Key takeaways
Pros
- Brzi i pouzdani widget za live chat
- Izvještaji i analitika
Cons
- Težak za navigaciju
- Softver može biti spor
- Nema prikaza tipkanja u realnom vremenu
Početak rada s Bitrix24
Prijaviti se za Bitrix24 bilo je jednostavno i bez muke. Sve što trebate učiniti da biste dobili svoj besplatni probni račun je ispuniti prijavni obrazac i potvrditi svoj email. Nakon toga, dočekat će sučelje koje izgleda lijepo, iako pomalo zbunjujuće.
Od samog početka, nisam bila sigurna kako se snaći u softveru. Pokušala sam istražiti izbornik s lijeve strane, ali nisam mogla pronaći ništa što bi izgledalo kao kod koji bih mogla kopirati i zalijepiti na svoju web stranicu.
Kada sam odlučila da ne mogu sama shvatiti princip, pogledala sam dokumentaciju za podršku. Iako je bila laka za pronaći i prepuna tutorijala, jednostavno nisam mogla pronaći pravi odgovor. Nemojte me pogrešno shvatiti, dokumentacija u vezi s widgetima za live chat, integracijama i čak nekim uzorcima kodova je tu. Međutim, ništa od toga mi nije pomoglo jer me nije približilo pronalasku tih par linija koda koje su mi trebale.
Nakon nekog vremena i nekoliko neuspješnih pokušaja, vratila sam se pretraživanju korisničkog sučelja. Nakon što sam neko vrijeme klikala na apsolutno sve što mi je sučelje omogućilo klikanje, napokon sam pronašla zlatnu žilu.
U CRM kartici trebate kliknuti na Dodatke u traci na vrhu. Padajući izbornik omogućuje vam odabir nekoliko opcija koje možete postaviti. Za mene je to bila opcija Web Widget.
Od tamo sam mogla postaviti widget za live chat. Kod koji mi je bio potreban sam pronašla klikom na gumb Uredi, ali isto tako funkcionira i ako koristite Ugradi kod.
Da bi to isprobala, jednostavno sam prethodno zalijepila kod na svoju testnu web stranicu i pritisnula spremanje. Gumb za live chat se pojavio na mojoj stranici, ali kada sam na njega kliknula, dobila sam obrazac za povratne informacije umjesto razgovora. Pregledala sam postavke u Bitrix24 sučelju i pronašla problem.
Onemogućila sam CRM obrazac i moj widget za live chat je bio spreman.
Značajke i korisničko sučelje
Bitrix24-ov softver je prilično robusan, uključujući desktop klijent koji radi na Mac OS-u, Windowsu i Linuxu. Također možete dobiti mobilnu aplikaciju putem Apple App Store-a i Google Play-a. Međutim, ja sam odlučila koristiti ga putem svog web preglednika. Koristila sam Google Chrome, ali možete ga pokrenuti i na Firefoxu, Safariju ili Edgeu.
Softver koji Bitrix24 pruža je robustan i pun značajki i funkcionalnosti. Istina je da imate puno alata za rad, ali nije posebno jednostavno navigirati njime.
Kada je u pitanju softver za live chat, bila sam ugodno iznenađena primanjem vrste unaprijed pripremljenog odgovora odmah, čak i bez mog vlastitog postavljanja. Bitrix24 također automatski sprema podatke osobe koja me kontaktirala u CRM, čak i ako to nisam ručno postavila.
Također sam pogledala ima li ovo rješenje za live chat prikaz tipkanja u stvarnom vremenu, kako funkcionira dijeljenje medija i druge sitnice koje mogu poboljšati interakciju s korisnicima.
Nažalost, kao agent, ne možete unaprijed pogledati što posjetitelj tipka. Međutim, ostale osnovne značajke su radile prema očekivanjima, bez problema.
Svidjela mi se opcija provjere zapisa mog razgovora u kartici Klijenti.
Ovdje možete vidjeti kontakt informacije posjetitelja, njihovu aktivnost, koji od vaših agenta je odgovoran za interakciju, trajanje chata, pa čak i putovanje kupca koje je dovelo posjetitelja da vam napiše poruku u chatu. Također možete filtrirati zapise chata kako biste imali bolji pregled vaših dolaznih aktivnosti.
Osim toga, Bitrix24 vam omogućuje stvaranje raznih izvještaja, praćenje i optimizaciju vašeg prodajnog procesa i još mnogo toga.
Live chat izvedba i korisničko iskustvo
Rad s Bitrix24 bio je pomalo frustrirajuće iskustvo. Kao što sam već spomenula, softver je prilično opsežan i korisniku koji ga koristi prvi put može biti teško shvatiti kako ga koristiti. Sam broj kartica, izbornika i gumba je u najmanju ruku preplavljujući.
Još jedan problem koji sam imala prilikom testiranja ovog softvera bio je koliko je bio spor. Neću ni pokušavati brojati koliko sam puta morala osvježiti stranicu jer se nije pravilno učitala, nije reagirala ili jednostavno nije radila.
