Softver baze znanja su rješenja koja su osnovni dio korisničkog portala help desk softvera. Ova vrsta softvera omogućava korisnicima izgradnju i održavanje baze znanja koja služi kao odredišno čvorište za informativne članke, vodiče, how-to članke i korisničku podršku.
Saznajte višeGuru nudi besplatni probni period za one koji ga prvo žele isprobati. Možete započeti jednostavnim registracijskim obrascem koji zahtijeva minimalne informacije, što proces čini manje kompliciranim. Nakon što kreirate svoj račun, primit ćete email s poveznicom za potvrdu registracije. Nakon potvrde možete ispuniti podatke o kompaniji i odabrati glavni cilj vašeg korištenja Guru aplikacije. Sljedeći korak je odabir odjela i vaše uloge unutar tvrtke. Na posljednjem koraku možete odabrati da se prijavite za demo poziv ili ga odbiti.
Kada završite sve korake, možete započeti obilazak proizvoda ili u potpunosti preskočiti ovaj korak. Vodič je prilično dobro napravljen i prikazuje vam vašu novu upravljačku ploču, Guru integracije i neke druge stvari koje će vam pomoći da započnete. Nakon što završite s njim, možete početi pregledavati korisničko sučelje koje je jednako dobro dizajnirano kao i “Get Started” vodič. Guru pruža korisne opise alata širom čitavog sučelja. Možete na njih kliknuti ako želite saznati više o određenim funkcionalnostima.
Sučelje je mješavina crne i bijele boje. Crna boja se fokusira na opcije navigacije, dok je bijela rezervirana za radni prostor. Kontrast stvara dobro iskustvo za korisnika s jednostavnom navigacijom. Nema puno opcija izbornika, što je sjajno jer to olakšava tijek rada, barem iz moje perspektive. Glavni izbornik nalazi se na lijevoj strani, bez drugih opcija izbornika dostupnih drugdje, što čini navigaciju još jednostavnijom. Nakon klika na bilo koju opciju izbornika, bit ćete preusmjereni na odgovarajući dio Guru aplikacije. Pronalaženje opcije za pisanje članaka vrlo je jednostavno, jer Guru ne nudi druge alate za komunikaciju i možete ga smatrati namjenskom aplikacijom za bazu znanja.
Opcije izbornika uključuju početni zaslon, knjižnicu, zadatke, analitiku, upravitelja kartica, timske postavke i kolekcije. Ako želite pristupiti postavkama, kliknite na ikonu svog profila u gornjem desnom kutu i prilagodite svoje Guru iskustvo ako želite. Sučelje također pruža korisne kartice, koje obično sadrže detalje o najnovijim ažuriranjima za Guru ili korisne vodiče koji objašnjavaju određene funkcionalnosti.
Jednom kada kliknete na opciju “Create a card” u gornjem desnom kutu, imat ćete dvije opcije za početak pisanja svog prvog članka. Možete započeti s pisanjem nove kartice potpuno od početka ili stvoriti predložak. Također postoji opcija za pronalazak inspiracije za stvaranje vaših kartica ili predložaka posjetom Guru zajednici. Testirao sam obje opcije – kreiranje nove kartice i kreiranje predloška i one rade prilično isto s nekim manjim razlikama.
Jednom kada kliknete na jednu od dviju opcija, bit ćete preusmjereni na Guru uređivač članaka. Izgleda vrlo ugodno, s priličnim fokusom na prazan dio za pisanje i neintruzivnom trakom alata smještenom na vrhu sučelja. Opcije oblikovanja teksta su prilično sjajne, nema ih previše ili premalo, što stvara lijepu ravnotežu. Uređivač teksta također podržava prečace tipkovnice, a možete prizvati manju traku s istim opcijama kada istaknete dio teksta.
Druge značajke uključuju klasike kao što su privici i mediji – slike, videozapisi, poveznice i komadi koda. Možete također dublje ući u prilagođavanje vaših članaka s markdown-ima, bojama teksta, iframe-ovima, ilustracijama i još mnogo toga. Sveukupno, opcije su vrlo dobre i nude velike mogućnosti prilagodbe. Ako se odlučite koristiti Guru, ne biste trebali imati problema s izradom zanimljivih i informativnih članaka.
Nakon što završite s pisanjem, možete nastaviti na sljedeći korak koji vam omogućuje odabir postavki kolekcije. Možete koristiti kategoriziranje i oznake kako biste spremili svoj članak na mjesto gdje pripada, dodati ploče i oznake, te odabrati kolekciju u kojoj će članak biti spremljen. Posljednji koraci su postavke provjere i pristupa. Možete postaviti verifikator i interval provjere za članak. To je prilično korisna značajka koja bi vam trebala pomoći da ažurirate svoj sadržaj.
Možete pronaći svoje dovršene članke u izborniku Collections. Sve kolekcije koje stvorite su lijepo kategorizirane za jednostavno pretraživanje. U bilo kojem trenutku možete uređivati svoje članke i lako kopirati poveznicu na bilo koji od njih. Sveukupno, Guru softver za bazu znanja nudi nevjerojatnu funkcionalnost i izvrsnu jednostavnost korištenja.
Guru nudi tri cjenovna plana, s jednim od njih koji se dijeli na dva izbora na temelju broja korisnika. Svaki plan se fokusira na drugu ciljnu skupinu i nudi različiti set značajki. Općenito, planovi se čine vrlo pristupačnima. Pogledajmo svaki od njih i vidimo što možete dobiti za svoj novac.
Ovaj plan možete dobiti besplatno ako ne premašite limit od tri korisnika. Ako vam treba više od tri korisnika, plan košta ili $6 mjesečno po korisniku ili $5 mjesečno po korisniku ako plaćate na godišnjoj razini. Glavne značajke uključuju ekstenziju za preglednik, Slack i Microsoft Teams aplikacije, zakazanu provjeru sadržaja i mnoge druge.
Builder plan će vas koštati $12 mjesečno po korisniku ili $10 mjesečno po korisniku na godišnjoj razini. Nudi sve što nudi Free/Starter plan te dodaje napredne dozvole, objave, analizu, otkrivanje dupliciranog sadržaja, automatizirano znanje u kontekstu, prilagođeni brending i mnoge druge značajke.
Enterprise plan nema nikakvih posebnih informacija o cijenama te za prilagođene cijene trebate kontaktirati prodaju. Ovaj plan nudi fleksibilnost, pa pretpostavljam da možete birati značajke iz cjelokupnog seta značajki. Ovaj plan također može uključivati AI-pogonjene prijedloge sadržaja, premium korisničku podršku te namjenski CSM i usluge implementacije.
Guru nudi vrlo dobro zaokružene funkcije baze znanja sa setom odličnih i vrlo korisnih značajki. Cijela aplikacija pruža odlično radno okruženje s intuitivnim, vizualno privlačnim korisničkim sučeljem, kao i jednostavnim navigacijskim opcijama. Također pruža vrlo dobar uređivač članaka s hrpom mogućnosti oblikovanja teksta i dodatnih značajki. Cijena je također više nego poštena za ono što dobijete, a uvijek možete proširiti svoj set značajki ako vam je potrebno. Sve u svemu, Guru je izvrstan softver za baze znanja koji vas neće iznevjeriti.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team