Key takeaways
Pros
- Brzi i pouzdan widget za live chat
- Prilagođavanje widgeta za chat
- Korisničko sučelje koje je jednostavno za korištenje
Cons
- Nema pregleda tipkanja u stvarnom vremenu
- Česte nadogradnje koje mogu prekinuti tijek rada
Početak rada s Gorgias softverom
Kada se želite prijaviti za Gorgias, sve što trebate napraviti je popuniti vaše informacije na obrascu za prijavu i unijeti URL vaše web stranice. Nakon toga, sustav će postaviti vaš račun, a kada potvrdite vaš email, spremni ste krenuti.
Kada se prijavite na svoj račun, vidjet ćete sučelje koje izgleda čisto s vodičem s desne strane.
Započela sam integraciju svog live chata iz izbornika vodiča. Međutim, ako odlučite preskočiti ga, možete otići na Postavke → Integracije → Chat. Kliknite na gumb + Dodaj novi, i započnite s instalacijom vašeg live chata.
Tamo možete konfigurirati vaš live chat, uključujući neke opcije prilagođavanja. Nakon što ste zadovoljni s vašim postavkama, možete prijeći na Instalaciju. Odabrala sam opciju Prilagođena instalacija, pa sam jednostavno kopirala i zalijepila kod na svoju web stranicu u određeni odjeljak.
Chat widget se odmah pojavio na mojoj stranici u bojama i položaju koje sam postavio tijekom procesa instalacije, pa sam bio spreman testirati ga.
Kada sam započela razgovor, odmah se pojavio na mom korisničkom sučelju u kartici Nedodijeljeni. Kliknuo sam na njega i započela je razmjena tekstova.
Značajke i korisničko sučelje
Gorgias je aplikacija temeljena na pregledniku koja se može koristiti na Google Chromeu, Firefoxu, Microsoft Edgeu, Safariju i Operi. Testirala sam softver na Google Chromeu, ali ako koristite bilo koji drugi podržani preglednik, vaše iskustvo ne bi trebalo biti puno drugačije.
Gorgias-ov help desk softver nudi mnoge značajke i konfiguracije, ali pronalazak postavki live chata bio je prilično jednostavan. Korisničko sučelje prilično je jednostavno za navigaciju, čak i bez vodiča koji vam Gorgias nudi na početku.
Imate dosta prostora za prilagodbu kada je u pitanju postavljanje vašeg widgeta za live chat. Osim početnih postavki, uvijek možete ponovno doći i dodati kampanje, postaviti brze odgovore i prilagoditi preferencije, uključujući automatski odgovarač, upite i povezane email integracije.
Sve to je vrlo dostupno i lako za pronaći, tako da čak ni manje tehnološki potkovani korisnici ne bi trebali imati problema u pronalaženju svega što im može zatrebati.
Kada je u pitanju widget za live chat, iako izgleda dosta standardno i možda malo oskudno sa strane posjetitelja, agenti koji odgovaraju mogu puno toga učiniti iz jednog praktičnog sučelja. Izravno iz razgovora u live chatu, agenti mogu dodavati oznake, prilagođavati informacije o korisnicima i vidjeti povijest njihove interakcije.
Kada je u pitanju sam razgovor, agenti također mogu dosta toga uraditi da klijent ne čeka, jer sve što im treba je upravo tu.
Mogu koristiti već postojeće makronaredbe ili postaviti nove izravno u prozoru za chat. To može biti vrlo korisno kada se suočavaju s velikim brojem dolaznih poruka i kada agenti nemaju vremena napustiti razgovor kako bi se bavili već pripremljenim odgovorima u drugom prozoru.
Bila sam malo razočarana kada sam shvatila da Gorgias-ov live chat ne podržava pretpregled pisanja u stvarnom vremenu. Ali osim toga, njihov widget je bio reaktivan i nije imao problema s slanjem poruka, uključujući medijske datoteke.
Kada završite razgovor, možete ga staviti na pauzu ili zatvoriti chat. Uvijek se možete vratiti na njega u budućnosti i, ako je potrebno, ponovno ga otvoriti s istim brojem tiketa.
