Key takeaways
Pros
- Dobre značajke za izvještaje
- Širok raspon integracija
- Lagan za implementaciju
- Chatbot za preporuke članaka
Cons
- Visoka i konkurentna cijena
- Potrebno je vremena kako bi se pravilno naučile sve značajke
- Osnovan i neprivlačan korisnički dizajn
Početak rada sa Zendesk chatbot značajkom
Kako bi počeo sa Zendesk-ovim chatbotovima, otišao sam na njihovu stranicu i kliknuo na gumb “Free Trial”. Tu sam mogao započeti proces registracije. Sveukupno mi je trebalo oko 20 minuta. To je duže u usporedbi s ostalim rješenjima, jer je za neke potrebno samo par minuta, no i dalje smatram da je sve u redu. Samo da napomenem da sam email potvrde čekao 18 minuta i to je ono što je oduljilo proces prijave. Kada kreirate svoj račun kako bi iskoristili probu, od vas će se tražiti sljedeće informacije :
- poslovni email
- ime
- prezime
- telefonski broj
- naziv kompanije
- broj zaposlenika
- željeni scenarij korištenja
- jezik
- lozinka
Općenito se nisam susreo s problemima tijekom procesa prijave, osim trenutaka kada sam mislio da moj email potvrde neće doći. Rekao bih da je proces definitivno lak za početnike, tako da neće biti prekompliciran.
Odmah nakon registracije, susreo sam se s par načina za poboljšanje svog probnog iskustva. Odgovarajući na 4 jednostavna Zendesk-ova pitanja, mogao sam napraviti pozitivne promjene za svoju probu, što je učinilo da više uživam u njoj.
Pitanja su bila:
- Jeste li ikada postavljali rješenje za korisničku podršku?
- Kada planirate lansiranje?
- Koliko agenata će koristiti Zendesk?
- Kako vas klijenti kontaktiraju?
Smatrao sam korisnim to što me Zendesk pita ova pitanja kako bi mi pomogao iskoristiti probu na najbolji mogući način.
Zendesk chatbot značajke i implementacija
Konačno, nakon završetka procesa registracije, mogao sam uroniti u Zendesk-ove značajke i sve vezano za implementaciju.
Kao prvo, moram priznati da nisam preveliki fan Zendesk-ovog vizualnog dizajna. Prilično je bazičan i neprivlačan. Potrebno je malo vremena kako bi naučili gdje su značajke, unatoč malim i kratkim tutorijalima u obliku pop-upa i videa. Činjenica da je sve skoro iste boje čini da se različite opcije pomiješaju, što kreira osjećaj preplavljenosti i izgubljenosti.
Što se tiče dostupnih značajki, nekoliko njih me pozitivno iznenadilo. Kao prvo, možete postaviti bot za odgovore s preporukama članaka za vaše klijente, što smatram da je odlično. Drugo, moguće je integrirati Zendesk sa širokim izborom alata koje mnogi ljudi svakodnevno koriste, kao što je Slack ili Shopify.
Kada je u pitanju implementacija chatbota, nemam se na što požaliti. Slijedeći upute koje mi je Zendesk dao, mogao sam proći cijeli proces prilično lako i bez većih napora.
Izvedba i korisnost
Zendesk chatbotovi koriste umjetnu inteligenciju i strojno učenje kako bi automatski rješavali upite klijenata. Oni mogu odgovoriti na širok raspon pitanja, omogućavajući stvarnim agentima da se fokusiraju na kompleksnije zadatke. Kako se chatbot obučava s porastom broja pitanja i odgovora, mislim da njegova izvedba postaje bolja tijekom vremena.
Sve u svemu, kao korisnik Zendesk chatbota, mogu reći da sam imao više pozitivno nego negativno iskustvo s ovim alatom, uzimajući u obzir njegovu izvedbu i korisnost. Smatram da je koristan i učinkovit za rješavanje upita korisnika, kao i da je lak za korištenje.
Iako se chatbot povremeno muči s razumijevanjem kompleksnijih ili jedinstvenih upita, općenito funkcionira dobro. Sve u svemu, mogu reći da je chatbot vrijedan dodatak za timove korisničke podrške. Također mislim da on može pomoći kompanijama da poboljšaju vlastitu učinkovitost te pruže bolju uslugu svojim klijentima, ako imaju dovoljan proračun za korištenje ovog alata.
Zendesk bot cijene
Za početak, Zendesk ne nudi besplatne planove, što je pomalo sramotno. S druge strane, bit će vam drago čuti da je dostupna besplatna 14-dnevna proba za sve vrste planova, osim onog najskupljeg. Više informacija o pojedinačnim cjenovnim planovima možete naći u nastavku.
Suite Team ($49/agent/ mjesec)
Suite Team je najjeftiniji Zendesk-ov plan. Unutar njega možete naći značajke kao što su email, glasovna i SMS podrška, razmjena poruka putem weba, mobilnih mreža i društvenih platformi, kao i jedinstveni centar za pomoć. Također možete postaviti do 50 AI-pogonjenih automatskih odgovora.
Suite Growth ($79/agent/mjesec)
Zatim imamo Suite Growth plan za $30 više, do $79 po agentu mjesečno. S ovim povećanjem cijena dolaze i dodatne značajke. Na primjer, imate i do 100 AI-pogonjenih automatskih odgovora i više centara za pomoć kako bi kreirali samoposlužne članke za vaše klijente.
Suite Professional ($99/agent/mjesec)
Dalje, Zendesk također nudi Suite Professional plan za $99 mjesečno po korisniku. Postoji ogromna razlika u rasponu značajki između ovoga i Suite Growth plana, u usporedbi sa Suite Growth i Suite Team planovima.
Suite Enterprise ($150/agent/mjesec)
Suite Enterprise je plan pretplate namijenjen enterprise klijentima. Neke od dostupnih značajki su robusni API-ji, upravljačka ploča za trenutnu aktivnost agenata, dijeljenje podataka uživo, prilagodljiv brending i još više.
It gets even more powerful ($215/agent/mjesec)
Na kraju, ali ne manje važno, za preko $200 po korisniku mjesečno, možete uživati u još više značajki nego s bilo kojim drugim planom. Ako prethodni planovi nisu zagolicali vašu maštu, ovaj bi mogao.
Zaključak
Sve u svemu, korištenje Zendesk chatbot softvera je bilo pozitivno iskustvo za mene. Chatbot je mogao riješiti velik broj upita, što mi je omogućilo da se fokusiram na kompleksnije zadatke. Mogućnosti strojnog učenja chatbota su mu također omogućile da poboljša vlastitu izvedbu tijekom vremena, što je dovelo do boljeg iskustva. Ono što mi se nije svidjelo su visoke cijene, što će odbiti mnoge, pogotovo mala poduzeća. Stoga je važno potražiti i druge dostupne Zendesk alternative koje bi mogle biti isplativije, pogotovo za mala poduzeća s manjim budžetom. Sve u svemu, chatbot je bio zanimljiv za probu i recenziju. Mogao bi vam se svidjeti ako vaš proračun nije preskroman i ako ste voljni odvojiti vremena kako bi naučili sve značajke.