Key takeaways
Pros
- Brzo postavljanje
- Različiti vodiči i tutoriali su dostupni
- Više mogućnosti prilagodbe
Cons
- Skup za male tvrtke
- Može biti previše zbog broja alata i značajki
- Morati unijeti službeni email
- Upitna kvaliteta interne korisničke podrške
Početak rada s Intercom chatbot značajkom
Intercom chatbot je softversko rješenje namijenjeno za korisničku podršku i chatbot usluge. Omogućuje poduzećima i organizacijama da komuniciraju sa svojim korisnicima u stvarnom vremenu putem automatskih chat konverzacija. Chatbot može obraditi širok raspon upita korisnika, od odgovora na jednostavna pitanja do usmjeravanja korisnika prema relevantnim resursima i podršci.
Kako bih počeo s ovim chatbotom, uputio sam se na njegovu web stranicu i pronašao put do stranice za registraciju. Klikom na gumb “Krenimo”, mogao sam započeti proces registracije. Sveukupno, prijava za Intercom chatbot je trajala manje od 10 minuta. Obrazac za registraciju nije me tražio bilo kakve posebne detalje.
Sve što sam morao unijeti je:
- ime i prezime
- naziv i veličina kompanije
- poslovni email
- lozinka
- telefonski broj (po izboru)
No, dok je postupak bio prilično jednostavan, bilo je nekoliko stvari koje su mi se jako svidjele i neke koje mi se jako nisu svidjele.
Prvo nisam obožavatelj toga da moram unijeti baš svoj službeni email. Obrazac za prijavu mi nije dopustio da idem dalje ako nisam koristio službeni email. S druge strane, bio sam jako sretan vidjeti da je moguće se prijaviti korištenjem Googlea i da nije bilo potrebno unijeti podatke o kreditnoj kartici. Dakle, kada sam završio popunjavanje svih detalja, zamolili su me da provjerim svoj email za verifikacijsku poveznicu. Email je stigao gotovo odmah i s tim sam mogao brzo nastaviti dalje.
Sve u svemu, cijeli proces je vrlo naklonjen početnicima. Ništa nije zbunjujuće i ne mislim da ćete imati ikakvih problema.
Značajke i implementacija Intercom chatbota
Nakon završetka registracije, nastavio sam do web stranice alata. Tamo me dočekalo ugodno iznenađenje: set pitanja koja su imala za cilj personalizaciju mog iskustva korištenja softvera.
- Koja su vaša iskustva s postavljanjem rješenja za korisničku podršku?
- Za što uglavnom koristite Intercom?
- U kojem ste odjelu?
- Kako najbolje opisujete vašu trenutnu ulogu?
Bilo je dobro odgovoriti na ova pitanja kako bi se od samog početka poboljšalo moje korisničko iskustvo.
Gledajući ukupan vizualni dizajn alata, moram priznati da mi se svidio od prve sekunde. Lak je za čitanje i korištenje. Navigacija kroz aplikaciju nije bila ni malo izazovna.
Kao dodatak svemu ovome, čak sam dobio email od Intercoma s nekoliko korisnih savjeta o stvarima kao što su:
- demo način rada
- instaliranje Intercom Messengera
- pozivanje kolega u Intercom
- konsolidiranje razgovora za podršku,
- pružanje brze podrške korištenjem makronaredbi.
Postoji mnoštvo značajki za odabrati, možete pročitati više o svima njima na Intercom web stranici. To je prilično dugačak popis, ali nema razloga za brigu. To je zato što Intercom pruža korisne vodiče koji će vam pomoći u svim procesima. Štoviše, možete čak vidjeti koliko će vremena implementacija svake značajke trajati. Dakle, niste sami u svemu ovome i ne biste se trebali obeshrabriti zbog složenosti!
Moje omiljene značajke su svakako prilagodljivi konverzacijski botovi koji se koriste za kvalifikaciju potencijalnih klijenata, rješavanje upita podrške i još mnogo toga. Zato sam se u prvom redu prijavio za softver. Stoga ću u sljedećem dijelu govoriti više o performansama i korisnosti chatbota.
Izvedba i korisnost
Nakon što sam se upoznao s većinom značajki Intercoma, odlučio sam temeljito testirati chatbot. To sam učinio pokretanjem na svojoj testnoj web stranici. Po mom mišljenju, jedna od ključnih prednosti korištenja Intercom chatbota je njegova sposobnost interakcije s korisnicima na konverzacijski način, kao i raspon dostupnih prilagodljivih opcija. Zaista sam uživao u mogućnostima prilagodbe skoro svega. Počevši od vizualnog izgleda chatbota, sve do postavki poput toga tko može započeti razgovor prvi i još mnogo toga. Dodatno, visoka razina prilagodljivosti Intercom chatbota mi je omogućila da personaliziram ponašanje i odgovore bota prema specifičnim potrebama potencijalnih korisnika/klijenata web stranice.
Intercom chatbot – cijene
Intercom nudi nekoliko različitih cjenovnih planova, s pretplatnička planovima i dodacima koji se plaćaju. Nastavite čitati da biste saznali više detalja o planovima u nastavku.
Za vrlo male tvrtke
Ako ste mala tvrtka s prilično malim potrebama, Intercom ima Starter plan za vas. Ovaj plan košta $74 mjesečno. U sklopu njega možete očekivati pristup značajkama kao što su: chat i email podrška, ciljani odlazni emailovi, poruke unutar proizvoda, dijeljena ulazna pošta, centar za pomoć i još mnogo toga.
Za većinu poduzeća
Ova kategorija pretplatničkih planova uključuje 3 različite opcije koje možete odabrati: Support, Engage i Convert planovi. Da biste saznali cijene ovih planova, potrebno je zatražiti demo.
Za tvrtke u ranim fazama
Na kraju, ako imate osjećaj da nijedno od rješenja ne bi odgovaralo vašim potrebama, postoji i mogućnost korištenja Intercoma za tvrtke u ranoj fazi razvoja. Možete ga koristiti od $65 mjesečno. Da biste bili kvalificirani, morate se javiti Intercomu i biti prihvaćeni. Popust od 95% dostupan je startupima koji su kvalificirani za napredne Intercom značajke i Early Stage Academy.
Zaključak
Intercom chatbot je pouzano rješenje. Gledajući njegove prednosti, ovaj softver ih definitivno ima dosta. Primjeri uključuju laganu registraciju i implementaciju, mnogo značajki za odabir i korisničko sučelje jednostavno za korištenje. Ako bih trebao spomenuti bilo kakve nedostatke, to bi bila visoka cijena, s obzirom da postoje jeftinija rješenja. Štoviše, imam osjećaj da bi ovaj alat mogao biti malo previše za neiskusne korisnike. Sve u svemu, Intercom chatbot alat nema grešaka, responzivan je i lagan za navigaciju. Trebali biste svakako razmisliti o tome da ga isprobate ako smatrate da bi mogao koristiti vašem poslovanju.