Key takeaways
Pros
- Dobra navigacija i sučelje
- Odlična funkcionalnost i integracija baze znanja
- Možete početi besplatno
Cons
- Pomalo zbunjujuća integracija
- Može postati skupa s planovima koji se plaćaju
Jira Service Management je cjeloviti softver za upravljanje projektima i može se koristiti kao softver baze znanja. Nudi ogromnu raznovrsnost i fleksibilnost, kao i moderni uređivač članaka koji čini pisanje nevjerojatno lakim; posebno zahvaljujući jedinstvenoj naredbi koja daje dodatnu funkcionalnost. Jira Service Management je besplatan, ali može postati prilično skup s nekim od planova koji se plaćaju. Pročitajte više o Jira Service Management bazi znanja u potpunoj recenziji u nastavku.
Početak rada s Jira Service Management-om
Jira Service Management je opsežan softver koji vam može pomoći s upravljanjem poslovnim projektima. Možete kreirati odvojene projekte za različite odjele i voditi vaše financije, marketing, prodaje, korisničku službu i još puno toga. Svaki od odjela ima svoju odvojenu bazu znanja, što olakšava pristup svim relevantnim informacijama u svako vrijeme.
Osnovna verzija Jira Service Management-a nudi ograničen (ali i dalje prilično bogat) set značajki koji je besplatan, što znači da možete započeti bez ikakvog plaćanja. Ne može biti lakše; Samo idite na Jira Service Management web stranicu i popunite obrazac za registraciju. Možete dobiti pristup vašem računu u par minuta i započeti s pregledavanjem. Međutim, prvo trebate izabrati koji predložak za projekte želite koristiti i dodati detalje projekta u predložak. To je prilično korisno jer vam pomaže u izboru pravih alata za posao, bez pretrage široke ponude trgovina aplikacijama. Baza znanja je dio svakog projekta, tako da ćete je uvijek imati, neovisno od toga koji odaberete.
Kada ste gotovi s vašim predloškom za projekte, predstavit će vam se Jira Service Management upravljačka ploča. Izgleda prilično odlično, a možete i pogledati kratak uvodni tutorijal koji objašnjava kako sučelje radi. Sučelje izgleda prilično moderno i trudi se da sve bude jednostavno i lako za navigaciju. To se može promijeniti kada dodate više projekata, ali neovisno od toga, glavno sučelje bi trebalo ostati što čišće. Kada ste gotovi, možete vidjeti vaše projekte na upravljačkoj ploči.
Kada kliknete na njega, možete vidjeti cijelu upravljačku ploču za projekt te prazno sučelje koje pruža informacije o detaljima vašeg projekta. Postoje dva vidljiva izbornika, gornji izbornik je za općenitu Jira Service Management navigaciju, a drugi na lijevoj strani je izbornik za pojedinačne projekte koje otvarate. Tu možete pronaći opciju za bazu znanja. Svaki odvojeni projekt ima bazu znanja u ovom izborniku, tako da nećete biti zbunjeni svaki put kada se prebacite između projekata.
Korisničko iskustvo i značajke
Sučelje baze znanja izgleda čisto i organizirano, što znači da nema neurednih pretraga i čupanja kose tijekom rada. Također vas poziva da odmah počnete s radom. Nema puno sporednih stvari – nema opcija za kategorije, mape ili postavke. Razlog tome je što za time nema potrebe; svaka postavka se može pronaći u općenitim postavkama svakom pojedinačnog projekta, a svaki projekt predstavlja pojedinačnu kategoriju baze znanja. To čini organizaciju prilično lakom.
Kada sam pokušao kreirati svoju bazu znanja, dobio sam poruku o pogrešci. To se dogodilo više puta, čak i nakon što sam ponovno pokrenuo Jira Service Management aplikaciju. Kao što možete vidjeti u slici iznad teksta, Jira spominje da Confluence pogoni njihovu bazu znanja. Tek nakon što sam kliknuo na ovu poveznicu, saznao sam da prvo trebam postaviti Confluence kako bi moja značajka za bazu znanja radila. Confluence je Jira-in alat za upravljanje dokumentima i besplatan je, na svu sreću.
Iako ovo nije najpraktičnija vrsta postavljanja baze znanja, prilično je brza i ne biste trebali imati bilo kakva duga čekanja ili komplikacije. Uvod i postavljanje su slični kao i za Jira Service Management, tako da ne bi trebali imati problema pri upoznavanju sa sučeljem. Ono što razočarava je da aplikacije nisu povezane. Očekivao sam da ću moći kreirati članke za bazu znanja izravno u Jira Service Management-u, no jedina opcija da ih kreiram je izravno u Confluence-u. Neovisno od toga što je ovo rješenje besplatno, ne mislim da su izabrali najbolji način.
U osnovi, Confluence me je prisilio da kreiram novi račun tijekom registracije. Nisam pronašao način da dodam Confluence u račun koji sam prethodno kreirao u Jira Service Management-u. Dakle, prvo kreirajte Confluence račun prije nego odlučite koristiti Jira Service Management kao vaš softver baze znanja, jer automatski dobijate pristup za oboje. Osim te lagane komplikacije, baza znanja radi kako treba, bez štucanja.
Kada kliknete na Create article, možete početi pisati u privlačnom uređivaču članaka baze znanja. Poprilično je dobar, s jednostavnim sučeljem i osnovnim funkcijama koje očekujete od standardnog softvera za uređivanje teksta. Sve značajke formatiranja teksta su tu i dostupne su u klasičnoj alatnoj traci na vrhu sučelja. Također možete koristiti zanimljivu značajku ako pritisnete “/” gumb na vašoj tipkovnici. To vam daje set opcija gdje možete odabrati dodavanje emotikona, akcijskih stavki, panela, poveznica, naslova, citata, grafikona, Excel tablica i još puno više. Kada kažem puno više, stvarno mislim puno više – opcije su skoro beskrajne.
