Key takeaways
Pros
- Lako i brzo postavljanje
- Odlično sučelje
- Dobro dizajnirana baza znanja + uređivač
Cons
- Može biti jako skup, čak i s jeftinijim planovima
Teško je pronaći zamjerku Freshservice-ovoj značajki baze znanja jer nudi jednostavnu navigaciju i ima sve dobre značajke organizacije koje su često izostavljene u ostalim rješenjima za baze znanja. Uređivač teksta je remek-djelo, a postavka i implementacija su nevjerojatno lake. Freshervice nudi jednu od najboljih značajki za bazu znanja koja je dostupna, međutim, može biti prilično skup ako ne obratite pažnju na cjenovne planove. Nastavite čitati kako bi vidjeli potpunu recenziju Freshservice baze znanja.
Početak rada s Freshservice-om
Freshservice je help desk, korisnička podrška i softver za upravljanje uslugama s ogromnim fokusom na IT. Također je dio izbora Freshwork softvera. Freshservice omogućava svojim korisnicima pojednostavljivanje IT operacija. To je cjelovito IT help desk rješenje s tiketing sustavom, bazom znanja i svakim drugim važnim alatom za IT podršku. Ova recenzija se fokusira na Freshservice bazu znanja i kako ona funkcionira u svakodnevnim scenarijima podrške.
Početak rada s Freshservice-om je lak poput popunjavanja jednostavnog obrasca za registraciju. Nisu potrebne informacije o kreditnoj kartici i ne morate prolaziti kroz proces od više koraka kako bi dobili pristup vašem računu. Potrebno je jedva nekoliko minuta kako bi se počeli upoznavati s vašom upravljačkom pločom. Kada dobijete pristup, odmah na početku će vas pozdraviti vas sučelje modernog izgleda. Nema dostupnih vodiča, ali sučelje je čisto i jednostavno za navigaciju, čak i ako ste potpuno novi korisnik.
Freshwork uistinu izgleda moderno i oku ugodno. Glavna upravljačka ploča nudi lijep pregled u kojem možete vidjeti informacije o tiketing sustavu u sveobuhvatnim grafikonima. S lijeve strane je glavni izbornik gdje možete naći sve alate i lako pristupiti svemu što trebate u samo par sekundi. Na vrhu ćete naći zadatke, obavijesti, opće postavke i ostale stavke povezane s izbornikom. Ukupno gledajući, sučelje je jednostavno odlično i teško je na prvi pogled naći bilo što pogrešno.
Pronaći bazu znanja u Freshservice-u je malo zbunjujuće jer iako se ona zove Knowledge base, stavka u izborniku jednostavno kaže Solutions. Iako shvatiti da se Solutions odnosi na bazu znanja nije bilo teško, mogu zamisliti da novi korisnici možda neće biti u istoj situaciji. Solutions se može lako odnositi na FAQ za softver ili vodič za početak rada. Nevezano za ovaj mali problem, stavku Solutions možete naći u lijevoj izborničkoj traci.
Korisničko iskustvo i značajke
Kada pristupite značajki baze znanja, možete započeti razgledavanje. Sučelje ostaje jednako ugodno kao i ostatak Freshservice aplikacije te vas izravno poziva da počnete pisati članke dok je prazno. Kada kliknete na Create article, odvest će vas do uređivača članaka baze znanja i možete se odmah početi diviti sučelju baze znanja koje je jednostavno za navigaciju.
Uređivač članaka izgleda i radi odlično. Nije nešto pretjerano raskošan, što je dobro jer vas drži fokusiranima i pomaže vam da se unesete u pisanje, baš kao standardni softver za uređivanje teksta. Ovo je jednostavno klasični, dobro dizajnirani i potpuno funkcionalni uređivač teksta, što je uvijek dobra stvar. Točno znate gdje je koji alat i ništa nije skriveno od vašeg pogleda.
Gornja alatna traka nudi sve standardne alate za formatiranje teksta koji su vam već poznati iz softvera za uređivanje teksta kao što je Microsoft Word. Alatna traka je lako dostupna cijelo vrijeme i podržava sve standardne prečace tipkovnice. Možete dodati slike i videa sa samo par klikova i ne morate se brinuti o umetanju jer se obje vrste medija automatski umeću u sve članke. Također možete dodati oznake i ključne riječi u lijevi panel ili izabrati autora članka, između ostalih opcija.
Freshservice baza znanja podržava sve kategorije i mape, što osigurava da ćete uvijek moći kontrolirati vašu strukturu organizacije članaka. Iznenađujuće je koliko rješenja još uvijek ne koristi ove značajke, koje mogu biti dragocjene za kompanije koje planiraju kreirati razrađene i opširne baze znanja. Kategorije su jednostavno potrebna značajka za organizaciju i zato Freshservice baza znanja može biti stvarno odličan izbor.
Cijene
Freshservice nudi četiri cjenovna plana s različitim setovima značajki. Značajka baze znanja je uključena u svaki plan. Nema opcije za besplatni plan, tako da ako želite koristiti značajku baze znanja, također morate odlučiti koji ostali alati su vam potrebni prije nego odlučite o vašem planu. Pogledajmo ponude.
Starter
Starter plan košta $29 po korisniku mjesečno ako plaćate mjesečno ili $19 po korisniku mjesečno ako plaćate na godišnjoj razini. Nudi bazu znanja, upravljanje incidentima, samoposlužni portal, SLA, automatizacije tijeka rada, kontrolu pristupa, analitiku, prilagođeni SSL i još puno više.
Growth
Growth plan košta $59 po korisniku mjesečno ako plaćate mjesečno ili $49 po korisniku mjesečno ako plaćate na godišnjoj razini. Dobivate sve iz prethodnog plana (iako nije navedeno u cjeniku) i kao dodatak, katalog usluga, upravljanje imovinom, upravljanje redoslijedom kupnji, uključivanje zaposlenika, upravljanje po zahtjevu, prilagodbu portala, više SLA i još više.
Pro
Pro plan košta $109 po korisniku mjesečno ako plaćate mjesečno ili $89 po korisniku mjesečno ako plaćate na godišnjoj razini. On uključuje prethodno spomenute značajke i dodaje upravljanje problemima, upravljanje promjenama, upravljanje izdanjima, upravljanje projektima, upravljanje SAaS-om, upravljanje softverskim licencama, upravljanje ugovorima, profesionalnu analitiku i još više.
Enterprise
Enterprise plan košta $129 po korisniku mjesečno ako plaćate mjesečno ili $89 po korisniku ako plaćate na godišnjoj razini. On uključuje prethodno spomenute značajke i dodaje upravljanje problemima, upravljanje promjenama, upravljanje izdanjima, upravljanje projektima, upravljanje SaaS-om, upravljanje softverskim licencama, upravljanje ugovorima, profesionalnu analitiku i još više.
Zaključak
Freshservice nudi jedan od najboljih dostupnih alata za bazu znanja. Lako ga je početi koristiti i nevjerojatno je dobro dizajniran, što osigurava vrhunsko iskustvo pisanja. Značajka baze znanja je jedna od najboljih dostupnih, međutim, morate pripaziti na vaš proračun. Iako je Freshservice odličan, cijene mogu biti jako zahtjevne, pogotovo ako odlučite izabrati skuplji plan s većim setom značajki. Međutim, ako to izaberete, nećete biti razočarani.
Frequently Asked Questions
Ne mogu pronaći bazu znanja u Freshservice-u
Baza znanja u Freshservice-u se zove Solutions. Možete je pronaći u izborniku u lijevoj traci. Kada kliknete na to, odvest će vas do baze znanja i možete početi pisati.