Key takeaways
Pros
- Baza znanja s inovativnim pristupom
- Izvrstan radni tijek sa zanimljivim elementima
- Razumna cijena
Cons
- Obvezni HelpCrunch brending u najjeftinijem planu
Početak rada s HelpCrunch-om
HelpCrunch je platforma za komunikaciju s klijentima i softver za bazu znanja koji nudi prilično bogat raspon komunikacijskih mogućnosti. Njihov set alata uključuje email integracije, live chat, pop-up prizorčiće i bazu znanja. Mobilne aplikacije su također dostupne. Ova recenzija se usredotočuje na značajku baze znanja, ali prvo pogledajmo kako možete početi s korištenjem HelpCrunch-a.
Možete započeti registracijom za besplatni probni period; sve što je potrebno za početak su neke osnovne informacije. Nije potrebno uključivati informacije o kreditnoj kartici, pa možete započeti bez ikakvih obaveza. Nakon toga, odmah ćete biti preusmjereni na HelpCrunch i možete početi odgovarati na neka osnovna pitanja, uključujući svrhu vašeg korištenja.
Također možete prilagoditi vaše iskustvo i odabrati widgete i alate koje želite koristiti. Ovdje možete prvo odabrati widget baze znanja kao jedan od vaših primarnih alata za komunikaciju.
Jednom kada uđete u sučelje, možete malo razgledati kako bi dobili osjećaj gdje je što. Na temelju prvog pogleda, HelpCrunch sučelje izgleda pomalo neobično (na dobar način) i nevjerojatno usmjereno. Sučelje je jako čisto i bez nereda, a dizajn slijedi iste smjernice. Koristi smirujuće plave nijanse da usmjeri vašu pažnju na prava mjesta.
S druge strane, sučelje vrlo pametno koristi bijeli prostor kako bi vam održao fokus na zadatku. To je zanimljiv pristup u usporedbi s pretrpanim sučeljima koje obično vidimo u drugim help desk softverima. Prva stvar koju ćete otkriti je kratki video vodič koji vam može pomoći da se upoznate sa sučeljem.
Možete pronaći bazu znanja (i ostale alate) u lijevom izborniku. Ikona knjige olakšava pronalazak čak i bez imena i opisa. Kada kliknete na nju, potrebno ju je prvo aktivirati, što možete uraditi jednim klikom. Baza znanja već ima uzorak kategorije, omogućujući vam dobre organizacijske mogućnosti s HelpCrunch-om.
Možete se igratii upoznati sa svim funkcijama. Možete stvarati nove odjeljke i kategorije, kao i pregledavati bazu znanja. Sve je dobro dizajnirano i vidljivo je da su dizajneri uložili dosta truda u planiranje korisničkog sučelja. Nisam se osjećao izgubljeno u bilo kojem trenutku.
Korisničko iskustvo i značajke
Opcije kategorije su također vrlo dobre. Kad stvarate novu kategoriju, ne samo da joj možete dati ime, već možete dodati i opis za lakše pretraživanje. Osim toga, imate opciju i za podešavanje SEO postavki kako bi vaša kategorija bila vidljivija na mreži, ako želite. Na kraju, možete dodavati sekcije u vaše kategorije. One služe kao podkategorije, tako da možete organizirati svaki predmet vaše baze znanja u najmanje detalje. Sve u svemu, prilično je sjajno i ne mislim da bilo što nedostaje.
Pogledajmo sada uređivač baze znanja. Iznenadilo me to što je HelpCrunch uključio jednostavan i minimalistički, ali učinkovit poziv na akciju na praznoj stranici članka. Također vam izravno pokazuje gdje možete staviti naslov članka, opis, tko je autor i gdje počinje stvarni tekst članka. Sve to je učinjeno bez bilo kojih glavnih elemenata web stranice, a sve izgleda kao dio uređivača članka. Moram priznati, sve izgleda prilično dobro! Međutim, stvari se malo mijenjaju kad je riječ o upotrebljivosti i dostupnosti značajki.
Gdje su svi alati? To će vjerojatno biti vaše prvo pitanje. Pa, oni su uredno sakriveni i pojave se tek nakon što kliknete tamo gdje počinje tekst članka. Izbor je minimalan, ali istovremeno neobično koristan. Imate samo pet opcija – dodajte sliku, dodajte video, dodajte kod, dodajte tablicu ili dodajte vodoravnu liniju. To je to.
