Key takeaways
Pros
- Besplatan je
- Nudi različite značajke, naprednije i manje napredne
- Lak za korištenje
- Može se integrirati s ostalim alatima
Cons
- Na početku može djelovati zbunjujuće
- Sučelje može biti ograničeno za korisnike
- Enterprise rješenje je skupo
Početak rada s HubSpot chatbot značajkom
HubSpot je platforma za upravljanje odnosima s klijentima (CRM) i softver za marketing, prodaju i korisničku službu. Nudi alate i značajke za pomoć poduzećima pri rješavanju i analizi podataka i interakcija s klijentima tijekom životnog ciklusa klijenta, s ciljem poboljšanja odnosa s klijentima i poticanja rasta poduzeća. Za mene najzanimljivija HubSpot-ova značajka su naravno chatbotovi, koje sam testirao za potrebe ove recenzije. No prije nego krenemo koristiti chatbotove, trebamo se registrirati.
Za to je potrebno otići na njihovu web stranicu i kliknuti na gumb “Get started for free”. Od vas će se zatražiti par osnovnih informacija, kao što je vaše ime i prezime, kao i email adresa. Zatim će vam postaviti pitanja kao što su: koja je vaša industrija, koju poziciju obavljate, kako se vaša kompanija zove, njena veličina i web stranica itd.
Cjelokupan proces prijave ne traje dulje od 10 minuta i prilično je lagan. Jedina mana koju sam primjetio je da sam čekao email s poveznicom za potvrdu malo dulje nego što sam očekivao. Doduše, to može biti krivica mog pružatelja email usluga.
Moj prvi dojam je bio da je sučelje prilično lagano za korištenje. Sve je jasno i lako za slijediti, što je prilično zadovoljavajuće.
Malo me je odbilo HubSpot-ovo zahtijevanje svih detalja na samom početku, dok nisam shvatio da je to u svrhe personalizacije. Na taj način ću dobivati sadržaj od HubSpot-a koji će zapravo pristajati mojoj industriji i poziciji.
Hubspot chatbot značajke i implementacija
Nakon završetka mog procesa registracije, bilo je vrijeme da konačno zaronim u HubSpot-ove značajke i implementaciju chatbota.
Vizualni dizajn alata se na početku činio pomalo zbunjujućim. Kao što možete vidjeti ispod, postoji priličan broj različitih kartica za kliknuti, kao što su “Contacts”, “Conversations”, “Marketing”, “Sales”, “Service” i druge. Nakon nekog vremena sam se navikao. U vezi s time, ne bih rekao da je HubSpot uopće kompliciran za korištenje, jer sam se relativno lako snalazio unutar sučelja.
Bio sam pozitivno iznenađen dostupnošću različitih značajki uključenih u besplatan plan. U usporedbi s ostalim alatima, mogu reći da nadmašuje druga rješenja koja su na sličnoj razini. Neke od značajki koje su me najviše pozitivno iznenadile su chat widget, opcija prilagodbe dostupnosti vašeg chata i upravljanje ljudima unutar vašeg tima.
I opet, prilikom istraživanja značajki, pomalo me zbunila količina različitih postavki. Dakle, trebalo mi je malo vremena da se upoznam sa svime.
Ništa nije bilo pretjerano zbunjujuće, što me pozitivno iznenadili. Također se nisam susreo s bilo kakvim problemima s chatbotom. To mogu zahvaliti nevjerojatno korisnim tutorijalima za početnike. Korisnici poput mene dobiju pristup raznovrsnim vodičima, što je dobra stvar. Kada trebate pomoć, brzi tutorijal je tu, čak i u obliku pop-up tutorijala i savjeta. Pogledajte ispod kako oni izgledaju.
Znatiželju su mi budile HubSpot-ove integracije. Kada odete na njihov App Marketplace, možete vidjeti hrpu integracija za izabrati, uključujući i one koje su korisne za stvari poput prodaje i korisničke službe. Popularni primjeri live chat integracija uključuju Intercom, Sakari SMS, Facebook Messenger, Salesmsg SMS i TruConversations.
Izvedba i korisnost
Kako bih testirao izvedbu i korisnost HubSpot-ovog chatbot proizvoda, implementirao sam ga na svoju web stranicu i nadzirao sam izvedbu tijekom nekoliko tjedana. Postavio sam chatbot za rješavanje više zadataka, uključujući zakazivanje sastanaka, kreiranje tiketa podrške i pomoć pri kvalifikaciji potencijalnih klijenata.
