Key takeaways
Pros
- Sučelje lako za korištenje
- Prilagodljivi predlošci
- Pouzdana korisnička podrška
- Besplatni plan je dostupan
Cons
- Napredne opcije uređivanja su teške za shvatiti
- Možda vam zatreba podrška za implementaciju naprednih značajki.
Softver baze znanja koji nudi Freshdesk je odlična opcija za sve vrste poslovanja. U slučaju da niste prije koristili takav softver, nema brige. Korisničko sučelje je vrlo intuitivno. Čak i manje tehnički potkovani korisnici mogu lako postaviti sve i početi pisati članke baze znanja odmah. Čak se usuđujem reći da mogu završiti proces bez čitanja dokumentacije.
Kreiranje samih članaka je također vrlo jednostavno. Osim osnovnih funkcija kao što je uređivanje teksta i dodavanje slika i videa, Freshdesk nudi nekoliko unaprijed napravljenih predložaka kako bi vam pomogao započeti. Također možete odraditi malo osnovne optimizacije za pretraživače izravno u Freshdesk-ovom softveru. S besplatnim planom možete pokušati i vidjeti je li ovo komad softvera koji će vam pomoći izgraditi bazu znanja za vašu kompaniju.
Početak rada s Freshdesk-om
Postavljanje vašeg besplatnog računa je lako dok si rekao keks i može biti gotovo za par minuta. Možete izabrati ovu opciju ili se prijaviti za besplatnu verziju Freshdesk-ovog softvera.
Važno je naglasiti da sam ja sve postavio u Chromeu, ali Freshdesk radi i za Safari, Edge i Firefox.
Nakon prijave, Freshdesk vam nudi opciju popunjavanja par detalja o vašem poduzeću kako bi bolje skrojio vaše iskustvo. Međutim, možete preskočiti ovaj korak ako to ne želite uraditi odmah.
Nakon email autentifikacije, sve što trebate je postaviti vaš račun i spremni ste. Kada se prijavite, pozdravit će vas upravljačka ploča sa svim potrebnim informacijama.
Ako ste tek počeli, možete dobiti uzorke podataka da vidite kako će vaša upravljačka ploča izgledati kada krenete koristiti softver. Naravno, možete to i odbiti i koristiti prave podatke.
Kako bi počeli kreirati vašu bazu znanja, idite na izbornik na lijevoj strani i kliknite na Solutions te nastavite klikom na Getting started.
Ovdje možete uređivati postojeće mape ili kreirati nove. Na početku imate dvije mape, ali ih možete dodati više. Najvažniji dio je taj da možete početi pisati članke baze znanja. Kako bi to mogli, kliknite na gumb New article u gornjem desnom kutu.
Freshdesk-ovo sučelje prilično dobro kombinira hrpu stvari u jedan pregled, a da ne izgleda natrpano. Softver vam daje opciju da saznate više o drugim naprednim značajkama, međutim, to možete isključiti ako hoćete.
Možete početi pisati svoj članak od nule ili izabrati između već postojećih predložaka kao što su How To, FAQ i User Guides. Kada ste gotovi s člankom, možete ga objaviti ili poslati na pregled.
Korisničko iskustvo i značajke
Postavljanje Freshdesk baze znanja je bilo nevjerojatno lako. Softver je vrlo pristupačan i lak za navigaciju. Možete kreirati kompleksne članke za podršku i tehničku dokumentaciju ili napisati samo nekoliko odjeljaka teksta s ažuriranjima i novostima.
Jedna stvar koja bi mogla biti bolja su opcije za napredno uređivanje. Kada prvo otvorite uređivač teksta, možete čitati o njima u dokumentaciji. No ako zatvorite ovaj prijedlog, morat ćete pretraživati stranice za podršku kako bi pronašli dovoljno podataka kako ih postaviti.
Međutim, za kreiranje članaka baze znanja Freshdesk nudi sve što vam je potrebno. Od prikladnog sučelja lakog za korištenje, do korištenja svih osnovnih opcija za uređivanje plus gumb Quick Insert koji vam omogućuje dodavanje videa, slika, bilješki, drugih informacija i tako dalje.
