Key takeaways
Pros
- Odlično korisničko sučelje i jednostavna navigacija
- Implementacija nije tako teška
- Dobre opcije prilagodbe live chat-a
Cons
- Nedostatak važnih značajki za live chat
- Snažan naglasak na upotrebi chatbota
- Može postati vrlo skup
Početak rada s PipeDrive live chatom
Pipedrive je dobro poznat softver za upravljanje odnosima s klijentima koji može poslužiti i kao softver za live chat. Nudi pouzdan i koristan set značajki koje mogu pokriti sve vaše CRM potrebe. Međutim, u ovom pregledu ćemo pogledati live chat i njegove značajke, saznati kako rade i koliko su jednostavne za upotrebu. Krenimo.
Početak rada s PipeDrive-om je brz, sa samo kratkom registracijom kao preprekom. Nakon što završite s tim, možete krenuti u istraživanje upravljačke ploče. PipeDrive nije namjensko rješenje za live chat, tako da korisnici dobivaju mnoštvo opcija i alata za igranje. Međutim, sučelje izgleda prilično uredno. Vrlo je glatko, nije pretrpano i djeluje svrhovito, pa ne biste smjeli imati problema s pristupanjem bilo kojoj značajki koju tražite.
Kako bih pronašao live chat, morao sam se konzultirati s vodičem budući da nema vidljive opcije za dodavanje u sekciji izbornika s lijeve strane ili bilo gdje drugdje u sučelju. Ipak, nije bilo teško pronaći ga. Morate samo otići u sekciju Leads u izborniku, odabrati Live Chat i aktivirati LeadBooster. PipeDrive će vas obavijestiti da LeadBooster i Live Chat zahtijevaju mjesečnu pretplatu od 39 dolara, a nakon toga možete početi prilagođavati svoj live chat widget.
Značajke i korisničko sučelje
U sljedećem odjeljku, PipeDrive će vas obavezno pitati da definirate svog chatbota (čak i ako ga ne želite). Odjeljak nakon toga pita za svrhu vašeg live chata i možete odabrati želite li generirati više potencijalnih klijenata, zakazati više sastanaka ili kvalificirati i usmjeriti potencijalne klijente. Konačno, postoji opcija za uživo razgovore s klijentima, pa se pobrinite da odaberete ovu opciju ako vas ne zanima chatbot.
Ono što slijedi je konfiguracija tijeka. Budući da je to specijalnost PipeDrive-a, ne možete preskočiti ovaj proces; morate konfigurirati početni tijek kroz sustav sličan IVR usmjeravanju. Predstavit će vam se vizualna reprezentacija mogućnosti i radnji koje možete automatizirati sa svojim live chatom. Srećom, ako odlučite samo spremiti promjene bez konfiguriranja ičega, sve će biti u redu jer PipeDrive odmah nudi predefinirani tijek chata. Ipak, i dalje se provodi neka automatizacija koja se ne može isključiti. Kao napomena, ovo se odnosi samo na sonovne postavke razgovora.
Iako mogu iskreno reći da su PipeDrive funkcije tijeka vrlo dobro osmišljene, šteta je da vas aplikacija u osnovi prisiljava na korištenje chatbota. Pogledat ćemo PipeDrive chatbot u zasebnoj recenziji, pa se usredotočimo na implementaciju PipeDrive live chata. Nakon što ste zadovoljni dizajnom svog tijeka, možete odabrati karticu Installation i odabrati iz različitih opcija, uključujući WordPress, Squarespace, Google Tag Manager, Wix ili ručnu instalaciju. Za svrhe ove recenzije odabrao sam ručnu instalaciju.
Web stranica PipeDrive ne navodi točno dostupne značajke za live chat, osim chatbota i integracije s ostatkom CRM seta alata za generiranje više potencijalnih klijenata. U sljedećem dijelu pokazat ćemo vam iskustvo rada s PipeDrive live chatom s obje strane te ćemo proći kroz sve dostupne značajke.
Live chat izvedba i korisničko iskustvo
Live chat widget se savršeno uklapa u moju web stranicu, baš kao što sam ga dizajnirao. Također sam koristio opciju provjere je li ručna integracija ispravljena u PipeDrive-u. Nakon što je live chat widget postavljen i spreman na mojoj testnoj web stranici, kliknuo sam na widget i odgovorio na predefinirana pitanja chatbota. Odabrao sam odgovor za razgovor s predstavnikom (sa mnom) i čekao sve dok on (ja) nije odgovorio na moj upit.
Nakon što sam kliknuo na opciju za razgovor s odjelom za prodaju (koji je unaprijed postavljen), live chat je prikazao animaciju od tri točke kako bi označio da netko odgovara, iako postoji chatbot. To služi kako bi stvorilo ljudskije iskustvo, ali ne vjerujem da će itko u to povjerovati. Sustav mi je rekao da trebam čekati predstavnika. Tada sam primio obavijest u PipeDrive odjeljku live chata. Možete je vidjeti pod karticom Unassigned i dodijeliti je sebi prije nego što odgovorite.