Također sam testirao kako chatbot shvaća i odgovara na različite jezike unosa. Osim nadziranja izvedbe chatbota, također sam zatražio povratne informacije o korisnosti od kolega koje su imale interakciju s njim.
Kao rezultat mojih testova, chatbot je pružio vrijednu pomoć našim korisnicima i mogao se nositi s velikim brojem zahtjeva. Sve u svemu, bio sam impresioniran s izvedbom i korisnosti HubSpot-ovog chatbot proizvoda.
HubSpot chatbot cijene
Prvo što sam primjetio je da HubSpot svojim pretplatnicima nudi besplatan plan zauvijek. To je odlično za fanove besplatnih rješenja. Dodatno, postoje i planovi koji se plaćaju. U nastavku su detalji svih dostupnih planova.
Free ($0/ mjesec)
Prvo, tu je besplatni plan. On vam, kao i ostali, daje mogućnost pohrane do 15 milijuna kontakta i 1:1 tehničku podršku. Unutar značajki ovog plana su i različiti email predlošci, integracije za Facebook Messenger i značajke za live chat.
Starter (od $50/ mjesec)
Starter plan uključuje sve iz Free plana, ali s proširenim granicama. Nadalje, daje vam opciju uklanjanja HubSpot brendinga s različitih mjesta unutar chatbotova.
Professional (od $500/ mjesec)
Zatim imamo Professional plan. U njemu možete očekivati sve iz Starter plana plus značajke za vođenje tima i personalizaciju, naprednu podršku i opcije izračuna.
Enterprise (od $1200/ mjesec)
Zadnje, ali ne manje važno, ako imate velike potrebe i veliki tim iza vaših leđa, možda se trebate odlučiti za Enterprise plan. Ova specifična opcija vam daje pristup svemu iz prethodnih planova, kao i još par dodatnih. One uključuju značajke za prilagodbu, administraciju i obuku.
Zaključak
HubSpot-ov chatbot alat je općenito pouzdan za poduzeća koja žele koristiti chatbotove za konverzaciju s klijentima. On nudi širok raspon opcija prilagodbe za poduzeća. Primjeri uključuju mogućnost postavljanja specifičnih ključnih riječi ili upita za chatbot, kao i sposobnost integracije chatbota u web stranice ili aplikacije za razmjenu poruka.
Iako HubSpot-ov chatbot alat možda ima par nedostataka, kao što je mogućnost da chatbot pogrešno shvati upite klijenata ili ne odgovori točno, alat je besplatan. Dakle, prednosti nadjačavaju nedostatke. Malim i srednjim poduzećima to može biti posebno privlačno, pogotovo ako imaju ograničen proračun za aplikacije za upravljanje vezama s klijentima.
Frequently Asked Questions
Što uraditi ako email s poveznicom za potvrdu ne stigne?
Ako se mučite s dobivanjem svoje poveznice za potvrdu, prvo trebate provjeriti je li sve u redu s vaše strane. Uvijek provjerite vašu SPAM mapu prije nego krenete tražiti probleme unutar HubSpot-a. Možda je vaš pružatelj email usluga označio emailove koje HubSpot šalje kao SPAM. Također možete provjeriti emailove u fokusi i emailove u karanteni, ako koristite Outlook ili Office265. Kada ste sigurni da je sve u redu s vaše strane, trebate se obratiti timu za podršku putem posebnog obrasca dostupnog na HubSpot-ovoj web stranici kako bi dobili poveznicu.
Kako naučiti koristiti HubSpot-ovo chatbot sučelje?
Ako vas sučelje HubSpot-ovog chatbota zbunjuje, nemojte se pretjerano zabrinuti. Razlog tomu je što HubSpot nudi velik broj različitih vodiča, savjeta i trikova kako bi mogli započeti s korištenjem alata. Kao prvo, postoji velik broj pop-up prozora unutar aplikacije koji vas vode kroz proces kreiranja chatbotova. Drugo, HubSpot pruža svojim korisnicima bazu znanja o svojim chatbotovima. Svi ti materijali bi trebali učiniti korisničko putovanje puno lakšim i ugodnijim.
Što učiniti ako ne mogu priuštiti HubSpot-ov chatbot Enterprise plan?
Općenito gledajući, HubSpot-ov chatbot je besplatan za korištenje, s određenim značajkama. Ako ne možete priuštiti Enterprise plan, imate besplatnu opciju, kao i par pristupačnijih planova za izabrati. Ako ni ti planovi ne odgovaraju vašim potrebama, uvijek možete izabrati cjenovno prihvatljiviji chatbot za vaše poduzeće – ne morate koristiti HubSpot-ovo rješenje.