Key takeaways
Pros
- Jednostavan za instaliranje i implementaciju
- Jednostavan za upotrebu u većini situacija
- Besplatan je
Cons
- Ne radi sa svakim pružateljem VoIP usluga
- Zastarjeli i neresponzivan dizajn
- Nije fleksibilan koliko bi mogao biti
Iako Blink može biti pouzdan softphone za neke, također može biti razočaranje za druge. Blink pokušava biti softphone aplikacija jednostavna za korištenje, ali to ne uspijeva zbog neresponzivnog dizajna, nedostatka funkcionalnosti s određenim VoIP uslugama i minimalnih opcija podrške za korisnike. Međutim, aplikacija je općenito funkcionalna i laka za korištenje, što je čini omiljenim softphoneom za grupe korisnika diljem svijeta.
Instalancija i implementacija Blinka
Instalacija Blinka je standardna, jednostavno preuzmete aplikaciju sa službene web stranice i instalirate je na vaše računalo. Prilikom prvog otvaranja aplikacije nema dostupnog vodiča za pokretanje. Iako Blink nudi korisnički vodič na svojoj web stranici, to je ipak prilično jednostavan vodič. Odvojeni dijelovi pružaju samo osnovne informacije, bez posebnog vodiča za postavljanje. Iako je aplikacija relativno jednostavna za konfiguraciju, uvijek je korisno imati pravi i temeljit korisnički vodič u slučaju najgoreg scenarija.
Da biste se povezali s vaši pružateljem VoIP usluga, trebate kliknuti na gumb Blink ispod Blink logoa na vrhu i zatim odabrati Accounts > Add Account. Unesite vašu SIP adresu i lozinku i sve je gotovo. Međutim, trebali biste imati na umu da Blink možda neće raditi sa svakim pružateljem VoIP usluga. U mom slučaju, povezao sam svoj Zadarma račun s Blinkom, samo kako bih saznao da ne mogu obavljati pozive. Nisam mogao saznati zašto, jer nema puno opcija za otklanjanje problema.
Za aplikaciju koja se sama predstavlja kao “Suvremeni i jednostavni SIP klijent”, za sada ne smatram da to baš odgovara istini. Vodič za korisnike obrađuje spomenuti problem; međutim, jedino što navodi je da je problem vjerojatno na strani pružatelja VoIP usluge, zaključujući da nisu ponuđena nikakva rješenja. Ne vjerujem da je tvrdnja točna, jer sam do sada bez ikakvih problema koristio Zadarma za svaku recenziju softphonea. Uspio sam pokrenuti Blink uz njihovu vlastitu SIP uslugu i aplikacija je radila kako je trebala.
Korisničko iskustvo i značajke
Korisničko sučelje bi trebalo osvježenje, jer izgleda zastarjelo i ne skalira dobro na zaslonu s većom razlučivošću. Imam problema s prepoznavanjem i pristupom gumbima i ikonama jer sve izgleda manje nego što bi trebalo biti. Povećavanje prozora aplikacije ne čini dizajn prilagodljivim, samo dobivate veći prozor. Drugi problem s vizualnim elementima se odnosi na gumbe i druge elemente.
Većina teksta je teško čitljiva jer su razni dijelovi aplikacije suviše mali da bi mu dali mjesta. Nema načina da se ovi odvojeni elementi aplikacije povećaju, stoga nema načina da tekst bude čitljiviji. Općenito, sve izgleda loše dizajnirano i premalo da bi bilo ugodno. Unatoč tim problemima, sučelje funkcionira i čini se jednostavnim za korištenje u većini situacija.
Glavni zaslon aplikacije je vrlo jednostavan. Također služi kao popis kontakata koji omogućuje jednostavan pristup vašim kontaktima. Možete lako započeti poziv izravno s donjeg dijela glavnog zaslona. Osim pozivanja, imate mogućnost započeti video poziv, poslati poruku kontaktu ili zatražiti dijeljenje zaslona.
Dijeljenje ekrana nije prisutno u svakom softphoneu, pa je lijepa dodatna značajka koju je dobro imati na raspolaganju. Tu su i još dva gumba za dodavanje kontakata i onemogućavanje zvonjenja.
