Key takeaways
Pros
- Lak za postavljanje i korištenje
- Pristupačna cijena
- Prilagodljiv
Cons
- Nema tutorijal
- Ponekad ima grešaka
Sučelje je jednostavno za korištenje i daje vam širok raspon opcija kako konfigurirati grane poziva te neće zatrpati nove korisnike informacijama. Možete prosljeđivati pozive, reproducirati snimljene poruke ili čak konfigurirati HTTP zahtjeve. Osim male neugodnosti kao što je nedostatak tutorijala za početak rada, CloudTalk-ov IVR softver ostavlja malo prostora željama. Ako tražite pouzdan softver koji vas pušta da se igrate sa svojim IVR izbornikom, ovo je odlična opcija za vas.
Početak rada sa CloudTalk IVR značajkom
Postavljanje probnog računa sa CloudTalk-om je lako dok si rekao keks. Kada popunite svoje informacije, automatski dobivate telefonski broj i 5 € na računu. Kada se prijavite u svoj račun, vidjet ćete čisto sučelje koje je lako za korištenje i koje ima upravljačku ploču i izbornik na lijevoj strani. Na upravljačkoj ploči možete vidjeti jednostavan pregled vaših poziva i aktivnosti vašeg kontakt centra. To može biti jako korisno za manje timove koji mogu odmah analizirati svoje aktivnosti poziva.
Kako bi počeli konfiguraciju IVR funkcije, idite na karticu Numbers u izborniku. Zatim nastavite klikom na gumb Edit koji se nalazi uz telefonski broj s kojim želite raditi.
Nakon toga možete početi kreirati prilagodljive grane poziva
Ono što mi se svidjelo kod IVR softvera CloudTalk je to koliko je on prilagodljiv, a i dalje lak za korištenje. Možete konfigurirati svaki dio grane te čak i kreirati složenije IVR izbornike na više razina.
Možete s lakoćom prosljeđivati pozive i dodjeljivati neodgovorene pozive drugim agentima, grupama ili odjelima. Postoji velik broj opcija za odabrati i još veći broj naprednih radnji koje možete konfigurirati. Međutim, on i dalje ostaje dotjeran i lak za navigaciju, tako da čak i slabije potkovani korisnici mogu dobiti sve što im treba i ne ostati zatrpani.
Možete dodati poruku na svoju granu poziva klikom na IVR polje u izborniku. Tu možete postaviti text-to-speech poruku ili audio snimku. Možete učitati audio zapis s vašeg računala ili ga izravno snimiti u CloudTalk-u.
Jedna od stvari koje cijenim kod ovog softvera je opcija slanja glasovne pošte na email agenta. Možete konfigurirati svoj IVR kako bi snimili poruku s glasom klijenta i ne samo obavijestili vašeg agenta o njoj, nego je i poslali kao email privitak. To je odličan način za pojednostaviti komunikaciju u vašem kontakt centru i osigurati da su svi upiti klijenata primljeni.
Dodavanje kratkog tutorijala bi bio jedan od mojih prijedloga za poboljšanje CloudTalk-ove IVR funkcije. Iako je softver lak za korištenje, još uvijek može djelovati zastrašujuće za neke manje iskusne korisnike. Brzi tutorijal koji prelazi osnovne opcije i postavke može pomoći zaposlenim agentima i menadžerima da uštede vrijeme koje će provesti pretražujući centar za podršku. Kad smo kod toga, CloudTalk nudi video tutorial na web stranici, tako da i dalje možete naći pristupačan vodič ako ga trebate.
Kako IVR funkcionira?
CloudTalk-ova IVR funkcija je pouzdana i radi upravo ono što treba. Ona može riješiti potrebe malih kontakt centara s osnovnim granama poziva, kao i velikih kompanija sa svojim različitim konfiguracijama i višekanalnim opcijama. Njegovo korisničko sučelje je jasno i koncizno, što ga čini lakim za korištenje svima, neovisno o razini tehnološke pismenosti. Iako nema tutorijal za postavljanje, funkcija nije teška za shvatiti.
Cijene
CloudTalk nudi IVR funkciju u svom drugom cjenovnom planu – Essential planu. Popraćen ostalim funkcijama, ovaj plan možete kupiti za $30 po korisniku mjesečno.
Zaključak
Kod većine ljudi postoji određena doza straha kada je u pitanju postavljanje bilo koje vrste automatizacije. Dobre vijesti su da CloudTalk nevjerojatno olakšava i čini pristupačnim konfiguriranje vašeg IVR izbornika i početak automatizacije tijeka vaših poziva. Sa sučeljem lakim za navigaciju, ne morate se brinuti da će vas preplaviti ogromni blokovi koda i varijable koje ne razumijete. CloudTalk-ov IVR softver olakšava jednostavno zaključivanje o koracima koje korisnik treba poduzeti kako bi konfigurirao vlastite automatizirane tijekove poziva. CloudTalk-ova IVR funkcija može pomoći velikom broju poduzeća u svakodnevnim operacijama njihovih kontakt centara po razumnoj cijeni, nudeći širok raspon mogućnosti.
Frequently Asked Questions
Ne znam je li moj poziv u redu čekanja ili je u IVR-u
Ako niste sigurni je li poziv završio u vašem IVR-u, prvo što trebate je provjeriti vaš dizajn tijeka. Korištenjem rute za tijek poziva možete vidjeti kada bi se propušteni pozivi (filtrirani po grupi/grupama) trebali pojaviti. Također možete provjeriti povijest poziva u odjeljku za statistiku kako bi vidjeli vašu statistiku o propuštenim pozivima.
Moj IVR ne radi
Uvjerite se da ste dvaput provjerili ima li bilo kakvih grešaka u vašem dizajnu tijeka IVR-a, te ih uklonite ako postoje. Ako još uvijek imate poteškoća s vašim IVR-om, kposavjetujte se sa CloudTalk-ovim odjeljkom za pomoć kako bi vidjeli postoje li ikakva dostupna rješenja za vaš problem ili kontaktirajte njihovu korisničku službu.