Key takeaways
Pros
- Super brza implementacija
- Besprijekorna integracija s graditeljima web stranica
- Odlična konfiguracija i značajke za planiranje
- Vrhunska izvedba
Cons
- Neki korisnici mogu biti blago zbunjeni količinom opcija
Početak rada s Tidio chatbot značajkom
Tidio je popularan i opširan softver za korisničku podršku sa setom alata koji se fokusira na tiketing, društvene medije i live chat. Live chat je pogonjen chatbotovima koji pomažu poduzećima da olakšaju svojim agentima i pruže osnovnu podršku i odgovore svim online posjetiteljima. Pogledat ćemo Tidio-vu chatbot značajku i saznati kako funkcionira u svakodnevnim scenarijima komunikacije s klijentima.
Pošto Tidio nudi besplatni plan, početak je lagan. Sve što trebate je registrirati svoj besplatni račun. Jedna od najvažnijih stvari koje možete uraditi tijekom procesa registracije je opcija izbora hostinga za web stranicu. Ako je vaša stranica kreirana korištenjem graditelja web stranica kao što su Wix ili Shopify, možete izravno implementirati chat sa chatbotom na vašu stranicu uz minimalno truda. Možete pogledati popis svih Tidio integracija kako bi vidjeli ima li graditelj web stranica koji ste vi koristili izravnu integraciju.
Ako dovršite vašu registraciju koristeći ovu uslugu, ona će vas automatski odvesti na stranicu za integraciju na web stranici vaše usluge. Tu možete dodati Tidio live chat sa chatbotom na vašu stranicu s par klikova. Sustav će prvo trebati odgovore na par pitanja, kao što je broj agenata korisničke službe koje imate, cilj i svrha vaše web stranice, koliko klijenata imate i slično. Prilično je izravan i lak za korištenje ako znate odgovore na ta pitanja.
Ako je vaša web stranica na nekoj drugoj platformi, proces je i dalje vrlo jednostavan, ali ćete trebati pristup kodu vaše web stranice kako bi se omogućili integraciju chatbota. Postavke su zapravo iste kao i u slučaju registracije graditelja web stranice, a razlika je da na pitanja morate odgovoriti izravno na Tidio web stranici tijekom vaše registracije. Najznačajnija promjena je da morate kopirati i zalijepiti automatski generirani kod za live chat unutar koda vaše web stranice. Pobrinite se da imate pristup kodu vaše web stranice ili zatražite od vašeg web administratora da on to uradi za vas.
Tidio chatbot značajke i implementacija
Tidio ima više dostupnih chatbotova i svaki od njih služi različitoj svrsi. Možete ih koristiti za povećanje prodaje, promociju posebnih ponuda ili pomoć klijentima s njihovim upitima. Smatram da je izbor dobar, ne preširok kako vas ne bi zbunio, ali u svakoj kategoriji imate više opcija. Kada odaberete, čeka vas još malo posla, pošto chatbot treba konfigurirati. To znači da ćete morati prvo planirati i popuniti najčešća pitanja klijenata s kojima će se chatbot susresti na vašoj web stranici.
Trajanje procesa će ovisiti o vašoj posvećenosti detaljima. Možete unijeti pitanja i odgovore za najčešće teme ili otići u dubinu ako želite napraviti sveznajućeg bota. Bilo kako bilo, ovaj dio procesa implementacije je prilično dobro dizajniran i lak za korištenje. Ako ste ikad kreirali chatbota ili IVR, vjerojatno vas neće iznenaditi kako proces radi. Tidio graditelj chatbota ima vizualno predstavljanje svih mogućih razgovora s kojima se može nositi i možete pristupiti svim detaljima ako jednostavno kliknete na njih.
Možete birati između najkorištenijih jezika uz engleski za vaš chatbot i vidjeti neke uobičajene teme kako bi proces bio lakši. Osim toga, također možete izabrati okidač za razgovor na samom početku procesa. Možete konfigurirati chat da se pokrene kada posjetitelj dođe na vašu web stranicu, kada započne razgovor ili izabrati neku drugu opciju s popisa. Hrpa je opcija i imate priliku zaroniti u njih i napraviti chatbota što responzivnijim i pametnijim.
Postoje i različiti uvjeti koje možete implementirati u ponašanje chatbota, kao što je pretraživač, operativni sustav, država, dan, jezik i još par više. Možete koristiti ove uvjete kako bi odredili ponašanje bota kada su uvjeti zadovoljeni. To može biti nevjerojatno korisno, na primjer, kada imate višejezičnu web stranicu ili kada vaša trgovina ima agente korisničke podrške dostupne samo tijekom određenih dana i određenog radnog vremena.
Izvedba i korisnost
Testirao sam Tidio chatbot sa svojom konfiguracijom na oglednoj web stranici koju sam kreirao koristeći Wix i moji rezultati su bili prilično dobri. Kao što sam već spomenuo, Tidio chatbotovi su dobri samo kao i količina truda koje ste uložili u njihovu konfiguraciju. Dakle, možete lako kreirati beskoristan chatbot, kao i nevjerojatno koristan. Dobro planirana ruta razgovora za chatbot može biti nevjerojatno korisna i uštediti vam hrpu vremena. S time na umu, proces kreiranja Tidio chatbota može biti dugotrajan. Međutim, dostupne zadane funkcije čine planiranje dosta lakšim.