Ova značajka je dubinski integrirana s ostalim Jira funkcijama, tako da im možete pristupiti ako imate pristup ostalim Jira alatima. Pregled svih opcija vam može oduzeti dosta vremena, zato bi uvijek trebali unijeti ime određenog elementa i time si uštedjeti vrijeme. Osim toga, to je odlična značajka za imati i može vam pomoći da vaši članci baze znanja budu savršeni, što je opcija koju ne jamče svi softveri za baze znanja.
Cijene
Jira nudi četiri cjenovna plana. Jedan od cjenovnih planova je potpuno besplatan i ne zahtijeva nikakve informacije o vašoj kreditnoj kartici te ga možete zadržati koliko god želite. Pogledajmo što svaki od planova nudi.
Free
Free plan je, kako mu ime kaže, uvijek besplatan i dolazi s ograničenjem od tri korisnika. Dostupno je 2 GB pohrane. Ovaj plan nudi hrpu značajki, uključujući podršku za email i ugradivi widget, samoposlužni portal, obrasce, konfiguraciju količine rada, prilagodljive redove, SLA upravljanje, izvještaje i analizu, automatizaciju i još dosta toga.
Standard
Standard plan košta $21 po agentu mjesečno. Ima 250 GB dostupno za pohranu datoteka. Daje vam sve funkcije besplatnog plana i dodaje hrpu novih, kao što su upravljanje tijekom poziva, stranice za status usluge, ovisnost usluga, revizijski dnevnici i lokacija podataka. Također povećava granice nekih značajki besplatnog plana na neograničen broj mjesečno.
Premium
Premium plan košta $47 po agentu mjesečno. On nudi neograničenu pohranu. Dobit ćete sve funkcije prethodna dva plana, kao i globalnu automatizaciju i automatizaciju više projekata, napredne alarme za integracije, konferencijske pozive za incidente, istraživanje incidenata, nadzor rada sustava, pretplate na usluge, eksterne usluge, analizu zdravlja usluge i infrastrukture i još dosta toga.
Enterprise
Enterprise košta $134,500 godišnje za 201-300 agenata. Također ima neograničenu pohranu. Nudi sve prethodno nabrojane značajke plus uvide u podatke i značajke kao što je Atlassian analitika, Atlassian Data Lake, i Data Connectors. Također dobivate upravljanje putem mobilne aplikacije.
Zaključak
Jira Service Management je prilično dobro rješenje za bazu podataka prikladno za sve vrste poduzeća. Najbolje od svega je besplatni cjenovni plan koji nudi prilično bogat set značajki. Iako je ograničen na samo tri korisnika, mogu zamisliti da je i više nego prikladan za mala poduzeća. Značajka baze znanja također radi vrlo dobro i ne nedostaje joj značajki. Implementacija može biti pomalo zbunjujuća, ali cjelokupno rješenje je tako dobro izbalansirano da ne mislim da će itko to smatrati većim problemom.
Frequently Asked Questions
Kako mogu pristupiti svim naredbama u Jira Service Management bazi znanja?
Sve vrste naredbi su dostupne s “/” gumbom na vašoj tipkovnici. Kada ga pritisnete, možete početi pregledavati ili unijeti ime bilo koje dostupne funkcije kako bi je brzo našli. Popis je opširan i uključuje opcije oblikovanja teksta, kao i elemente iz drugih softvera, kao što su Excel tablice i Jira funkcije.
Što trebam uraditi kada mi se prikaže pogreška u Jira Service Management bazi znanja?
Jira Service Management je pogonjen drugim Atlassian proizvodom pod nazivom Confluence. Kako bi vaša baza znanja radila bez problema, potreban vam je Confluence račun. Možete se besplatno pridružiti Confluence-u, bez ikakvih plaćanja. Nakon toga, vaša baza znanja bi trebala raditi bez ikakvih problema.
Kako ću postaviti bazu znanja u Jira Service Management-u?
Jira Service Management nudi svojim korisnicima kreiranje i vođenje različitih vrsta projekata za svaki dio poslovanja. Na primjer, možete kreirati projekt korisničke službe, prodajni projekt i projekt upravljanja financijama istovremeno. Možete imati odvojene baze znanja za svaki od tih projekata i popuniti ih sa relevantnim člancima za svaki projekt. Bazi znanja se može pristupiti klikom na bilo koji projekt i izborom opcije za bazu znanja iz lijevog izbornika. Međutim, prvo vam treba Confluence račun. Confluence je poseban Atlassian-ov proizvod koji se fokusira na upravljanje dokumentima. Možete ga dobiti besplatno sa službene web stranice. Nakon toga, vaša značajka baze znanja u bilo kojem Jira Service Management-u će točno raditi.
Baza znanja nema traku za pretraživanje, što trebam uraditi?
Provjerite koristite li add-on treće strane pod nazivom HelpCenter Corrector. Ovaj add-on nudi opciju potpunog sakrivanja trake za pretragu iz vaše baze znanja ili bilo kojih portala za projekte koje imate. Ako ga koristite, idite na Manage Apps > HelpCenter Corrector i pobrinite se da opcije Hide HelpCenter Search Bar i Hide Customer Portal Search Bar nisu označene. Traka za pretragu bi se trebala pojaviti u vašoj bazi znanja odmah nakon.