Key takeaways
Pros
- IVR radi odlično
- Visoka razina fleksibilnosti i prilagodbe
- Razumne cijene
- Odlična 24/7 korisnička podrška
Cons
- Postavljanje nije lako za nove korisnike
- Potrebno su određene vještine i poznavanje skripti
LiveAgent-ov IVR radi jako dobro i ne treba vam puno da nađete IVR funkciju, zahvaljujući poboljšanom korisničkom sučelju. Iako postavljanje LiveAgent-ovog IVR-a nije najlakši zadatak na svijetu, iskupljuje ih činjenica da vam njihova 24/7 korisnička podrška može pomoći bilo kad. LiveAgent-ov IVR može biti vrlo fleksibilan uz malo strpljenja i malo vještine. Još jedan od razloga za izabrati LiveAgent su njegove razumne cijene za ostale odlične značajke za vaš help desk koje definitivno trebate razmotriti.
Početak rada s LiveAgent IVR značajkom
LiveAgent ima lak proces registracije koji je dostupan izravno s web stranice. Potrebno je samo par minuta da ga završite i dobijete pristup vašoj LiveAgent web aplikaciji. Kada dođete tamo, možete početi postavljati vaš cjelokupni LiveAgent help desk, uključujući IVR. Za svaki komunikacijski kanal koji LiveAgent ima je uključen i praktični vodič za postavljanje. Kada omogućite pozive i dodate svoj VoIP broj, možete kliknuti na njegove postavke i početi postavljati svoj IVR.
LiveAgent-ovo postavljanje IVR-a je ispočetka pomalo neobično. Ne nudi vizualno predstavljanje razina IVR-a, tako da trebate planirati unaprijed. IVR postavke i konfiguracija trebaju biti odrađene pomoći YAML skripte. Ako vam je ovo prvi put da radite sa njom, ne brinite se – vodič je dostupan i poveznicu možete naći izravno u IVR postavkama u LiveAgent-u. Ako želite izbjeći samostalno pisanje cjelokupnog IVR-a, možete izabrati primjer IVR-a ovdje, kopirati ga i prilagoditi po vlastitim željama.
Iako proces kreiranja IVR-a nije baš najbolji, on može postati lakši zahvaljujući naporima uloženima u kreiranje sveobuhvatnijeg vodiča s primjerima. Također može osigurati potpuno novu razinu fleksibilnosti za vješte korisnike koji su upoznati s ovom metodom. Svaka linija naredbi otključava novu razinu ili radnju u vašem IVR-u, tako da možete praviti kompleksne IVR-ove uz malo vještine i strpljenja. Kreiranje jednostavnih IVR-ova može trajati samo par minuta uz korištenje IVR primjera spomenutih prije.
Također možete izabrati dodavanje vlastitih snimki u IVR postavke ili preuzimanja primjera snimki iz LiveAgent-ovog članka portala podrške. Morate ih pojedinačno dodati u sustav. Članak također sadrži koristan vodič koji objašnjava kako dodati snimke u sustav.
Iako ova vrsta postavljanja nije najbolja dostupna, ono što je iskupljuje je LiveAgent-ova 24/7 korisnička podrška koja vam može pomoći u svakom koraku procesa. Druga mogućnost je da zatražite od agenata podrške da izgrade IVR za vas, tako prepuštajući stvari stručnjacima, bez potrebe da napišete ijedan redak skripte. Ne nudi svaki IVR softver ovu vrstu pomoći i to je razlog zašto LiveAgent zaslužuje dodatnu pohvalu, unatoč kompliciranom postavljanju.
Kako IVR funkcionira?
LiveAgent IVR radi onoliko dobro koliko ga dobro dizajnirate. Sve u svemu, radi bez problema ako je dobro isplaniran i pruža odlično iskustvo za pozivatelje. Nisam iskusio veće probleme tijekom ijednog testa i iskustvo je bilo ugodno. Lako je kreirati i učitavati vlastite snimke, što vam daje priliku za personalizaciju IVR-a korištenjem vašeg brenda i daje mu profesionalniju notu. Sve u svemu, LiveAgent-ov IVR će savršeno odraditi posao ako ste voljni uložiti trud.
Cijene
LiveAgent-ova IVR značajka je dostupna samo u Large planu koji počinje od $49 po agentu mjesečno. To je LiveAgent-ov najopširniji plan koji nudi potpuno funkcionalan pozivni centar, kao i druge važne kanale korisničke službe. Cjelokupna komunikacija je organizirana kroz tiketing sustav koji rješava emailove, live chat, društvene medije, aplikacije za razmjenu poruka, pozivni centar i korisnički portal, sve s jednog mjesta.
Zaključak
Iako LiveAgent-ov IVR nije najbolji natjecatelj, on radi svoj posao jako dobro i definitivno vas neće razočarati. Korisnici koji žele lako postavljanje IVR-a bi mogli biti obeshrabreni LiveAgent-ovim procesom kreiranja, međutim, ovaj IVR može činiti čuda ako imate želju za učenjem. Korisnici s manje vještina mogu uvijek iskoristiti jedan od predložaka uključenih u članke LiveAgent-ovog korisničkog portala ili kontaktirati 24/7 podršku kako bi im besplatno pomogla isplanirati njihov IVR. IVR može postati nevjerojatno fleksibilan i radit će ekstremno dobro ako se pravilno isplanira.
Frequently Asked Questions
Ne mogu shvatiti kako dizajnirati svoj IVR tijek
LiveAgent-ov IVR graditelj se oslanja na YAML skriptu umjesto na vizualni IVR graditelj. Ako imate problema sa shvaćanjem procesa, možete konzultirati IVR vodič, koristiti IVR primjere kako bi ih kopirali i prilagodili ili zatražiti od tima korisničke podrške dodatnu pomoć pri gradnji svog IVR-a.