Započeo sam pisanje kako bih prvo provjerio podržava li PipeDrive live chat značajku za pregled tipkanja u stvarnom vremenu, ali nažalost ne podržava. Općenito, live chat je previše usredotočen na iskustvo s chatbotom i pomalo zanemaruje stvarni live chat. Nema mogućnosti za privitke, pa je ovaj live chat strogo za pisanu komunikaciju. To je dovoljno za većinu korisnika, ali uvijek je lijepo imati dodatne značajke. Bez privitaka, korisnici mogu biti prisiljeni da se prebacuju naprijed-natrag između live chata i emaila ili bilo kojeg drugog kanala komunikacije koji podržava privitke.
Međutim, postoje neke korisne značajke formatiranja teksta – podebljanje, kurziv i grafičke oznake. Ne mogu zamisliti puno primjena za njih, ali svakako mogu biti vrlo korisne prilikom objašnjavanja procesa ili pisanja vodiča u obliku live chat poruke za korisnika. To je otprilike sve što se tiče vidljivih značajki. Također dobijete neke opcije za dodavanje kontakt informacija i spremanje potencijalnog klijenta u svoj sustav. Postoji i dodatak za praćenje posjetitelja web stranice, ali i on je skriven iza zida za plaćanje i košta nevjerojatnih $49 mjesečno. Velik broj softvera za live chat nudi ovu značajku kao dio osnovnog paketa, bez dodatnih plaćanja.
Sveukupno, imao sam puno veća očekivanja od PipeDrive live chata. Lako se implementira ako vam je to potrebno, ali značajke su jednostavno razočaravajuće i ponekad skupe. Ne možete učiniti puno osim razgovarati, a čak i ta mogućnost je pomalo oduzeta zbog PipeDrive-ovog tvrdoglavog prisiljavanja na barem neke chatbot funkcionalnosti. Live chat značajka u PipeDrive-u je samo sporedna značajka, a ne glavna, što cijelu situaciju čini jasnijom.
Cijene
PipeDrive nudi četiri opcije cijena, ali live chat se jedva spominje, s obzirom da to nije glavni fokus ovog softvera. Svaki plan nudi razne značajke i skalira s rastom cijene. Imajte na umu da neki add-oni mogu koštati dodatno i možda nisu uključeni u konačnu cijenu. Pogledajmo ponude.
Essential
Essential plan košta $14,90 mjesečno po korisniku i omogućuje značajke upravljanja potencijalnim kupcima, dogovorima, kalendarom i pipeline-om. Jednostavan uvoz podataka i lako prilagođavanje također su dio ponude, kao i podrška 24/7 i 300+ integracija.
Advanced
Advanced plan košta $24,90 mjesečno po korisniku. Nudi potpunu sinkronizaciju emaila s predlošcima i rasporedom, grupno slanje emailova s praćenjem otvaranja i klikova, kao i graditelja radnih tijekova s okidačima i automatizacijama.
Professional
Professional plan košta $49.50 mjesečno po korisniku te vam može ponuditi značajku za izradu, upravljanje i elektronsko potpisivanje dokumenata i ugovora, projekciju prihoda, prognoze te poboljšane značajke za prilagođene izvještaje.
Enterprise
Ovaj plan košta $99 mjesečno po korisniku. Uz sve prethodne značajke, dobivate neograničena korisnička odobrenja i postavke vidljivosti, dodatne i povećane sigurnosne postavke, program implementacije i telefonsku podršku te upotrebe značajki bez ikakvih ograničenja.
Zaključak
PipeDrive kao CRM rješenje je sjajan dodatak bilo kojem poduzeću, međutim, njegove live chat značajke su više naknadni dodatak. Live chat vas tjera na upotrebu chatbota, ali nedostaje mu nekoliko značajnih live chat značajki, dok se neke važne skrivaju iza zida za plaćanje. PipeDrive live chat nije uopće loš, samo nije dovoljno napredan da konkurira najboljima. Ako je vaš glavni cilj CRM, a live chat nije od velike važnosti, nećete pogriješiti s PipeDrive-om. Ako se želite više fokusirati na komunikaciju putem live chata, trebate razmotriti druga rješenja.
Frequently Asked Questions
Moj PipeDrive live chat ne prima poruke.
Najprije pogledajte konfiguraciju vašeg chatbota i provjerite ima li grešaka u tijeku. Provjerite je li tijek ispravan i aktiviran u vašim postavkama. Nadalje, pogledajte karticu za live chat i provjerite je li vaš status online. Posljednji uobičajeni problem i jedan od najjednostavnijih za riješiti je osvježiti vašu stranicu s već integriranim widgetom za live chat. Samo to može uzrokovati da se poruke ne dostavljaju ispravno, a taj problem je lako izbjeći.
Kako mogu dodati PipeDrive live chat na svoju web stranicu bez chatbota?
Nije moguće potpuno se riješiti chatbot značajke i postoji potreba za dodavanjem barem osnovnog tijeka. Automatizaciju možete smanjiti tako da zadržite vaš prilagođeni tijek kratkim i izravno dodate opciju za live chat u preusmjeravanje. Možete dodatno odabrati predefiniranu postavku koja nudi minimalnu interakciju s chatbotom.