Key takeaways
Pros
- Laka integracija
- Odlične napredne opcije prilagodbe koje vam omogućuju da uđete u detalje
- Cool funkcije tijekom chata za agente i klijente
Cons
- Cijene nisu toliko fleksibilne i broj korisnika je predodređen
- Sučelje može biti blago zbunjujuće (iako je i dalje odlično)
Početak rada s Userlike live chatom
Userlike je namjenski live chat softver fokusiran na pružanje pouzdanog live chat rješenja za prodaju i korisničku službu. On nudi unificirano rješenje koje donosi pouzdan live chat na vašu web stranicu, zajedno s naprednim opcijama za prilagodbu, analitikom, značajkama za izvještaje i još puno više. Danas ćemo napraviti probnu vožnju Userlike live chata i vidjeti kako funkcionira tijekom rada.
Početak rada s Userlike-om je iznimno jednostavan. Samo se trebate registrirati za besplatnu probu ili izabrati plan, ako to odmah želite u početku. Kao što je običaj s većinom softvera, Userlike će vam postaviti par pitanja o vašoj svrsi korištenja i vašoj kompaniji. To je jednostavan proces i možete ga dovršiti jako brzo. Nakon toga će vam biti prikazan video dobrodošlice koji će vam pokazati osnove. Možete ga preskočiti ako želite, ali bilo bi dobro pravilno početi s vodičem za dobrodošlicu.
Možete početi istraživati sučelje, koje izgleda izvrsno. Ono koristi suptilnu paletu boja s nijansama sive i nije zakrčeno s nepotrebnim elementima ili opcijama. Sve izgleda lako pristupačno od samog početka. Glavna upravljačka ploča prikazuje statistike i u donjem desnom kutu imate brzi uvodni vodič kako bi se upoznali sa sučeljem još brže. Sučelje je dobro dizajnirano i neka druga rješenja bi imala što naučiti od ovog pristupa koji stavlja korisnike u prvi plan.
Izbornik s desne strane predstavlja cjelokupni dostupni Userlike-ov set alata, uključujući chat alate. Kada kliknete na stavku, zbunjujući pregled vas može pomalo razočarati, jer ćete vidjeti samo statistiku razgovora. Međutim, čini se da ne postoji način kreiranja ili dodavanja live chata, što će rezultirati dužom pretragom sučelja. Ta opcija je skrivena u izborniku Channels i tu možete kreirati nove widgete za web stranicu.
Drago mi je što mogu reći da je ostatak procesa puno intuitivniji. Jednom kada kliknete na Add widget, možete izabrati svrhu, jezik i vrstu widgeta. Opcija za vrstu widgeta ima dostupna objašnjenja kako bi vam pomogla da shvatite koje su razlike između njih, ali nazivi su prilično jasni. Kada završite s ovim dijelom, jedine opcije koje su vam prestale su integracija widgeta ili njegova konfiguracija.
Opcije prilagodbe su prilično bogate. Postoje općenite postavke, opcije za izgled, opcije za formulaciju skoro svake stavke ili elementa u chatu, ponašanje chata, preusmjeravanje i još puno toga. Dosada nisam vidio nešto ovako, iako ne sumnjam da postoji velik broj drugih chat rješenja s ovako opširnim izborom konfiguracije. Iako je super imati hrpu opcija za prilagodbu, proći kroz sve njih može postati naporno i mislim da neke od njih nisu toliko potrebne. Bilo kako bilo, svaka čast za trud.
Kada završite s prilagođavanjem i konfiguracijom, vrijeme je da instalirate chat widget. Stranica vam daje jednu opciju za instaliranje, putem kopiranja i lijepljenja live chat koda izravno na vašu web stranicu. Postoji i gumb za kontaktiranje programera vaše web stranice kako bi on to uradio umjesto vas, koji će vas odvesti do jednostavnog kontakt obrasca putem kojega možete poslati zahtjev na email adresu vašeg programera. Ja sam odlučio uraditi to sam, tako da sam kopirao i zalijepio kod na moju testnu web stranicu. Sve je radilo bez ikakvih problema i bio sam spreman za testiranje. No prvo, pogledajmo što očekivati od Userlike značajki za live chat.
Značajke i korisničko sučelje
Userlike nudi raznovrstan i unikatan set značajki za većinu područja te nastoji donijeti nešto novo u svijet live chata. Live chat podržava slanje chatova, što vam omogućava slanje chata drugom kolegi. To je prilično sličnu transferu tiketa u tiketing softveru, što je prilično korisno u većini situacija. Userlike također nudi opciju izbora vještina za svakog chat agenta, tako da klijenti mogu izabrati stručnjaka s kojim žele pričati. Ova opcija također postoji u tiketing softveru i poznata je kao preusmjeravanje chata. Ovo je odlična značajka za imati u live chatu i još bolja kada možete postaviti preusmjeravanje na temelju vještina.
