Key takeaways
Pros
- Moderan i elegantan dizajn
- Mnoge zanimljive značajke
- Nevjerojatno jednostavno postavljanje i instalacija
- Fleksibilna i prilagodljiva konfiguracija
Cons
- Neke značajke bi mogle biti vidljivije
- Ponekad se pojavi greška ili dvije
- Ograničen skup značajki u besplatnom planu
Bria, ranije poznata kao X-Lite, je jednostavan softphone softver pogodan za korisnike koji žele dobiti malo više funkcionalnosti. Nudi elegantno korisničko sučelje s korisnim značajkama, pa čak i nešto dodatno za korisnike koji su spremni potrošiti više novca. Bria može biti vrlo fleksibilna, što je čini izvrsnom za pojedinačne korisnike, timove ili čak cijele tvrtke.
Instalacija i implementacija Bria softvera
Proces započinje kreiranjem novog računa na Bria web stranici. Prvo sam počeo s probnom verzijom. Za potrebe ove recenziej odabrao sam Bria Solo probnu verziju. Potrebno je samo nekoliko minuta da se završi, a web stranica me nije prisilila da odaberem način plaćanja ili dodam informacije o kreditnoj kartici. Nakon što sam unio svoje podatke, dočekao me je jednostavan tekst dobrodošlice koji mi je rekao što dalje činiti.
Sljedeće sam morao postaviti svoj glasovni račun, unijeti svoju prijavu i konačno preuzeti aplikaciju. Bria je izravno integrirala 12 pružatelja usluga VoIP-a u početne postavke, pa je njihovo povezivanje trajalo nekoliko trenutaka. Proces instalacije i implementacije bio je prilično jednostavan i brz. Vodič se pokazao vrlo korisnim i trebao bi biti dio svakog softphone softvera. Siguran sam da bi ga cijenio svaki početnik koji nikad prije nije postljao softphone. Također sam cijenio što morate povezati svoju VoIP uslugu tijekom postavljanja svog računa. Softver je spreman za upotrebu od trenutka kada instalirate Bria aplikaciju i prijavite se u nju.
Korisničko iskustvo i značajke
Kada prvi put otvorite Bria aplikaciju, sve je postavljeno. Ne morate više brinuti o dodavanju računa ili prčkanju s konfiguracijom, već možete početi obavljati svoje prve pozive. Izgled aplikacije je modern i suvremen te sveukupno estetski izgleda lijepo. Isto vrijedi i za dizajn korisničkog sučelja, jednostavan je i nije previše kompliciran. Sve je tamo gdje biste očekivali i radi kako bi trebalo. Na prvoj kartici možete pronaći veliki brojčanik s opcijom upisivanja broja i pokretanja poziva, a možete i odabrati broj s popisa kontakata.
Druge opcije uključuju glasovne poruke, kontrolu glasnoće i opciju odabira zvučnika ili slušalica kao primarnog uređaja za slušanje. Ovaj dio aplikacije također uključuje postavke glasa u kojima možete testirati svoju opremu, postaviti prečace, blokirati pozive i puno više. Vrlo je malo stvari koje ne možete kontrolirati, što svakom korisniku daje veliku fleksibilnost i mogućnost prilagođavanja svakodnevnih tijekova rada.
Glavni ekran aplikacije uključuje nekoliko dodatnih gumba u dnu za kontakte, omiljene i povijest poziva. Popis kontakata je jednostavan, ali učinkovit. Nudi opciju dodavanja kontakata u tri grupe: Posao, Obitelj i Prijatelji. Ove grupe je moguće prilagođavati ili preimenovati, a nove grupe možete stvoriti klikom na gumb Kontakti na vrhu sučelja. Također postoji opcija uvoza i izvoza kontakata u istom odjeljku.
Pomalo je zbunjujuće uključiti ove mogućnosti izvan glavne zone fokusa. Prvo sam pomislio da ne postoji mogućnost kreiranja grupa ili uvoza/izvoza kontakata i tek kasnije otkrio te mogućnosti. S druge strane, ovaj dizajnerski odabir štedi puno prostora na zaslonu tako da možete vidjeti sve svoje kontakte bez ometajućih gumba koji se neće često koristiti.
Stvaranje novog kontakta nudi neke opcije: prikazano ime, ime, prezime i polje za spremanje brojeva i adresa: softphone broj, poslovni broj, kućni broj, email, web stranica i “Ostalo”, gdje korisnici mogu unijeti prilagođene podatke. Nema opcije koja bi omogućila korisnicima pisanje komentara ili jednostavnih napomena u detaljima kontakta, što je još jedna mana Bria popisa kontakata.
Kartica za favorite je jasna; u ovaj popis možete dodati svoje omiljene ili najčešće korištene kontakte za jednostavan pristup. Ova opcija može biti vrlo korisna za određene korisnike pa nema puno stvari za kritizirati. Nema drugih dodatnih opcija, što je dobro jer nema potrebe za kompliciranjem jednostavne značajke poput favorita.
Kartica povijesti poziva nudi pregled najnovijih poziva s vremenom poziva vidljivim odmah.
Ovo je lijepa opcija za razvrstavanje poziva: dolazni pozivi, propušteni pozivi, pozivi koji su odgovoreni drugdje, snimke, a možete i odabrati opciju za razvrstavanje poziva po datumu. Možete odabrati pozive iz posljednjeg dana, posljednjeg mjeseca, posljednjeg tjedna, posljednjih sedam dana i više. Funkcija povijesti poziva jednostavna je za upotrebu, a opcije razvrstavanja poziva su sjajan dodatak.
