Key takeaways
Pros
- Lijep izbor paketa pretplate
- Bogate značajke
- Puno privlačnih chatbot predložaka
- Dostupan besplatan plan
- Jednostavna navigacija
Cons
- Nema provjere za pravopisne greške
- Upravljanje s više od jednog računa istovremeno je zbunjujuće
- Nema značajki za video komunikaciju
- Povremeno dugotrajno učitavanje alata
Početak rada s Freshchat chatbot značajkom
Freshchat je cloud-based platforma za komunikaciju s korisnicima namijenjena angažmanu poduzeća sa svojim klijentima u realnom vremenu putem različitih kanala poput chata na web stranici, društvenih medija i mobilne komunikacije. Platforma nudi niz značajki za olakšavanje podrške korisnicima, uključujući chatbotove, predefinirane odgovore i detaljnu analitiku. Alat je osmišljen kako bi poboljšao korisničko iskustvo pružanjem trenutne pomoći i personalizirane podrške. Sa Freshchat-om, poduzeća mogu poboljšati efikasnost korisničke podrške i povećati zadovoljstvo klijenata.
Kako bih počela, prvo sam otišla na web stranicu alata (www.freshworks.com) i registrirala se za besplatni plan. Mogla sam birati između dvije mogućnosti – koristit svoj email ili Googleov. Odlučila sam se za bržu verziju – Google – i nastavila dalje. Na taj način, morala sam samo unijeti ime svoje tvrtke i broj telefona kao detalje.
Definitivno mogu reći da je proces prijave u Freshchat osmišljen da bude lak i dostupan, čak i za one koji su novi na platformama za chatbote. No, najvažnije od svega – osmišljen je da bude brz!
Platforma pruža sveobuhvatno putovanje koje vas vodi kroz proces registracije. Osigurava da imate sve informacije koje vam trebaju za početak. Iako su koraci laki za razumijevanje, platforma je od početka radila prilično sporo – to je jedina mana koju bih spomenula.
Proces instalacije je jednostavan i traje samo nekoliko minuta. Nakon što sam se prijavila, mogao sam početi detaljnije istraživati alat. Mislim da nećete imati nikakvih problema prijaviti se sami.
Freshchat chatbot – značajke i implementacija
Nakon uspješnog kreiranja korisničkog računa, napokon sam mogla bolje upoznati softver. Prva stvar koja mi je privukla pažnju bila je uistinu oku ugodno sučelje. Freshchat ima izuzetno intuitivan dizajn – odmah sam se osjećala kao riba u vodi.
Gledajući samo alat, on nudi razne zanimljive značajke korisnicima poput mene. Moji osobni favoriti su analitika (npr. traka za zadovoljstvo korisnika), odjeljak sa često postavljanim pitanjima i opcija “grupne radnje” prilikom rada s kontaktima.
Kao dodatak svemu tome pozitivno sam iznenađena odjeljkom s preporučenim značajkama. Taj odjeljak vam pomaže da maksimalno iskoristite plan. Predlaže koje značajke biste trebali/mogli iskoristiti.
Kada je riječ o tim značajkama, one koje su najviše pobudile moj interes bile su:
chat grupe: mogućnost organiziranja timova u grupe za brže rješavanje problema,
radno vrijeme: opcija za postavljanje dostupnosti razgovora tijekom dana i informiranje korisnika,
automatski odgovor: način stvaranja predložaka odgovora za brže i dosljednije komuniciranje.
Konačno, potpuno sam se zaljubila u raznolikost različitih predložaka chatbota. Iako nisam uspjela provjeriti svaki od njih 50+, bilo je izvanredno vidjeti da ne moram stvarati robote od nule. Izvrstan dodatak.
Sveukupno, alat je bogat zanimljivim funkcionalnostima koje vrijedi istražiti. Moja jedina briga je da početnicima ovaj alat ne bi bio posebno jednostavan za korištenje. Ovo govorim uglavnom zato što nisam vidjela bilo kakve pop-up vodiče ili tutoriale o postavljanju i značajkama unutar alata. Unatoč tome, Freshchat je čvrst i pouzdan alat razvijen od strane ljudi sa znanjem i iskustvom.
