Key takeaways
Pros
- Lako postavljanje i implementacija
- Odlično korisničko sučelje
- Značajka za IVR simulaciju
Cons
- Nema vizualnog predstavljanja IVR-a
- IVR na više razina dolazi u skupljim planovima
Iako bi IVR graditelj mogao biti bolji dodavanjem vizualnog predstavljanja razina, on je i dalje prilično lak za korištenje za skoro sve korisnike, neovisno od njihovog prethodnog znanja. JustCall je i cjenovno vrlo pristupačan, što znači da u bilo kojim okolnostima nećete uništiti svoj proračun s ovim dobro odmjerenim IVR rješenjem.
Početak rada s JustCall IVR značajkom
Početak rada s JustCall-om ne može biti jednostavniji: brza i laka registracija za probu. Trebate upisati svoje informacije s kreditne kartice kako bi zapravo dobili pristup svim dostupnim značajkama. Korisničko sučelje je jako dobro dizajnirano. Jasno je, čisto i vrlo lako za navigaciju, To također znači da lako možete naći IVR značajku bez prolaska kroz komplicirane izbornike i izbore. Možete je naći u Phone numbers > Incoming Calls > IVR (Call menu).
IVR je onemogućen u početnim postavkama, tako da ga prvo trebate omogućiti. Kada to učinite, dobit ćete pristup IVR graditelju. IVR graditelj nije kompliciran sam po sebi, ali nema vizualno predstavljanje IVR razina, tako da je dobra ideja planirati unaprijed. Možete izabrati broj na brojčaniku i izabrati radnju za svaki od njih. Prilično je jednostavno i dobit ćete standardne opcije za prilagodbu IVR-a sa svakom razinom. To uključuje prosljeđivanje na interne i eksterne brojeve. Također imate opciju izabrati što se događa kada broj nije dostupan.
JustCall IVR ima opciju za pretvaranje teksta u govor, kao i opciju za prilagođene audio snimke koje mogu prikladno biti učitane u sustav. Sve u svemu, proces gradnje IVR-a je lak iako nemate vizualnog pregleda svake razine. Vrlo zanimljiv dodatak je opcija simulacije postavki. To je zapravo gumb za testiranje koji vam omogućava isprobavanje kako IVR radi i radi li sve kako treba.
Kako IVR funkcionira?
JustCall IVR radi jako dobro, kao što se i očekuje od većine IVR rješenja. Dodatna opcija za simulaciju vaših IVR postavki je odlična prednost i može vam pomoći da izbjegnete IVR-ove koji ne rade i možda su loše isplanirani ili implementirani. Za svaki slučaj, ako vaš IVR ne radi kako očekujete, mogućnost preslagivanja i testiranja koliko god puta želite je vrlo korisna značajka. S JustCall-om možete očekivati odličnu izvedbu i IVR koji jako dobro radi. Tijekom svog testiranja IVR-a nisam naletio ni na jedan problem.
Cijene
JustCall ima tri cjenovna plana, a IVR je uključen u svakom od njih. Primijetit ćete da najjeftiniji Standard plan nudi samo osnovne IVR funkcije, dok Premium plan nudi IVR na više razina. Prije nego izaberete plan, trebali bi razmisliti o tome treba li vaš IVR imati više razina i trebate li širi set značajki ili ne. Međutim, ne zaboravite da čak i najjeftiniji JustCall plan nudi jako puno fleksibilnosti. Pogledajmo planove da vidimo što svaki od njih nudi.
Standard
Najjeftiniji JustCall plan počinje od $24 po korisniku mjesečno s minimumom od dva korisnika. Daje vam IVR i druge osnovne značajke, uključujući lokalni broj, neograničene slobodne minute, prosljeđivanje poziva, SMS i MMS, automatizaciju ponovnog pozivanja, radno vrijeme, bilješke, ocjene i još puno više.
Premium
Premium plan nudi napredni set značajki koji počinje od $48 po korisniku mjesečno s minimumom od dva korisnika. Kao dodatak značajkama iz Standard plana, Premium plan dodaje nadzor poziva uživo, SMS automatizaciju i slanje masovnih SMS-ova, IVR na više razina, prilagođene tijekove rada, prioritetnu podršku i još više.
Custom
Custom plan dolazi s prilagođenom cijenom krojenom po vašem poduzeću. Između ostalog, dobit ćete sve iz dva prethodna plana, kao i SLA, prilagođenu analitiku i izvještaje, dodijeljenog upravitelja računa i tehničku podršku te analizu raspoloženja poziva.
Zaključak
JustCall IVR značajka je jako dobar igrač koji nudi sveukupno odličnu funkcionalnost s minimumom kompromisa. Ovo je definitivno jedna od najboljih i najlakših dostupnih IVR značajki. Ono što je čini još boljom je razumna cijena i dobar izbor ostalih dostupnih značajki za pozivni centar. JustCall IVR značajka je prikladna za sve vrste poduzeća i zasigurno će dobro raditi za vas, baš kao i tijekom mojih testova.
Frequently Asked Questions
Moj JustCall IVR ne radi
Provjerite svoj IVR tijek za bilo koje greške i iskoristite funkciju za simulaciju kako bi ga testirali. Većina problema s IVR-om je rezultat pogrešaka u dizajnu.
Ne mogu naći IVR značajku u JustCall-u
JustCall IVR graditelj treba biti omogućen u postavkama broja za pozive. Kada kliknete na gumb za omogućavanje, trebali bi moći pristupiti IVR značajki.