Jedna od stvari koje smatram korisnim je osnovni SEO u izborniku na desnoj strani. Hoće li se pobrinuti za sve vaše SEO brige? Neće. Ali je lijepo integriran mali alat s kojim možete započeti optimizaciju za pretraživače.
Cijene
Freshdesk koristi cjenovni model temeljen na pretplati. Oni nude tri paketa pretplate. Svaki plan dolazi s više dodatnih značajki, tako da ga možete skalirati naviše ili naniže prema vašim potrebama.
Free
Ovo je besplatni plan s osnovnim značajkama koje uključuju bazu znanja, tiketing, analitiku i izvještaje, integraciju za društvene medije i 24/7 email podršku. S ovom razinom pretplate možete imati do 10 agenata.
Growth
Ovaj paket možete kupiti za €15 po agentu mjesečno s plaćanjem na godišnjoj razini ili €18 po agentu mjesečno s plaćanjem svaki mjesec. Ova razina nudi sve od Free opcije plus automatizaciju, 24/5 telefonsku podršku, SLA, 1000+ aplikacija u trgovini aplikacijama, prilagođeni SSL i još više.
Pro
Pro plan košta €49 po agentu mjesečno s plaćanjem na godišnjoj razini ili €59 po agentu mjesečno s plaćanjem svaki mjesec. Ovaj paket je orijentiran na izvedbu i uključuje sve značajke iz Growth plana, plus prosječno vrijeme rješavanja (AHT), prilagođene aplikacije, proširive API granice, ocjenu zadovoljstva klijenata (CSAT), segmentaciju klijenata, prilagođene uloge i izvještaje, višejezičnu bazu znanja, više proizvoda i drugo.
Enterprise
Freshdesk-ov najskuplji Enterprise plan je dostupan za €79 po agentu mjesečno s plaćanjem na godišnjoj razini ili €95 po agentu mjesečno s plaćanjem svaki mjesec. U ovom paketu možete koristiti značajke i funkcije s prethodnih razina, plus dodatke kao što su neograničeni proizvodi, sandbox, proces odobrenja baze znanja, botovi, AI-pogonjeni društveni signali, ograničenja IP dometa i više.
Zaključak
Freshdesk besplatno daje softver za bazu znanja koji je jednostavan za korištenje, što ga čini dostupnim čak i malim poduzećima. UI je lak za navigaciju i jednostavan za rad. Ne morate se brinuti da ćete biti preplavljeni blokovima koda, različitim varijablama i zbunjujućim jezikom. Freshdesk osigurava da klijenti s različitim razinama tehničkog znanja mogu učinkovito koristiti softver za gradnju robusne baze znanja pune tutorijala, FAQ-a i članaka. Dodavanje slika, videa i drugih medijskih datoteka je vrlo jednostavno zahvaljujući Quick Insert gumbu. Jedini manji problem je nedostatak naprednog uređivanja teksta. Međutim, ako se poigrate sa sučeljem i pročitate ponešto od Freshdesk-ove dokumentacije, nećete se dugo mučiti kako bi našli sve što vam je potrebno za kreiranje vrhunskih članaka baze znanja za vaše klijente.
Frequently Asked Questions
Imam problema s kreiranjem interne baze znanja
Proces pisanja članaka interne baze znanja je isti kao i s eksternom. Jedina razlika u koracima je kako postavite vidljivost. Kako bi kreirali internu bazu znanja, postavite da je samo agenti vide. Možete prilagoditi vidljivost članaka za nove, kao i postojeće članke..
Ne mogu izvesti podatke u masovnoj akciji
Možete postaviti masovni izvoz vaših podataka ako imate administratorske ovlasti. Idite na Admin > Account > Account Details > Export. Registrirani agent će dobiti email poveznicu koja sadrži poveznicu za preuzimanje za Solutions u XML formatu, zajedno s informacijama o računu.