Izvedba i korisnost
Stavila sam Freshchat na test na svojoj Facebook stranici. Moram reći, rezultati su impresivni. Naravno, kao i svaki chatbot, njegova učinkovitost je izravno proporcionalna vremenu i trudu koji uložite u njegovo konfiguriranje. S pravilnim pristupom, međutim, dobro osmišljeni razgovor s chatbotom može vam uštedjeti brojne sate. Štoviše, može unaprijediti vašu korisničku podršku na višu razinu.
Tijekom testiranja, potrudila sam se da popunim sve mrtve točke i redovito sam ažurirala chat widget. Ali čak i bez stalnog praćenja, Freshchat je izvrsno funkcionirao, pružajući izvrsnu korisničku uslugu svakom “posjetitelju” na mojoj Facebook stranici. Naravno, važno je zapamtiti da čak i najsofisticiraniji chatbot ima ograničenja. Zato je ključno osigurati da je uvijek dostupan stvarni agent koji će se nositi s bilo kakvim složenim upitima koji mogu nastati. Jedna od najboljih stvari kod Freshchata je koliko je jednostavan za korištenje i integraciju u vaš postojeći sustav podrške.
Freshchat chatbot – cijene
Ovisno o vašim zahtjevima i vašem proračunu, Freshchat nudi četiri opcije. Besplatni plan je dostupan za one koji traže rješenja bez troškova. Da, moguće je uživati u prednostima chatbota bez ikakvog novčanog ulaganja. Pojedinci koji žele unaprijediti chatbot iskustvo trebaju uroniti u Freshchat-ove cjenovne planove koji se plaćaju, kako bi otkrili njegove jedinstvene značajke i pogodnosti.
Free
Prvo i najvažnije, postoji besplatni plan koji možete iskoristiti. On vam omogućuje pristup do 100 kontakata kampanje. Njegove značajke uključuju chatbotove, analitiku chatbota, pregled sandučića, teme, grupe i još mnogo toga. S obzirom na to da je u pitanju besplatni plan, raznolikost značajki je prilično široka.
Growth
Sljedeći je plan Growth. Mjesečno će vas koštati $18 po agentu. Ovaj plan nudi sve što i besplatni plan s nekim dodacima. Primjeri uključuju do 2000 besplatnih bot sesija mjesečno, često postavljana pitanja, korisničke događaje i vremenske crte, SMS i WhatsApp poslovanje – da navedemo samo neke.
Pro
Ako smatrate da Growth plan nije dovoljan za vaše potrebe, uvijek se možete odlučiti za Pro plan – za $47 po agentu mjesečno na mjesečnoj osnovi naplate. Pro plan vam omogućuje pristup svemu već spomenutom. Osim toga, možete uživati i u funkcionalnostima poput live prijevoda, automatskog rješavanja i API-ja razgovora.
Enterprise
Naposljetku, nešto za one koji su još gladni – Enterprise plan. Ovo je najnapredniji od svih planova i koštat će vas do $83 mjesečno, po agentu. Što možete očekivati od njega? Primjeri uključuju odobrene domene, autentifikaciju korisnika i 500 kontakata za kampanje.
Zaključak
Da zaključim svoju recenziju, prikupila sam nekoliko završnih napomena o Freshchat softveru. Općenito govoreći, to je alat vrijedan istraživanja ako tražite nešto jeftino, kao i praktično i brzo za implementaciju. Ako vam se sviđa mnogo chatbot predložaka i bogatih značajki – Freshchat je alat za vas.
Gledajući mane, mogu samo spomenuti dvije. Prvo, može postati prilično skup jer kompanija naplaćuje po agentu. Dakle, ako imate veliki tim, može biti priličan trošak. Štaviše, alatu ponekad treba duže da odgovori. Nisam sigurna uzrokuje li taj problem neka greška, preopterećenost poslužitelja ili drugi problemi. Sve u svemu, mislim da je to rješenje vrijedno isprobavanja – postoji probni period od 21 dana i zauvijek besplatni plan, pa zašto ne?