Na kraju, tu su gumbi izbornika na vrhu. Ovi gumbi su prilično praktični i omogućavaju jednostavan pristup različitim brzim postavkama, glavnoj konfiguraciji i vodiču za pomoć.
Umjesto specijaliziranog brojčanika, aplikacija ima traku za pretraživanje u koju možete unijeti broj ili pronaći kontakt s vašeg popisa. Odsutnost digitalnog brojčanika možda nije veliki problem za većinu korisnika, ali bilo bi lijepo imati ga kao rezervnu opciju. U suštini, na sučelju aplikacije nema puno toga, a to je dobra stvar jer čini aplikaciju jednostavnom i ne pretrpanom.
Traka za pretraživanje služi kao glavni alat za većinu zadataka u Blinku. Kad počnete tipkati broj, pametno vam nudi opcije što dalje učiniti. Možete dodati broj u kontakte ili se prebaciti na pozive. Možete započeti poziv ili video poziv, poslati poruku ili zatražiti dijeljenje zaslona koristeći gumbe na dnu. To su sve dostupne radnje na jednom zaslonu, bez potrebe za prebacivanjem između kartica.
Popis kontakata je jedan od najjednostavnijih koje sam ikad vidio u softphone aplikaciji. Nudi samo opciju dodavanja imena i profilne slike uz broj. Iako je dovoljan, previše je osnovan i ne uključuje nikakav način dodavanja drugih kontakt informacija, bilješki ili komentara.
Postavke nude pristojnu količinu prilagodbe i opcija za podešavanje. Dobivate standardne postavke zvuka i videozapisa gdje možete odabrati uređaje i pripremljene postavke kvalitete poziva. Također postoje opcije konfiguracije chata i dijeljenja zaslona, kao i postavke za zapisivanje i postavke računa. Na kraju, možete pristupiti naprednim postavkama koje nude dodatna podešavanja za SIP i upravljanje datotekama.
Kako Blink funkcionira s LiveAgent-om?
LiveAgent je u mogućnosti integrirati se s većinom popularnih softphone softvera. Nažalost, Blink ne radi s LiveAgent-om. Zbog problema aplikacije Blink s određenim SIP računima, korisnici nisu u mogućnosti integrirati Blink s LiveAgent-om, što je vrlo razočaravajuće. Pokušao sam nekoliko puta integrirati Blink s LiveAgent-om, mijenjao postavke, čak sam odlučio napraviti drugi VoIP račun, ali nisam uspio. Korisnici koji očekuju softphone koji se lako može integrirati s drugim aplikacijama bi stoga trebali početi tražiti druge opcije.
Zaključak
Blink se trudi biti softphone aplikacija jednostavna za korištenje, ali u mnogočemu ne uspijeva. Iako je korisničko sučelje funkcionalno i jednostavno za korištenje, ozbiljno mu je potrebno ažuriranje dizajna. Aplikacija se ne prilagođava pravilno ekranu, što blokira njezinu upotrebljivost. Činjenica da aplikacija ne može koristiti određene VoIP usluge čini je beskorisnom za korisničke grupe koje preferiraju slobodu izbora. Sve u svemu, Blink radi prilično dobro, problem je što radi po svojim uvjetima i ne pruža toliko potrebnu fleksibilnost koju bi moderna softphone aplikacija trebala pružiti. To je čini sasvim dobrom softphone aplikacijom za jednu korisničku grupu, ali lošim izborom za drugu.
Frequently Asked Questions
Ne mogu se povezati sa svojim pružateljem VoIP usluga
Nažalost, Blink ne podržava sve pružatelje VoIP usluga koji su dostupni na tržištu. Najvjerojatnije ćete morati odabrati pružatelja VoIP usluga koji podržava Blink softphone kako biste mogli obavljati pozive.
Ne mogu obavljati pozive s Blinkom
Ovaj problem je najvjerojatnije povezan s vašim pružateljem VoIP usluga. Pokušajte se prebaciti na drugu VoIP uslugu ili zatražite njihovu pomoć pri konfiguriranju Blink-a.