Jedna od značajki vrijednih spomena je Sticky chat, još jedna značajka za pametno preusmjeravanje koja povezuje klijente s agentima s kojima su već prethodno razgovarali. To olakšava agentima da se prisjete klijenata i informacija razmijenjenih putem chata. Tu je zatim i značajka Smart customer profiles, koja automatski gradi profile klijenata ako vam posjetitelj s kojim ste angažirani putem chata odluči dati svoju email adresu. Userlike također podržava određeni stupanj automatizacije, pa možete prilagoditi offline poruke, pozdravne prozorčiće, prosljeđivanje poruka i još puno toga.
Userlike također nudi značajku za povratne informacije i ankete poslije chata koje mogu biti prilagođene da uključuju vaša pitanja i odgovore. Osim toga, možete aktivirati proaktivne chat pozivnice ili konfigurirati preusmjeravanje chata kako bi osigurali da će klijenti razgovarati s agentima s kojima trebaju. Ova značajka je drugačija od prethodno spomenute značajke za vještine agenata te podsjeća na klasičnu opciju preusmjeravanja koja vam može biti poznata iz drugih chat rješenja ili IVR softvera. Userlike ima još mnoštvo drugih opcija za otkriti i sve funkcioniraju prilično dobro.
Live chat izvedba i korisničko iskustvo
Sada je vrijeme da testiramo live chat widget u praksi. Testirao sam live chat s obje strane kako bi istovremeno dobili perspektive i agenta i klijenta. Kliknuo sam na chat widget i započeo novi razgovor, što je automatski pokrenulo prikazivanje automatske poruke dobrodošlice. Međutim, primjetio sam da u njoj stoji kako su svi agenti offline (iako sam u tom trenutku bio prijavljen u Userlike aplikaciju kao agent). Otkrio sam da je razlog to što nisam bio izravno u All conversations dijelu aplikacije, tako da trebate izbjeći ovu grešku. Ovdje možete dodijeliti chat samome sebi.
Nakon dodjele chata samom sebi, počeo sam odgovarati posjetitelju. Moram reći da je brzina u redu i ne morate predugo čekati da se poruka dostavi. Prvo otkriće je bilo to što Userlike ne nudi pregled tipkanja u stvarnom vremenu, ali to nije nužna značajka za točan rad bilo kojeg live chata. Doduše, bilo bi lijepo imati je. Međutim, automatizacija funkcionira prilično dobro, pošto chat widget automatski šalje poruke za vrijeme dužeg perioda neaktivnosti agenta. To je dio postavki i funkcionira odlično.
Widget iz perspektive klijenta uključuje standardne opcije za slanje, dodavanje emotikona pa čak i slanje datoteka i zahtjeve za transkriptom chata. Ove značajke su sjajne i vrlo korisne klijentima. Lijepo je i to što nema ničega što bi ometalo klijenta ili ga pretrpalo informacijama. Isto vrijedi i iz perspektive agenta, ali tu ima više opcija – slanje makronaredbi, nuđenje poziva, slanje priloga, snimanje glasovne poruke i okidači za naredbe.
Okidači za naredbe su posebno zanimljivi jer omogućuju korisnicima brzo izvođenje radnji u samo par klikova. Dostupno je nekoliko opcija – blokiraj kontakte, transfer razgovora, zatraži transkript, dodaj bilješke, promijeni status razgovora i još puno više. Sve ove radnje se mogu izvesti putem prečaca tipkovnice koje možete lako zapamtiti i koristiti bez potrebe za klikanjem na gumbe.
Sve u svemu, iskustvo Userlike live chata je odlično za obje strane i tijekom testiranja se nisam susreo ni s velikim ni s malim problemima. Kao agent, možete koristiti ostale alate u vašoj Userlike upravljačkoj ploči i pregledati sve relevantne statistike i analize koje su vam dostupne. Userlike je odličan alat za posjedovati i ne bi vas trebao iznevjeriti pod bilo kakvim okolnostima.
Cijene
Userlike nudi četiri cjenovna plana s više cjenovnih opcija, uključujući i besplatni plan. Planovi dolaze s predodređenim brojem korisnika te budite spremni platiti dodatno ako želite nadograditi svoj plan, umjesto plaćanja za dodatne korisnike unutar postojećeg plana. Pogledajmo sada svaki od paketa i njihove značajke.