Live chat izvedba i korisničko iskustvo
Imala sam prilično dobro iskustvo u radu s Gorgias-om. Korisničko sučelje je jednostavno za navigaciju. Nudi vodič za pomoć pri početku i općenito je prilično zadovoljavajuće. Osim toga, cijeli sustav je posebno dizajniran za Shopify, pa ako to koristite, možete iskoristiti potpuno integrirani Magento i BigCommerce.
Gorgiasov softver za live chat je jednostavan za postavljanje i prilagodbu. Nudi neke osnovne postavke, ali ako želite, možete ga prilagoditi vašim potrebama i brendingu, dodati kampanje, povezati ga s trgovinom i tako dalje.
Sam widget za live chat radi odlično. Brz je i responzivan, tako da se ne morate brinuti zbog dugog čekanja zbog sporog softvera. Gorgias obavlja odličan posao osiguravajući produktivnost i smanjujući vrijeme odgovora, jer pruža sve što vam treba upravo tu, u prozoru za razgovor. Ako ste spremni zanemariti činjenicu da softver ne vam ne dopušta pregledavanje poruka posjetitelja prije nego što ih pošalju, Gorgias-ov widget za live chat može biti odlično rješenje.
Cijene
Gorgias nudi pet cjenovnih razreda koji imaju hrpu značajki i funkcionalnosti. Svaka cjenovna opcija uključuje funkcionalnosti iz prethodnih razina s dodanim ekstenzijama, naprednim značajkama i nadogradnjama. Međutim, najznačajnija razlika je broj obračunatih tiketa svaki mjesec. Svaki plan ima puno toga za ponuditi, ali da bih ostala fokusirana na live chat, posvetit ću se samo relevantnim značajkama
Starter
Ovaj paket košta $10 mjesečno s 50 naplativih tiketa. Po toj cijeni, možete imati do 3 korisnička sjedala. Softver za live chat uključuje widget za live chat s makronaredbama, pravilima i predlošcima.
Basic
Basic cjenovni paket nudi 300 naplativih tiketa za $60 mjesečno. S ovim paketom imate neograničen broj korisničkih mjesta, podršku tijekom radnog vremena i upravljanje timom.
Pro
Za $360 mjesečno možete imati 2000 naplativih tiketa i neograničen broj korisnika.
Advanced
Advanced paket košta $900 mjesečno i omogućuje vam rad s 5000 naplativih tiketa. Na ovoj razini možete iskoristiti više integracija društvenih medija.
Enterprise
Prilagođena količina tiketa se može postaviti tek nakon što dogovorite sastanak s Gorgias-ovim timom.
Zaključak
Moje ukupni iskustvo s Gorgiasom bilo je prilično ugodno. Postavljanje računa je vrlo jednostavno, a navigacija sučeljem je intuitivna od samog početka. Sučelje vas neće zadiviti, međutim, jednostavno je, čisto i lako za korištenje.
Kada je u pitanju softver za live chat, bilo je izuzetno jednostavno implementirati ga. Čak i bez korištenja brzog uvodnog pregleda uputstva, vjerujem da ga svatko može shvatiti bez problema. Prilagođavanje je također bilo vrlo pristupačno. Čak su i naprednije postavke bile prikazane na način koji nije izazivao zbrku.
Sam widget je brz, responzivan i pouzdan. Iako mu nedostaju neke značajke koje bi mogle još više poboljšati iskustvo, vrlo učinkovito obavlja posao.
Zaključujući svoje iskustvo s Gorgias-ovim softverom za live chat, bilo je sjajno raditi s njime s gledišta posjetitelja i agenta. Čini se kao odlična opcija za tvrtke koje žele ostati povezane sa svojim klijentima, bez brige da predstavnici korisničke podrške neće moći iskoristiti softver u potpunosti.
Frequently Asked Questions
Kada otvorim Gorgias, pojavljuje mi se crni ili bijeli zaslon
Ovo može biti jednostavan problem učitavanja. Pričekajte nekoliko minuta i ponovno učitajte aplikaciju. Ako se to događa na Android aplikaciji, možete probati hard reboot. Ako to ne pomaže, možda ćete morati ponovno instalirati aplikaciju.
Dobivam Uncaught ReferenceError u konzoli
Kod isječka za Gorgias Chat na stranici nedostaje ili se poziva nakon prilagođene skripte. Provjerite jeste li koristili Gorgias chat bundle loader verziju 2. U skripti provjerite gorgias-chat-widget-install-v2.