Key takeaways
Pros
- Lak za navigaciju
- Cjenovno pristupačan
- Prilagodljivi live chat gumb
Cons
- Nema pregleda tipkanja u stvarnom vremenu
- Nije pretjerano responzivan
- Besplatna proba ne dopušta da operateri šalju privitke
- Pregled ima greške
Početak rada s HelpOnClick-om
Prvo što ćete primjetiti tijekom prijave za HelpOnClick je da možete kreirati račun samo za njihov live chat softver, kao i za cjelokupno help desk rješenje.
Nakon što sam potvrdio svoju email adresu, moj račun je bio spreman za par sekundi. Nakon što sam se prijavio, pozdravilo me čisto, iako pomalo ogoljeno sučelje.
Međutim, cijenim pop-up prozorčić koji je odmah iskočio i ponudio mi obilazak aplikacije. Nabrzinu sam pregledao sve i zatim uronio u postavljanje live chata za moju oglednu web stranicu.
Sviđa mi se količina mogućnosti za prilagodbu koje su me odmah dočekale. Možete urediti skoro sve vizualne aspekte live chat gumba koji će biti prikazan na vašoj web stranici.
Nakon što sam završio uređivanje gumba, HelpOnClick mi je dao komad koda koji sam dodao na svoju stranicu i bam, HelpOnClick-ov live chat je bio na mojoj web stranici.
Odlučio sam da mi se ne sviđa generička zadana slika kojom je moj gumb za live chat od početka bio popraćen, tako da sam je promijenio i započeo sa chatom.
Očekivao sam mirno more. Međutim, imao sam problema s početkom razgovora. Nisam mogao poslati prvu poruku. Sve što sam dobio iz perspektive posjetitelja je “Waiting for the operator”, a iz perspektive agenta “Waiting for incoming chat”. Igrao sam se s time neko vrijeme, ali kako nisam mogao riješiti problem, kontaktirao sam HelpOnClick-ovu podršku.
Moram reći da mi početna slika nije ulijevala previše nade. Međutim, ugodno sam iznenađen jer sam razgovarao sa stvarnim predstavnikom, a ne botom. Objasnio sam svoj slučaj i oni su predložili otvaranje tiketa za developere i čekanje.
Naravno, nisam imao strpljenja da čekam 24 do 48 sati za odgovor, tako da sam gledao dodatnu dokumentaciju, prijavio se i odjavio par puta, osvježio sve, očistio predmemoriju i nekim čudom, sve je proradilo u mom petom ili šestom pokušaju.
Značajke i korisničko sučelje
Koristio sam HelpOnClick putem Chrome pretraživača, ali on radi i za Safari, Edge, Opera i Firefox pretraživače. Također radi kao OS aplikacija za Windows i Mac OS. Osim toga, možete koristiti HelpOnClick na mobilnim uređajima pošto je kompatibilan s Android i iOS sustavima.
Kod HelpOnClick-ovog live chata mi se svidjelo koliko je prilagodljiv. Možete prilagoditi doslovno sve, tako da gumb za chat savršeno odgovara vašem brendingu.
Jedna od korisnih značajki su i podaci koje HelpOnClick za vas automatski prikuplja o posjetitelju s kojim razgovarate. Ti podaci uključuju lokaciju posjetitelja, pretraživač, IP adresu i više. Nakon završetka razgovora, možete se vratiti na ove informacije i ponovno pročitati cijeli chat iz arhiva.
Ono što ovom softveru nedostaje je pregled tipkanja u stvarnom vremenu. Druga stvar koja pomalo kvari iskustvo je činjenica da tijekom besplatne probe operater ne može slati privitke, nego mora uzeti plan koji se plaća.
Live chat izvedba i korisničko iskustvo
Kada je u pitanju UX; HelpOnClick nije impresivan. Nemojte me pogrešno shvatiti, koristan je, ali nakon što sam ga počeo testirati, shvatio sam da je prilično nepraktičan. Nakon što sam konačno počeo chat sesiju, nakon razmjene par poruka, prozorčić za live chat se jednostavno zamrznuo.
Nisam mogao vidjeti sve poruke koje sam poslao, a traka za tipkanje nije uvijek reagirala na moj unos. Zatvaranje i osvježavanje nije radilo, tako da sam morao istrpjeti.
Drugi problem sam susreo kada sam pokušao podijeliti ekran kako bi istovremeno vidio perspektivu posjetitelja i operatera. Iako je to tehnički moguće, HelpOnClick-ovo sučelje se nije složilo s time.
Cijene
Free
Ovaj paket je besplatan i omogućuje vam jednog operatera. Možete imati do 100 chatova mjesečno i chat povijest od prethodnih 30 dana.
Silver
Za $12.99 po agentu mjesečno, možete imati neograničen broj operatera, do 300 chatova mjesečno i 90-dnevnu povijest chata.
Gold
Ovaj paket košta $19.99 po agentu mjesečno i omogućuje vam neograničen broj operatera, odjela i povijest chata.
Platinum
Najskuplji, kao i najopširniji plan vam omogućuje uživanje u svim značajkama iz prethodnih paketa na do 10 web stranica za $49.99 po agentu mjesečno.
Zaključak
Ako bih morao sažeti svoje iskustvo s HelpOnClick-ovim live chat softverom, rekao bih da je on kao igra na sreću. Implementacija live chata na moju web stranicu je bila vrlo laka i bio sam ugodno iznenađen mogućnostima prilagodbe. Ako se mučite s ovim dijelom, HelpOnClick nudi praktičan i informativan obilazak koji uključuje tutorijale za postavljanje svega.
S druge strane, kada je u pitanju moje iskustvo sa stvarnim korištenjem live chata, bio sam pomalo razočaran. Od problema s početkom razgovora do nezgrapnih i loših pregleda chat prozorčića, kao i aplikacije za operatere, HelpOnClick me nije uvjerio da je dobar izbor ako cijenite učinkovitost.
Frequently Asked Questions
Ne znam postaviti sigurnosni protokol za enkripciju
Ako koristite bilo koji plan osim osnovnog, HelpOnClick vam omogućava postavljanje Secure Sockets Layer (SSL) protokola. Kako bi to uradili, idite na karticu Admin i kliknite na Settings. Označite kućicu Force SSL. To će omogućiti SSL sigurnost za operatere i posjetitelje web stranice.
Ne primam live chat obavijesti kada sam offline
Najlakši način rješavanja ovog problema je postavljanje mobilnog chata putem SMS-a. Primat ćete poruke s vašeg live chata kao SMS. Kako bi to uradili, idite na karticu Admin i kliknite na Setup. Zatim izaberite Operater i kliknite. Označite kućicu SMS i zatim pritisnite Save.
Softver me automatski odjavljuje sa mog računa
Kako bi postavili ili prilagodili automatsku odjavu, idite na karticu Settings. Nađite “Auto logoff time” i prilagodite je vlastitim željama. Također možete u potpunosti isključiti ovu opciju.