Free
Besplatni plan nudi jedan widget po korisniku. Dobit ćete sve osnovne značajke, neograničen broj razgovora, neograničene kontakte i upravitelja web stranice potpuno besplatno.
Team
Team plan nudi četiri widgeta za četiri korisnika i dvije aplikacije za razmjenu poruka za $100 mjesečno. Osim svih značajki iz prethodnih plana, dobit ćete pristup add-onima, WhatsApp kanalu, aplikacijama za razmjenu poruka, prijevodu uživo, video pozivima, dijeljenju ekrana i osnovni API pristup.
Corporate
Corporate plan nudi 10 widgeta za 10 korisnika i četiri aplikacije za razmjenu poruka za $320 mjesečno. Dobit ćete sve prethodno spomenute značajke i dodatno čvorište za AI automatizaciju, chatbotove i analitičke značajke.
Flex
Flex plan je najskuplji i nudi 10+ widgeta, 10+ korisnika i 4+ aplikacije za razmjenu poruka po prilagođenoj cijeni krojenoj po vašim poslovnim potrebama. Osim značajki iz svih prethodnih planova, dobit ćete i white label, napredno preusmjeravanje, profesionalno uključivanje, organizacije i dodijeljenog upravitelja računa.
Zaključak
Userlike je odlično chat rješenje koje nudi sve što očekujete od live chata. Iako se cijene čine pomalo skupima, jeftiniji je nego što izgleda kada uzmete u obzir broj predodređenih korisnika u svakom planu. Userlike nudi velik broj značajki i opcija prilagodbe koji osiguravaju da će vaše iskustvo biti uistinu personalizirano za vašu situaciju. Ako trebate namjensko live chat rješenje, sa Userlike-om ne možete pogriješiti.
Frequently Asked Questions
Samo jedan Userlike operator prima chatove
Ako samo jedan od live chat operatera dobiva dolazne chatove, problem može imati više rješenja. Kao prvo, provjerite jesu li ostali operateri koji ne primaju chatove u ispravnoj grupi operatera. Svaki live chat widget ima postavke povezane s grupama operatera ili odjelima. Otvorite postavke chat widgeta i idite na Chat > Routing i promijenite grupu ili dodajte preostale agente koji ne primaju chatove u istu grupu u kojoj je operater koji ih prima. Drugo rješenje može biti povezano s dostupnosti chat slotova. Operater s najvećim brojem dostupnih slotova ima veću šansu za primanje novih chatova, Možete prilagoditi broj slotova na Team > Operators na profilu svakog operatera. Još jedno od rješenja je provjeriti jesu li svi operateri online. Zadnje, ali ne manje važno, ako kontakti opetovano koriste live chat, veća je šansa da će biti povezani s istim operatorom s kojim su prethodno imali razgovor.
Userlike live chat gumb se ne prikazuje na mojoj web stranici
Za taj problem može postojati više uzroka. Prvo dvaput provjerite jeste li točno integrirali Userlike widget u svoju web stranicu i provjerite nedostaju li dijelovi koda kao i bilo kakve tipfelere koji su mogli biti dodani greškom. Drugi razlog može biti aktiviranje opcije skrivanja gumba ako dostupni opereateri nisu aktivni. Tu opciju možete pronaći pod Widget settings > Chat > Advanced. Uvjerite se da je ta opcija deaktivirana kako bi se chat widget prikazivao cijelo vrijeme. Treći razlog može biti povezan s kolačićima, jer Userlike treba određene ovlasti kako bi ispravno funkcionirao. Userlike treba biti integriran u vaš upravitelj dopuštenja kolačića.
Userlike analitika se ne učitava i ne prikazuje bilo kakve podatke
Razlog neprikazivanja analitičkih podataka može biti povezan s korištenjem određenih blokatora oglasa. Pobrinite se da stavite Userlike na popis izuzetaka ili isključite blokiranje oglasa za Userlike domenu. Također možete izgubiti pristup određenim vrijednostima kada aktivirate analitički filter privatnosti u vašim postavkama organizacije. Ako je opcija za skrivanje podataka o operateru aktivna, nećete moći vidjeti podatke u Analytics > Operator statusu.
Ne mogu se prijaviti nakon Userlike-ove 14-dnevne probe
Nakon što besplatni probni period završi, samo se vlasnik računa može prijaviti. Kako bi dopustili pristup ostalim korisnicima, trebate prijeći na plan koji se plaća, pošto besplatna verzija Userlike-a podržava samo jednog korisnika računa.