sam koristiti chatbot i testirati njegove značajke, ali sam također osjetio da je prilično tehnički. Štoviše, stvarno sam mrzio što moram unijeti svoje podatke o naplati. No, treba istaknuti da definitivno cijenim dostupnost tutorijala i resursa, što mi je olakšalo učenje i korištenje chatbota. Sveukupno, temeljito sam uživao u dostupnosti jasnih i intuitivnih sučelja, kao i obilne podrške i dokumentacije koja pomaže korisnicima da se snađu u značajkama chatbota. Ako tražite relativno jeftino, ali stabilno rješenje, svakako ga isprobajte.
Frequently Asked Questions
Kako započeti s Amazon Lex-om?
Amazon Lex-u možete pristupiti putem AWS Management Console navigiranjem do kategorije “Umjetna inteligencija”. Da biste koristili Amazon Lex, morate imati račun na Amazon Web Services-u. Ako ga već nemate, od vas će biti zatraženo da stvorite račun tijekom procesa registracije. Za više informacija, možete provjeriti vodič za početak rada s Amazon Lex V2.
Kako kreirati Amazon Lex botove za mobilne uređaje?
SDK-ovi su dostupni za iOS i Android uređaje, a njih omogućuje Amazon Lex. Pomoću ovih SDK-ova možete razvijati botove za mobilne primjene. Nadalje, Amazon Cognito se može koristiti za omogućavanje autentifikacije korisnika.
Koji su najčešći slučajevi upotrebe za Amazon Lex?
Najčešća primjena Amazon Lex-a uključuje informativne botove, samoposlužne glasovne chatbotove i pomoćnike, botove za upravljanje uređajima, botove za produktivnost tvrtke, transakcijske botove i ostalo.