Key takeaways
Pros
- Fleksibilna izrada IVR-a
- Jednostavno za implementaciju
- Pouzdano i prilagodljivo
Cons
- Nekim korisnicima možda neće biti lako navigirati izbornicima
- Može postati skup s povećanjem opsega
Iako je Twilio sveobuhvatno rješenje za komunikaciju koje možda nije privlačno korisnicima koji traže jednostavnost, IVR značajka radi nevjerojatno dobro. Lako se izgradi i implementira te radi bez ikakvih problema. Ako vam ne smeta učenje o bogatom skupu značajki, Twilio IVR će vam dobro služiti pri svakom koraku.
Početak rada s Twilio IVR značajkom
Interaktivni glasovni odgovor je samo jedna od mnogih značajki dostupnih u Twilio aplikacijama. Dostupan je iz opcija nadzorne ploče smještenih pod Studio. Studio je dio Twilio-a koji vam omogućuje izgradnju različitih radnih tijekova, ne samo IVR-a. Odmah nakon pokretanja, bit će vam predstavljeno nekoliko opcija koje vam nude ili početi iz nule ili odabrati određeni graditelj radnog tijeka. U mom slučaju, odlučio sam se za zadanu postavku IVR-a. Sjajno je da Twilio također ima praktični vodič za svaki od graditelja radnog tijeka.
Iako se vodič pokazao korisnim, Studio radni tijek je prilično jednostavan sam po sebi. Svaki IVR nivo je vizualiziran, i možete planirati i mapirati akcije baš kao što bi dizajner korisničkih sučelja radio kad bi gradio web stranicu. Sve što trebate učiniti je odabrati koju će akciju svaki od odvojenih nivoa izvršiti. To možete učiniti klikom na bilo koji od elemenata radnog toka i odabirom akcije. Prvi nivoi imaju dvije opcije – izgovaranje poruke ili reproduciranje poruke.
Izgovaranje poruke odnosi se na AI glas koji će pročitati vašu poruku klijentu, dok reprodukcija poruke omogućuje učitavanje prilagođene snimke glasa. Ova druga opcija uključuje mogućnosti za usmjeravanje poziva na određeni broj i više. Možete interaktivno mapirati i planirati premještanjem konektora i stvaranjem radnog tijeka na željeni način. Kad završite s izradom svog radnog tijeka, možete ga dodijeliti bilo kojem od vaših Twilio brojeva i promijeniti ga bilo kad.
Iako je stvaranje radnih tijeova s Twilio Studio-m jednostavan proces, pronalaženje mogućnosti može biti teško kada ste novi u ovom rješenju. Budući da Twilio ima velik broj značajki, morao sam potražiti gdje pronaći opciju izgradnje IVR-a. Međutim, dostupno je obilje vodiča i video tutorijala na mreži, pa početak nije bio težak.
Kako IVR funkcionira?
Dio ovog pregleda o korisničkom iskustvu se fokusira na perspektivu klijenata i njihovo iskustvo tijekom korištenja interaktivnog glasovnog odgovora. Ukratko, Twilio-va IVR značajka radi odlično i nema se na što žaliti. Nisam doživio nikakve poteškoće prilikom testiranja IVR-a i veza je radila bez ikakvih problema.
Sustav nije imao problema s razumijevanjem glasovnih naredbi, kao ni s gumbima. Unaprijed postavljeni robotski glas je daleko od savršenstva, ali vrlo dobro obavlja posao. Međutim, preporučujem svima da koriste vlastite snimke kako bi iskustvo zvučalo malo prirodnije za sve buduće pozivatelje.
Cijene
Cijena Twilio Voice-a ovisi o državi u kojoj želite primati i obavljati pozive, tako da promjene u cijeni mogu biti ili minimalne ili značajne. Bez obzira gdje poslujete cijena Twilio Voice-a je plaćanje po potrošnji, što znači da plaćate samo ono što potrošite. Ne postoje planovi s plaćanjem unaprijed, samo cijena po jednoj minuti dolaznih ili odlaznih poziva.
Cijene počinju od otprilike $0,0270 po minuti za odlazne pozive i $0,0100 po minuti za dolazne pozive. Twilio može biti skup ili jeftin, ovisno o broju minuta poziva koje potrošite. Međutim, ne morate platiti dodatno za IVR funkcionalnost jer je ona integralni dio Voice rješenja.
Zaključak
Ako tražite pouzdano rješenje za IVR, ne možete pogriješiti sa Twilio-m. Twilio radi sve dobro bez većih problema ili bugova koji bi vas mogli zaustaviti tijekom radnog dana. IVR značajka radi bez ikakvih problema. Međutim, s obzirom da Twilio nije samo IVR softver, morate odlučiti želite li uložiti vrijeme i novac u ovaj visoko profesionalni softver. Ponekad vas može iznenaditi dugim procesom učenja za različite funkcionalnosti.
Frequently Asked Questions
Moj IVR tijek ne radi
Dvaput provjerite svoj IVR tijek za pogreške u dizajnu. Provjerite jeste li stvorili nemogući IVR tijek, dvaput provjerite postoje li slijepi ulice i provjerite jesu li korišteni ispravni widgeti i elementi. Ako ne možete pronaći nikakve pogreške u svojem IVR tijeku, provjerite je li objavljen i aktivan na vašem broju.
Imam problema s izradom tijeka mojeg IVR-a
Pogledajte nekoliko online članaka koji objašnjavaju najbolje prakse za izgradnju IVR-a ili koristite prethodno postavljeni tok koji možete pronaći u Twilio Studio IVR graditelju. Zapamtite da će jednostavan IVR biti manje frustrirajući za korištenje, pa nemojte dodavati dodatne razine osim ako ih apsolutno ne trebate za ispravno usmjeravanje poziva.