Gdje su sve opcije oblikovanja? To bi moglo biti vaše drugo pitanje. Pa, također su uredno skrivene i pojavljuju se samo kada dvaput kliknete na bilo koji tekst. Na prvi pogled, poprilično zbunjujuće postavke, ali aplikacija je tako intuitivna da to ne smeta jer ćete to pronaći ranije ili kasnije jednostavnim pokušajima i pogreškama. Možete odabrati opcije za podebljanje i kurziv (iako nema podcrtavanja), promijeniti komad teksta u naslov, stvoriti popis sa grafičkim oznakama, promijeniti poravnanje teksta, pretvoriti tekst u napomenu, pretvoriti tekst u info element, pretvoriti tekst u crveno upozorenje ili pretvoriti tekst u savjet. Jednostavno nevjerojatno. Ovo nije najbogatiji set značajki koje sam ikad vidio, ali je nevjerojatan – dobivate sve osnovne alate, plus dodatne, tako da imate stvarno sve što vam treba.
Sveukupno, baza znanja u HelpCrunch-u je vrlo zanimljiva i inovativna. Iako inovacija ne donosi nužno promjenu u upravljanju znanjem, bilo je ugodno koristiti HelpCrunch i jako sam uživao u svojem iskustvu pisanja. Još važnije, inovacija ne narušava već uspostavljene tijekove rada s bazom znanja ili uređivačem članka. Sve funkcionira kako treba.
Cijene
HelpCrunch nudi tri različita plana cijena koji postaju jeftiniji ako odaberete godišnju pretplatu. Svaki plan nudi bolje značajke kako se cijena povećava. Pogledajmo što dobivate u HelpCrunch planovima. Možete dobiti sve planove s popustom od 20% ako odaberete godišnju pretplatu.
Basic
Osnovni plan počinje s $15 mjesečno za jednog korisnika i daje vam jedan widget, tri automatske poruke, tri pop-up prozorčića, jednojezičnu bazom znanja, potpunu prilagodbu, osnovnu automatizaciju i live chat podršku. Tu je obvezni HelpCrunch branding.
Pro
Pro plan počinje od $25 mjesečno za jednog korisnika. Povećava vašu opremu s pet widgeta, 25 automatskih poruka, 15 chatbot tijekova, naprednom automatizacijom i live chat podrškom visokog prioriteta. Također uklanja HelpCrunch brending.
Unlimited
Ovaj plan je dostupan samo putem godišnje pretplate, a web stranica ne navodi cijene za jednog korisnika. Dobivate neograničene widgete, automatske poruke, pop-up prozorčiće i chatbot tijekove, kao i osobnog asistenta za uključivanje. Također dobivate sve prethodno navedene značajke.
Zaključak
HelpCrunch baza znanja je jedna od najboljih koje možete dobiti. Donosi fer količinu inovacija, ali ostaje čvrsto na zemlji i održava tijek upravljanja znanjem kakav nam je poznat. Vrlo malo toga je loše kod HelpCrunch baze znanja i možete biti sigurni da će vaše iskustvo biti jednostavno sjajno. Sve što je potrebno uzeti u obzir je kako ćete koristiti preostale alate u svakom od planova.
Frequently Asked Questions
Kako prilagoditi dizajn baze znanja u HelpCrunch-u?
Idite u bazu znanja i uđite u Settings. Zatim uđite u odjeljak Knowledge Base appearance i možete početi prilagođavati svoju HelpCrunch bazu znanja. Možete promijeniti boje vaše baze znanja kako bi se podudarale s brendovima vaše tvrtke, promijeniti logo, dodati poveznice u podnožje i ukloniti HelpCrunch brending ako imate pravu pretplatu.
Postoje li napredne SEO postavke u HelpCrunch bazi znanja?
Da, a možete ih pronaći pod Knowledge base > Settings > Advanced Settings. Jedna od najvažnijih opcija tamo je indeksiranje baze znanja koje omogućava da se vaša baza znanja pronađe na tražilicama. U istom odjeljku dostupne su i dodatne postavke za SEO i društvene medije.