Posljednje značajke uključuju mogućnost video poziva, čudno skrivenu pod karticom View na vrhu sučelja. Također možete pronaći vodič za korisnike, mogućnosti rješavanja problema i provjeru ažuriranja u Help kartici koja se nalazi tik do Contacts. Iako mi nije trebala nikakva pomoć prilikom postavljanja ili korištenja Bria softvera, vodič za korisnike izgleda sveobuhvatan, organiziran i nudi kratke članke sa korisnim objašnjenjima i snimkama zaslona. Glavna značajka, pozivanje, radila je dobro i nisam primijetio nikakve probleme tijekom svojih testova.
Iako Bria generalno dobro radi i bez većih problema, primjetio sam nekoliko poteškoća. U jednoj prilici moja Bria aplikacija se jednostavno nije htjela pokrenuti kada sam pokušao otvoriti, pa sam morao ponovno instalirati aplikaciju da bi pravilno radila. Nisam uspjeo saznati što je uzrokovalo ovaj problem (testirano na Windows 10).
Primijetio sam i manji problem kada aplikacija ne bi ažurirala mog pružatelja VoIP usluge kada ga promijenim ili dodam novog u postavkama svog računa. Iako jednostavna ponovna instalacija aplikacije rješava ovaj problem, može postati pomalo iritantno ako korisnik mora mijenjati račune ili dodavati nove.
Ova dva problema mogu biti vrlo specifična i ovise o trenutnoj verziji aplikacije. Nijedan od njih nije zaustavio moj rad duže od par minuta; bili su to samo manji zastoji i ni jedan od njih nije na značajan način ometao moje iskustvo.
Cijene
Bria nudi tri plana za različite scenarije korištenja, a postoji i opcija besplatnog plana s ograničenim značajkama. Ja sam koristio besplatnu probnu verziju Bria Solo za svrhu pisanja ovog pregleda. Preostale plaćene opcije su Bria Teams i Bria Enterprise. Svaki plan, osim Bria Enterprise, uključuje besplatnu probnu verziju od 21 dan bez potrebnih informacija o kreditnoj kartici. Pogledajmo brzo što svaki plan nudi i koliko stoji. Možete pogledati potpunu usporedbu Bria planova na njihovoj web stranici.
Bria Solo – $2.95 mjesečno
Bria Solo je plan za pojedinačne korisnike koji uključuje 3 preuzimanja aplikacija za računala i mobilne uređaje, 5 računa za zvanje, HD glas i video, transfer poziva, automatsko odgovaranje, snimanje poziva, povijest poziva sa sinkronizacijom i konfiguracijski portal.
Bria Teams – $4.95 mjesečno po korisniku
Bria Teams uključuje sve što je spomenuto u Bria Solo planu te dodaje neograničene HD glasovne i video pozive, neograničeno slanje poruka unutar tima i chat sobe, integraciju 5 dodatnih poslužitelja ili VoIP usluga, administratorski portal i još mnogo toga.
Bria Enterprise – Prilagođena cijena
Bria Enterprise dolazi s Basic, Standard ili Business paketom koji dodaje različite značajke ovisno o vašim željama. To uključuje 4 preuzimanje aplikacija po korisniku, podršku za 5 SIP ili XMPP računa, napredne opcije konfiguracije na Stretto Provisioning-u, integraciju za LDAP/Active Directory, alate za daljinsko rješavanje problema, uslugu dijeljenja zaslona i mnogo više, ovisno o tome koji paket odaberete.
Kako Bria radi s LiveAgent-om?
Radi jako dobro. Stvaranje integracije s LiveAgent-om bio je vrlo jednostavan proces koji je samo trajao nekoliko minuta. Nakon što sam povezao svoj VoIP pružatelj usluga s LiveAgent-om, sve što je ostalo bilo je dodati Bria kao softphone u LiveAgent značajku za pozivni centar. Sve je dobro funkcioniralo u sustavu i Bria je dobro obavljala posao s LiveAgent-om. Postupak integracije bio je prilično jednostavan. Ovdje možete pogledati cijeli vodič i naučiti kako integrirati Bria s LiveAgent-om.
Zaključak
Iako Bria možda neće biti prvi izbor svima zbog dostupnosti besplatnog softphone softvera, profesionalci će zasigurno cijeniti dodatni set značajki. Značajke skaliraju s svakim plaćenim planom, tako da je na vama da odlučite hoćete li ih iskoristiti. Bria besplatni plan može jednako dobro funkcionirati kao bilo koji drugi popularni softphone, a možete ga skalirati naviše koliko god je potrebno, što je lijep dodatak. Sučelje je dotjerano i dobro funkcionira, iako bi neke značajke mogle biti vidljivije, a ne skrivene pod različitim karticama. U cjelini, Bria je odlično rješenje za bilo koju vrstu kontakt-centra ili help deska, a dobro funkcionira s LiveAgent softverom za pozivni centar. Jedina o čemu trebate promisliti je jeste li voljni platiti za napredne značajke.
Frequently Asked Questions
Moje slušalice i/ili mikrofon ne rade s Bria softverom
Provjerite jesu li vaši slušalice i mikrofonski uređaji postavljeni, te provjerite Bria postavke kako biste vidjeli jesu li odabrani kao primarni uređaji. Također možete potražiti daljnje upute izravno u aplikaciji, u prozoru Troubleshooting pod opcijom Help.
Ne mogu obavljati ili primati pozive s Bria softverom
Provjerite jesu li ispravno registrirali vaš SIP račun u Bria konfiguraciji. Morate imati barem jedan registrirani SIP račun kako biste mogli primiti ili obaviti pozive pomoću Bria softphone-a.