Key takeaways
Pros
- Sučelje lako za navigaciju
- Potpuno opremljena baza znanja
- Kategorije, automatsko spremanje i druge dodatne značajke
Cons
- Nevjerojatno je skup
Početak rada s KnowledgeOwl-om
KnowledgeOwl je istinski softver za bazu znanja koji se fokusira isključivo na upravljanje znanjem. To ga čini vrlo usmjerenim rješenjem s opsežnim mogućnostima za stvaranje baza znanja različitih vrsta. Softver je pogodan za odjele za ljudske resurse i odjele korisničke službe u tvrtkama različitih veličina. Svaki plan nudi opsežan popis značajki, pa softver izgleda vrlo obećavajuće od samog početka. Pogledajmo kako započeti s KnowledgeOwl softverom za bazu znanja.
Sve što trebate učiniti za isprobavanje KnowledeOwl-a jest registrirati novi račun samo s vašom email adresom i možete započeti. KnowledgeOwl će vas voditi kroz početak s jednostavnim setom opcija gdje možete ispuniti vaše ime autora, nazvati svoju bazu znanja i odabrati URL za svoju bazu znanja. Nakon toga slijedi dobrodošlica u sučelje i možete početi pregledavati aplikaciju.
Sučelje izgleda vrlo čisto i uredno od samog početka. Tu je jednostavna i suptilna paleta boja. Najvažnije stavke izbornika su označene tamno plavom bojom na vrhu ia podizbornik s lijeve strane je svjetlosiv. Jednostavno je i učinkovito, ali ne baš vizualno privlačno. To je, međutim, pitanje ukusa, pa to neću uzeti u obzir u dijelu recenzije koji se bavi ocjenjivanjem. Najvažnije je da je sučelje vrlo funkcionalno i lako za korištenje, čak i za nove korisnike, što je najvažnije u slučaju KnowledgeOwl-a.
Budući da je KnowledgeOwl namjenski softver znanja bez ikakve druge funkcionalnosti, uopće nije potrebno tražiti značajke znanja baze. Možete odmah ući u njih na početku i pristupiti pisanju vodiča i članaka bez potrebe za traženjem. Međutim, možete se upoznati i s drugim alatima i značajkama baze znanja uključenima u gornjem izborniku. Cijeloj knjižnici svojih članaka možete pristupiti kasnije ili istražiti obimne mogućnosti postavki. Postoji mnogo opcija, uključujući promjenu razine pristupa vašim bazama znanja, postavljanje stilova i dizajna vaše znanja baze, opcije sigurnosti i još mnogo toga.
Korisničko iskustvo i značajke
Baza znanja neće vas pozvati da napišete prvi članak, ali će vas pozvati da stvorite prvu kategoriju, što je još bolje. To vam olakšava početak organiziranja vaše baze znanja prije nego što počnete pisati. Možete nazvati kategoriju svoje baze znanja i birati između nekoliko vrsta odredišnih stranica za vašu kategoriju. To nije sve; nakon toga možete proći kroz još jedan set postavki gdje možete odabrati opcije prikaza članaka, meta opise oznaka i još mnogo toga.
Zatim možete početi pisati članak. Možete odlučiti želite li započeti od nule, kreirati članak iz predloška, kopirati postojeći članak i koristiti ga kao polaznu točku ili dijeliti tijelo drugog članka. Iskreno, to su prilično dobre opcije. Ja sam uglavnom testirao prazan predložak kako bih mogao pravilno osjetiti pisanje od nule. Na taj način, mogao sam pravilno pregledati KnowledgeOwl uređivač članaka i sve njegove značajke.
Uređivač članka baze znanja je vrlo dobar. Ima pravu ravnotežu između obilja značajki, jednostavnog sučelja i fokusa na pisanju bez ometajućih elemenata. Nisam primijetio ništa posebno, ali ništa ne nedostaje i zaista ne mogu smisliti nadogradnju koja bi još više koristila uređivaču. Sve što trebate za pisanje je ovdje bez gužve, a to je za mene pravi način za to.
Dobivate sve standardne funkcije uređivanja i oblikovanja, podršku za medije – slike i videozapise, kao i druge opcije uključujući SEO, kategorije, autorstvo i mnogo više. Uređivač čak ima mogućnost automatskog spremanja koje sam slučajno otkrio jer sam odgađao te me KnowledgeOwl u međuvremenu odjavio. To je vrlo cool stvar za imati, ne samo za odgađanje, već i za katastrofalne scenarije poput gubitka veze s internetom, prazne baterije na laptopu i tako dalje.
Cijene
Sada možemo prijeći na pojedinosti o cijenama. KnowledgeOwl nudi tri plana cijena, a svaki od njih ima veći skup značajki od jeftinijih. Mogu postati vrlo skupi, čak i najjeftiniji plan je značajno skuplji od drugih softverskih rješenja koja nude bazu znanja. Svaki dodatni autor košta $20 mjesečno, a svaka dodatna baza znanja košta $40 mjesečno. To se odnosi na sve cjenovne planove, jer svaki od njih nudi samo jednog autora i jednu bazu znanja. Pogledajmo što još dobivate s svakim planom.
Flex
Ovaj plan košta $79 mjesečno za jednog autora i jednu bazu znanja. Dobivate pristup svim značajkama (prema službenoj cijeni KnowledgeOwl-a), neograničene čitatelje, podršku, upravljanje korisničkim pristupom, prilagođene uloge i dozvole.
Business
Business plan košta $299 mjesečno za jednog autora i jednu bazu znanja. Dobijete sve prethodne značajke iz Flex plana, te dodatni SLA za 99,5% vrijeme dostupnosti, prioritetnu podršku, HIPAA usklađenost i mogućnost učitavanja vlastitih SSL certifikata.
Enterprise
Ovaj plan je najskuplji. Košta čak $999 mjesečno za jednog autora i jednu bazu znanja. Svi prethodni sadržaji i usluge su uključeni, a dodatno dobivate SLA za 99,9% dostupnost, obrasce za sigurnost pružatelja, 20% popusta na profesionalne usluge te namjenskog upravitelja računa.
Zaključak
KnowledgeOwl je bez sumnje izvrstan softver za bazu znanja koji će pomoći bilo kojoj vrsti tvrtke da kreira izvanrednu bazu znanja. Set značajki ima sve što je potrebno, a sučelje je dobro dizajnirano. Bio bi savršen, ali tu su cijene. KnowledgeOwl može postati nevjerojatno skup i mislim da do sada nisam vidio skuplji softver za bazu znanja. Iako je kupovina KnowledgeOwl-a definitivno dobar potez ako želite odličnu bazu znanja, morate biti spremni platiti. Na vama je da utvrdite hoće li vam dugoročno donijeti značajan ROI.
Frequently Asked Questions
Mogu li promijeniti postavke ocjenjivanja članka u KnowledgeOwl-u?
Da, možete pronaći opciju za promjenu postavki ocjenjivanja članka pod opcijama postavki u glavnom izborniku. Jednostavno kliknite na Settings > Article Ratings. Možete odabrati ocjenjivanje palcem gore/palcem dolje, opcije ocjenjivanja zvjezdicama, CTA tekst za ocjenjivanje, kao i tekst za slanje ocjene.
Kako stvoriti potkategorije članaka u KnowledgeOwl-u?
Prvo morate stvoriti kategoriju članka. Opcija je vidljiva nakon što prvi put uđete u svoju bazu znanja. Kada kreirate i unesete kategoriju, vidjet ćete opciju za stvaranje potkategorije radi jednostavnog organiziranja vaših članaka. Možete i odabrati ime i stil za svoju potkategoriju.