Što se tiče samog live chata, nema puno toga što bi se moglo poželjeti. Jedino što sam uspjela pronaći što bi moglo biti poboljšano je prikaz pisanja u stvarnom vremenu, ali osim toga, chat je brz, reaktivan i vrlo jednostavan za korištenje s obje strane.
Poruke s priloženim datotekama se šalju naprijed-natrag bez ikakvih problema. Svaki put kad primite poruku, obavijest iskoči i na desnom i na lijevom bočnom izborniku te na vašoj glavnoj CRM ploči.
Kao posjetitelj, ne možete uređivati ili uklanjati poruke koje ste već poslali. Međutim, s agentove strane, postoji dosta toga što možete učiniti s vašim odgovorima.
Da zaključimo, Bitrix24 live chat, iako ima svoje uspone i padove, nije loš komad softvera za korištenje. Brz je i reaktivan, i unatoč nedostatku nekih naprednih značajki, obavi svoj posao.
Cijene
Bitrix24 nudi ukupno pet različitih cjenovnih paketa. Možete plaćati mjesečno, svaka tri mjeseca ili godišnje. Radi jednostavnosti, govorit ću o opciji mjesečne uplate, plus besplatni plan. Svaki paket cijena uključuje sve funkcionalnosti jeftinijih paketa, plus neka ažuriranja, proširenja ili potpuno nove napredne značajke. Iako su svi planovi opremljeni raznim značajkama, usredotočit ću se samo na one koje se odnose na live chat.
Free
Ovaj paket je besplatan i uključuje 5 GB prostora, CRM softver i live chat s određenim ograničenjima. S ovim planom možete također postaviti grupne razgovore i snimati glasovne bilješke.
Basic
Ova razina uključuje do 5 korisnika i košta $46 mjesečno za sve korisnike. Agenti mogu dijeliti 24 GB prostora za pohranu i koristiti live chat s dodanim HD video pozivima s dijeljenjem zaslona i snimanjem audio/video zapisa.
Standard
Za $124 mjesečno za sve korisnike, možete imati tim do 50 ljudi. 100 GB prostora omogućuje više slobode i više prilika za suradnju.
Professional
S ovim planom, do 100 osoba može koristiti Bitrix24 softver za $249 dolara mjesečno za sve korisnike. Ovaj plan nudi 1024 GB prostora za pohranu i prvi je nivo koji omogućuje korištenje automatizacije poput pametnih procesa, okidača i pravila automatizacije.
Enterprise
Ova razina počinje s $499 mjesečno za 250 korisnika. Međutim, možete ju skalirati na 10,000 korisnika. Količina pohrane temelji se na broju korisnika koji rade sa softverom. Za 250 korisnika, sustav vam omogućuje upotrebu 3 TB prostora za pohranu. Na ovoj razini možete postaviti strukture grana koje vam omogućuju upravljanje velikim poduzećem.
Zaključak
Da sažmem svoje iskustvo s Bitrix24 softverom za live chat, moram priznati da je to bio malo čudan put. Kada gledam sam widget za live chat, rekla bih da je sjajan. Čak i sa nekim značajkama koje nedostaju, i dalje je pouzdano rješenje za live chat koje pokriva sve osnovne funkcije.
Međutim, kada uzmem u obzir ukupno korisničko iskustvo, to donekle narušava moje mišljenje. Postavljanje je bilo zbunjujuće i ponekad frustrirajuće. Potrebno je neko vrijeme se UI shvati i bude moguće navigirati njime. Jednom kada se naviknete, radi pristojno, ali ako nemate puno vremena na raspolaganju, možete se lako obeshrabriti.
Još jedna stvar za raspravu je koliko aplikacija ima štucanja i sporosti. Ne čini se kao veliki problem prilikom korištenja live chata, ali postavljanje svega traje prilično dugo, uglavnom zbog nepravilnog učitavanja stranica.
Sve u svemu, sam Bitrix24-ov widget za live chat može biti odlična opcija za mnoge male i velike tvrtke. Ako vam ne smeta previdjeti neke neugodnosti koje dolaze s ovim softverom, on može biti pouzdan alat za komunikaciju s vašim klijentima.
Frequently Asked Questions
Moj live chat samo prikazuje obrazac za povratne informacije.
Kako bi riješili ovaj problem, idite na CRM, kliknite na Dodaci i odaberite Web widget iz padajućeg izbornika. U Widgetima moje tvrtke odaberite onaj koji trebate prilagoditi i kliknite na Uređivanje. Idite prema dolje do CRM obrasca i isključite ga. Kada osvježite vašu stranicu, widget za live chat trebao bi pravilno raditi.
Trebam pronaći razgovore koji pripadaju deaktiviranom agentu.
Možete pronaći dnevnik poruka za otpuštene zaposlenike klikom na Zaposlenici, zatim Neaktivan. Odaberite zaposlenika i kliknite na Zapisi poruka. Ako nemate opciju Neaktivan, to znači da je administrator sustava onemogućio tu opciju u postavkama računa.