Tijekom testiranja sam osobno testirao chatbot i popunjavao slijepe točke u hodu te redovno ažurirao chat widget. Nisam imao problema s izvedbom Tidio chatbota. Međutim, čak i pametno planiran chatbot ima svojih ograničenja, tako da je važno uvjeriti se da će stvarni agent biti dostupan za odgovor na složenija pitanja klijenata. Tidio nije bio samo lak za korištenje, nego i lak za integraciju, što ga čini odličnim rješenjem, pogotovo uzevši u obzir da je od samog početka besplatan.
Tidio chatbot cijene
Tidio ima četiri cjenovna plana i chatbotovi su dostupni u svakom od njih. Ako razmišljate uzeti Tidio pretežito zbog njegovih chatbotova, jedina odluka koju morate donijeti je hoćete li koristiti druge Tidio značajke. Pogledajmo što svaki od planova nudi.
Free
Besplatni plan je dostupan svima. Uključuje live chat s ograničenjem od 50 razgovora mjesečno, chatbotove s ograničenjem od 100 razgovora mjesečno, email podršku, računalnu i mobilnu aplikaciju, integracije s aplikacijama treće strane, informacije o posjetiteljima i JavaScript API.
Communicator
Ovaj plan košta $15.66 po korisniku mjesečno. Uključuje neograničene chat razgovore, do 5 operatera, email, 24/5 live chat podršku, upravljanje ovlaštenjima, tipkanje uživo, analitiku, odjele, popis posjetitelja uživo, statistiku pregledanih stranica i sve značajke iz besplatnog plana.
Chatbots
Chatbots plan košta $31.74 mjesečno i nudi chatbot razgovore s 40.000 korisnika mjesečno, sve značajke iz besplatnog plana, vizualni uređivač chatbota, Zapier integraciju i još više.
Tidio+
Ovo je najopširniji i najskuplji plan koji Tidio nudi. Košta $235.16 mjesečno i ima neograničene live chat konverzacije, prilagođen broj operatera, prilagođen broj chatbot angažmana, punu podršku i sve značajke iz svih prethodnih planova. Dodatno uključuje i usluge kao što su dodijeljeni upravitelj za uspjeh klijenta i još više.
Zaključak
Tidio je skoro pa savršen. Ako želite odličan chatbot softver, nećete pogriješiti s njime. Tidio nije zamoran. Lak je za implementaciju, upravljanje i korištenje, posebno ako odaberete jednu od glatkih integracija s graditeljima web stranica. Teško je pronaći mane kada je Tidio u pitanju, pogotovo jer je ovo besplatan chatbot dostupan svima nakon kratke registracije.
Frequently Asked Questions
Widget za chat se ne pojavljuje na mojoj web stranici.
Ovaj problem može imati više uzroka. Najčešći problem je uzrokovan predmemorijom web pretražitelja. Pokušajte pokrenuti vašu web stranicu s Tidio chat widgetom u inkognito prozorčiću. Ako se pojavi, problem je u predmemoriranim podacima koje pretraživači koriste za brže učitavanje stranica koje ste prije posjećivali, što se ne događa u inkognito prozorčićima. Trebate očistiti predmemoriju vašeg pretraživača i osvježiti web stranicu u normalnom prozorčiću. Chat widget bi se trebao pojaviti nakon toga. Drugi uzroci mogu uključivati pogrešku ili tipfeler u kodu chat widgeta. To se može slučajno dogoditi. Ponovno kopirajte i zalijepite vaš Tidio chat widget u kod vaše web stranice da vidite hoće li to pomoći.
Što učiniti ako ne primam chat poruke?
Više stvari može biti uzrok ovog problema. Prvo provjerite kako ste postavili vaše radno vrijeme ili vidite je li vaš chat aktivan na vašoj web stranici. Poruke izvan radnog vremena vam možda ne šalju pravilne obavijesti i bit će vam prikazane nakon određenog vremenskog perioda. Na kraju, ako imate problema jer se vaši chatbotovi ne pojavljuju u vašem Tidio chatbot widgetu, problem je vjerojatno s predmemorijom pretraživača. Možete ga riješiti tako što očistite predmemoriju pretraživača ili otvorite web stranicu s Tidio chatom u inkognito prozorčiću.
Želim testirati svoje botove i automatizaciju iz perspektive korisnika koji ima interakciju s chat widgetom.
Idite u odjeljak za chatbotove unutar Tidio softvera i kliknite na tri točke kraj bilo kojeg od vaših chatbotova. Vidjet ćete opciju testiranja chatbota. Kliknite na nju i novi chat prozorčić će se otvoriti. Drugi način za to je kreirati oglednu web stranicu i integrirati Tidio chatbot u nju. Kada objavite web stranicu, možete ući u chat i razgovarati s vlastitim chatbotom da vidite kako radi. Možete otvoriti postavke u drugom prozorčiću, podešavati, dodavati odgovore ili pitanja te rješavati probleme u hodu.
Želim napravii transfer chata od chatbota prema operateru.
Možete postaviti da chatbot transferira chat prema operateru na klik gumba. Idite na odjeljak s odlukama i omogućite opciju za okidač radnje kada radnja bota završi. Svaka odluka može imati omogućenu opciju Transfer to operator.