Key takeaways
Pros
- Besplatni plan je dostupan
- Lak za navigaciju
- Puno značajki za besplatni plan
Cons
- Premalo tutorijala i vodiča
- Izazovi potvrde informacija o kreditnoj kartici i PDV-u
- Previše osnovni predlošci (ne nužno negativno)
- Izazovna integracija s aplikacijama trećih strana
Početak rada s IBM Watson Assistant značajkom
IBM Watson AI Assistant chatbot softver može razumijeti vaše zahtjeve, prilagoditi se vašoj domeni, prepoznati odgovore na običnom jeziku, rukovati prirodnim razgovorima bez prekida i više. Osim toga, AI bot tvrtke IBM se može postaviti na nekoliko kanala društvenih medija, kao što su Intercom, Slack, Facebook Messenger, SMS s Twilio-m, WhatsApp, pa čak i Amazon Alexa.
Za početak rada s softverom, otišao sam na web stranicu za registraciju chatbota i započeo proces registracije. Za korištenje chatbota, morate stvoriti IBM Cloud račun pružajući sljedeće informacije:
- email adresa (mora biti potvrđena prije nastavka procesa registracije),
- ime i prezime,
- država ili regija.
Također će se od vas tražiti da prihvatite uvjete i odredbe te da pristajete na primanje marketinških informacija (potonje nije obvezno).
U sljedećoj fazi bit ćete pozvani da pregledate razne obavijesti o privatnosti te se složite s obradom podataka. Nakon toga, bit će vrijeme da potvrdite svoj identitet. Još jednom sam zatražen da unesem razne informacije, poput željenog tipa računa, informacija o tvrtki, informacija o naplati i informacija o kreditnoj kartici. Bio sam malo obeshrabren tim početkom, jer sam samo tražio testiranje chatbota. Pružanje osjetljivih informacija poput kreditne kartice bilo je neprikladno za mene.
Iznenađujuće, nešto razočarajuće se dogodilo. Nisam mogao autorizirati ni jednu od svojih kreditnih kartica prilikom kreiranja računa. Štoviše, bilo je nemoguće verificirati moj PDV broj u bilo kojoj konfiguraciji, što me još više iziritiralo. Zbog toga je cijeli proces registracije trajao oko sat vremena i priznajem da nije bio glatko. Nisam očekivao ove probleme, ali su se ipak pojavili. Možda je to zbog toga što su moje kartice i tvrtka registrirani u Poljskoj, ali to ne bi smjelo biti problem. Prijavljivanje ne bi trebalo predstavljati nikakav problem za vas, čak i ako ste novi u ovom alatu, sve dok imate isprave koje IBM prihvaća.
Što se tiče sučelja, bilo je prilično jednostavno. Iako nisam veliki obožavatelj tamnih boja koje IBM koristi, bilo je lako navigirati kroz alat bez ikakvih problema.
IBM Watson Assistant značajke i implementacija
Nakon nekoliko problema tijekom postupka registracije, konačno je došlo vrijeme da iskušam sve značajke koje nudi IBM Watson Assistant. Osobito sam bio uzbuđen da ih isprobam jer su recenzije koje sam pročitao bile pomiješane.
Započeo sam pregledom aplikacije da vidim kakvi su UX i vizualni dizajn. Nakon što sam bio skeptičan zbog prevelikog broja tamnih boja, iznenadio sam se kada sam otkrio da nije bilo toliko zastrašujuće kao što sam mislio.
Ne bih rekao da je bilo jako lako brzo pronaći sve, ali nakon nekog vremena, sve je postalo poznato. Nešto što me izazvalo je integriranje alata s drugim aplikacijama trećih strana. Ako nemate iskustva s API-jima i integracijama, ovdje se možete izgubiti.
IBM-ov chatbot nudi širok raspon značajki u okviru besplatnog plana koje se mogu iskoristiti, kao što su:
- web chat,
- SMS i MMS,
- integracije kanala za slanje poruka,
- API za prilagođeni kanal,
- do 1000 aktivnih korisnika mjesečno,
- 3 pomoćnika,
- 7 dana zadržavanja analitičkih podataka.
