Key takeaways
Pros
- IVR dobro funkcionira
- Sveobuhvatno korisničko sučelje
Cons
- Planiranje i kreiranje IVR-a može biti zbunjujuće
- Cijene mogu postati skupe
Zendesk-ova IVR značajka nije najlakša za postaviti, ali nije ni najteža. Radi dobro i bez ikakvog štucanja, ali postavljanje IVR-a zahtijeva malo prethodnog planiranja kako bi izbjegli zbrku tijekom procesa kreiranja. Zendesk je odličan kompaktni softver, pa čak i ako IVR konfiguracija može biti bolja, i dalje nećete pogriješiti ako ga izaberete. Zendesk-ove prednosti su u drugim stvarima i ako ste voljni platiti skuplju cijenu za njegove značajke, vrlo vjerojatno nećete biti razočarani.
Početak rada sa Zendesk IVR značajkom
IVR značajka u Zendesk-u je lako pristupačna, zahvaljujući dobro dizajniranom sučelju koje je lako za korištenje. Dobit ćete pristup sučelju odmah nakon što završite svoju registraciju za besplatnu probu, što može biti gotovo za maksimalno par minuta. IVR se nalazi pod opcijom Talk u Zendesk-ovom admin centru koji možete naći u lijevom izborničkom panelu.
Proces kreiranja vašeg IVR-a nije ni optimalan ni izravan koliko bi mogao biti. Nema vizualne pomoći pri planiranju, nego jednostavno dobijete izbor IVR opcija i radnji. Iako je proces sam po sebi lak, nemate dobar pregled cjelokupnog IVR-a. Svaka razina IVR-a je posebna kartica koja ne pokazuje na jasan i sveobuhvatan način gdje vodi, u usporedbi s nekim od ostalih IVR rješenja. To može dovesti do zbrke i problema tijekom kreiranja kompleksnijih IVR postavki. Preporučujem vam da prethodno vizualno isplanirate razine IVR-a.
Svaka razina IVR-a vam omogućava izbor radnji za svaki gumb na brojčaniku pozivatelja. Nema očigledne granice broja razina koje možete imati, tako da po potrebi možete planirati i graditi kompleksnije IVR-ove. Tu je također i opcija izbora pozdrava, ali tijekom mojih testova nije radila. Jedina opcija je bila “No greeting”. Međutim, kasnije sam pronašao opciju za dodavanje pozdrava u drugom odjeljku u Talk postavkama. Svaka IVR razina se može preimenovati u svrhu boljeg planiranja tijekom kreiranja.
Možete omogućiti IVR za svoje telefonske linije u konfiguraciji svake telefonske linije. Ovom izborniku se može lako pristupiti iz Talk konfiguracije u lijevom panelu. Možete priložiti različite IVR postavke različitim telefonskim brojevima.
Kako IVR funkcionira?
Osim procesa kreiranja koji nije bio toliko jednostavan, Zendesk-ov IVR radi općenito vrlo dobro. Nisam imao bilo kakvih problema uzrokovanih bugovima sustava tijekom testiranja, međutim, tijekom prvih par pokušaja sam kreirao IVR koji nije radio. Pobrinite se da isplanirate vaše IVR razine prije nego ih pokušate kreirati. Primjetio sam da to neopisivo pomaže. Sveukupna izvedba je bila odlična i svi IVR-su radili kako trebaju nakon točnog planiranja.
Cijene
Iako Zendesk nudi više cjenovnih planova, samo dva od njih korisnicima daju pristup IVR značajkama. IVR je uključen u Suite Professional i Suite Enterprise planove, koji su dva najskuplja dostupna Zendesk plana. Oba plana su temeljena na pretplati, a konačna cijena ovisi o broju računa agenata koji vam je potreban.
Suite Professional
Ovaj paket počinje od $99 po agentu mjesečno i većinom se fokusira na dodatak funkcija i značajki pozivnog centra Zendesk setu značajki.
Suite Enterprise
Suite Enterprise počinje od $150 po agentu mjesečno. On dodaje dosta značajki koje su usmjerene na enterprise razinu zadataka i upravljanje komunikacijom.
Zaključak
Iako je Zendesk jedno od najpopularnijih help desk rješenja koja postoje, njegova IVR značajka bi definitivno mogla biti bolja. Funkcionalnost je savršena i nema nikakvih problema u vezi s time, ali postavljanje i implementacija mogu postati jako zbunjujući, pogotovo za nove korisnike. Drugi veliki problem je cijena, jer je cijena prilično visoka u odnosu na druge softvere koji nude IVR. Ako tražite softver sa širokim setom značajki koji ima IVR, ali ne mora biti savršen, cijena može biti opravdana. Inače, moja preporuka je da pogledate neke Zendesk alternative koje vam mogu ponuditi bolji omjer uloženog i dobivenog te vam otvoriti svijet novih mogućnosti i omogućiti vam da pronađete prikladno IVR rješenje koje se poklapa s vašim specifičnim potrebama i proračunom.
Frequently Asked Questions
IVR pozdrav ne radi
Ako dodate broj koji je već unutar vašeg računa kao eksterni broj, to može spriječiti reprodukciju IVR pozdrava. To može izazvati reprodukciju drugog pozdrava ili izostanak bilo kakve reprodukcije pozdrava. Preporučuje se uklanjanje tog broja s popisa eksternih brojeva.
IVR pozdrav se ponavlja
IVR pozdravi u Zendesk-u se standardno ponavljaju tri puta ako sustav ne očita bilo kakav pritisak na tipke. Ako se pozdrav ponavlja više od tri puta, morate se uvjeriti da pozdrav koji se nalazi u odjeljku Edit route pod Active route nije isti kao i pozdrav na razinama izbornika. Ako i dalje imate probleme s vašim IVR pozdravom, preporučujemo vam da kontaktirate Zendesk korisničku podršku.