- vodeće NPL (obrada prirodnog jezika) rješenje u industriji.
- customer service desk integracije
i više.
Što se tiče problema s kojima sam se susreo, jedan se isticao. Iako ne bih rekao da je to bila greška s chatbotom, više je bilo povezano s mojim iskustvom korištenja drugih chatbotova. Problem koji sam imao bio je da su, po mom mišljenju, chatbot imao previše osnovne predloške. To možda neće biti problem svima, ali sam se nadao da će chatbot tvrtke poput IBM-a pružiti nešto više.
Možda još jedna stvar u koju sam se razočarao je nedostatak vodiča i tutorijala koji bi mi sigurno učinili proces integracije ugodnijim. U usporedbi s nekim drugim rješenjima koje sam testirao, developeri IBM-ovog chatbota moraju se još potruditi. Iako postoje neki tutorijali, osjećam da bi mogli biti jasniji za korisnika.
Izvedba i korisnost
Sve u svemu, IBM-ov chatbot je relativno jednostavan za korištenje i rezultate možete testirati dok ga konfigurirate. Osim toga, treniranje modela ne zahtijeva puno vremena. Nakon testiranja chatbota na jednoj od mojih testnih web stranica, bio sam prilično zadovoljan rezultatima. Također, bio sam sretan što je chatbot uvijek bio u mogućnosti razumjeti i točno odgovoriti na korisnički unos, čak i ako je bio kompleksan.
IBM Watson Assistant cijene
Prvo, IBM Watson Asistent dolazi u potpuno besplatnoj verziji. Dodatno, korisnici se mogu pretplatiti na plaćene planove. U nastavku su dostupni svi planovi i njihovi detalji.
Lite plan ($0/mjesec)
Ovaj plan nudi prilično puno značajki u smislu raznolikosti. Neki primjeri uključuju webchat, SMS i MMS, integracije s kanalima za razmjenu poruka, prilagođene API-je za kanale i do 1000 aktivnih korisnika mjesečno .
Plus plan (od $140/mjesec)
Počevši od $140 mjesečno, tu su Plus plan opcije. To je lijepa mješavina između besplatnog i poslovnog plana. Njegove ključne značajke uključuju zadržavanje analitičkih podataka tijekom 30 dana, ograničenje trajanja sesije od 24 sata i mogućnost pretraživanja postojećeg sadržaja.
Enterprise plan (prilagođena cijena /mjesec)
Da biste pristupili još više značajki, možete se pretplatiti na IBM-ov Enterprise plan koji ima prilagođenu cijenu. Osim onoga što je već uključeno u prethodna 2 plana, enterprise opcija vam omogućuje pristup izolaciji podataka, podršci za uključivanje, klasifikaciji ciljanih namjera u grupama, HIPAA-i, SLA-ovima o vremenu dostupnosti, integraciji segmenata i još mnogo toga.
Zaključak
Da sažmem sve, temeljito sam uživao testirajući IBM Watson chatbot. Po mom mišljenju, ovaj alat (u svojoj besplatnoj verziji) bit će dovoljan za svakoga tko pravi prve korake s chatbotovima, kao i za one koji traže nešto naprednije mogućnosti. S obzirom na to da alat nudi besplatni probni rok i čak besplatni plan, pretpostavljam da vam neće previše naštetiti ako odlučite isprobati ga, čak i ako vam se ne svidi.
Frequently Asked Questions
Želim kreirati besplatni IBM Cloud račun bez pružanja informacija o kreditnoj kartici ili naplati.
Ne možete kreirati besplatni IBM Cloud račun bez pružanja podataka o naplati. Međutim, IBM Cloud nudi besplatnu razinu usluge koja omogućuje korisnicima besplatno isprobavanje nekih od njihovih usluga. Da bi pristupili besplatnom planu, korisnici će morati pružiti podatke o naplati, ali IBM neće naplaćivati za korištenje usluga uključenih u besplatnu verziju sve dok se drže njezinih ograničenja.