Key takeaways
Pros
- Intuitivno i čisto sučelje
- Odlično iskustvo pri pisanju i korištenju
- Netipična, ali učinkovita značajka za naredbe
Cons
- Baza znanja nije u besplatnom planu
- Cijene mogu biti visoke ako ne koristite ostale aplikacije
Odoo je odlično rješenje za bazu znanja sa zanimljivim pristupom prema uređivanju i formatiranju članaka. On nudi čisto sučelje koje je lako za navigaciju u vrhunski uređivač članaka koji ima dostupne sve standardne značajke za uređivanje putem jednostavnih prečaca tipkovnice. Cijene su također pristupačne, ali to ovisi o broju ostalih dostupnih aplikacija koje želite koristiti. Pročitajte punu recenziju i saznajte što čini Odoo odličnim izborom za vaše potrebe za bazom znanja.
Odoo i početak rada
Odoo je opširan i prilagodljiv softver otvorenog koda posvećen različitim područjima vođenja posla, uključujući bazu znanja. On integrira velik broj aplikacija prikladnih za prodaju, marketing, upravljanje vezama s klijentima, upravljanje projektima, korisničku podršku i još puno toga. Odoo uključuje i plugin za bazu znanja kao dio svog paketa. Pogledajmo kako radi.
Odoo nudi besplatnu probu za svaki od svojih planova, kao i besplatnu verziju rješenja. Može podržati neograničen broj korisnika, ali omogućava korištenje samo jedne aplikacije sa svog opširnog popisa. Možete početi koristiti Odoo za manje od dvije minute. Jednostavno se registrirajte na njihovu web stranicu i potvrdite vaš email. Međutim, morate odlučiti koju aplikaciju želite koristiti. Odoo baza znanja nije vidljiva u uvodnoj trgovini aplikacija, tako da ćete je kasnije treba dodati u web aplikaciji.
Uvijek možete dodati više aplikacija na vaš Odoo račun, neovisno od toga koju ste funkcionalnost izabrali u početku. Početak rada sa značajkom za Odoo bazu znanja je nevjerojatno brz. Bilo mi je potrebno manje od 5 minuta da započnem pisati svoj prvi članak, a možete i baciti pogled na ogledni dokument koji objašnjava sve funkcije uređivača baze znanja. No prije nego zaronim dublje u uređivač baze znanja, pogledajmo pobliže sučelje.
Odoo korisničko sučelje je minimalističko i učinkovito. Ne daje svojim korisnicima previše šansi da se izgube i tijekom korištenja nisam iskusio bilo što zbunjujuće. Iako nisam koristio druge aplikacije osim help deska, tiketinga i baze znanja, ne mogu zamisliti da će ljudi biti zbunjeni čak i ako odluče koristiti veći broj aplikacija. To je zato što svaka aplikacija ima zasebno sučelje i nikad ne dijeli ijedan od zbunjujućih izbornika na glavnom ekranu.
Korisničko iskustvo i značajke
Pogledajmo sada uređivač baze znanja. Korisničko sučelje ovdje ostaje jednako jednostavno i učinkovito kao i u ostatku aplikacije. Ništa vam ne odvraća pažnju s pisanja i uređivač baze znanja nudi sve standardne funkcije koje trebate za pisanje opširnih članaka s uključenim medijima i pravilnim formatiranjem. Međutim, ono što je zanimljivo u korisničkom iskustvu je način pristup svim ovim funkcijama. Odgovor je “/”.
Pri pisanju unutar uređivača baze znanja, bilo kada možete pritisnuti “/” gumb i prikazat će vam se popis svih mogućih značajki. Iako se ispočetka ovo nije činilo kao najintuitivniji način rada, moram reći da sam se vrlo brzo navikao, te se usuđujem reći da u nekim slučajevima čak i ubrzava moje pisanje. Nikad nisam morao tražiti određenu funkciju po izbornicima, sve funkcije su tu jednim pritiskom gumba i mogao sam u svakom trenutku jednostavno upisati naziv funkcije koja mi je potrebna, što mi je također pomoglo da se fokusiram na pisanje.
S jednim pritiskom već spomenutog gumba možete pristupiti različitim naslovima, grafičkim oznakama, dodati medije ili kod, opcije odjeljaka, poveznice i gumbe, kontrolne popise ili čak dodati vlastiti potpis. Set značajki je jednostavno bogat i ne nedostaje mu bilo što što dobar uređivač članaka mora sadržavati. Jednostavno je odličan i svi ga mogu lako koristiti. Nemam što više dodati o ovom uređivaču. Mislim da ćete ga sa zadovoljstvom koristiti, neovisno od toga koja ste vrsta korisnika.
Organizacija članaka Odoo baze znanja je također prilično dobra. Iako nema opcija za mape ili kategorije, možete kreirati razine ili “stabla” članaka. Na taj način možete napisati glavni članak o bilo kojoj temi i dodati sporedne članke ispod njega, učinkovito kreirajući sveobuhvatnu i strukturiranu hijerarhiju. Pronalazak članaka će biti prilično lagan, ali trebate se ranije pobrinuti o imenima kako ne bi kreirali zbrku za sebe kada broj članaka baze znanja značajno poraste.
Cijene
Odoo nudi dva plana koji se plaćaju, kao i besplatni plan. U besplatnom planu možete dobiti samo jednu aplikaciju s opširnog popisa aplikacija, tako da nema opcije za besplatnu bazu znanja, jer ona nije dostupna kao odvojena aplikacija tijekom registracije vašeg računa. Pogledajmo što dobijete u svakom od planova.
One App
One App plan je besplatan, a dobijete i neograničen korisnički pristup. Međutim, istovremeno možete raditi samo s jednom aplikacijom i morate nadograditi svoj plan kada dobijete drugu aplikaciju iz trgovine aplikacijama. Ako ga ne nadogradite, automatski ćete ući u besplatnu probu.
Standard
Standard plan vam daje pristup svim aplikacijama za $14.89 mjesečno po korisniku. Ako uzmete godišnju pretplatu, plaćate manje. Aplikacije uključuju svaku aplikaciju koju Odoo nudi, uključujući help desk, financije, ljudske resurse, produktivnost i ostale tipove aplikacija.
Custom
Custom plan vam daje dodatnu fleksibilnost za $14.89 mjesečno po korisniku. Dobit ćete pristup svim aplikacijama, plus Odoo Studio, Multi-company capabilities, External API, kao i Odoo Online, Odoo.sh i On-Premise verziju.
Zaključak
Odoo baza znanja je uravnoteženo rješenje bogato značajkama koje neće razočarati bilo koju vrstu korisnika. Bilo da vaša baza znanja treba biti lagana ili teška po broju članaka, značajka organizacije članaka je dovoljno dobra da vam pomogne voditi evidenciju o njima u većini okolnosti. Netipični pristup značajkama korištenjem jednostavne naredbe (/) je ispočetka zbunjujući, ali besprijekorno radi u svakodnevnom pisanju. Sve u svemu, Odoo baza znanja je jednostavno odlična i teško je naći bilo kakve sporne detalje u ovom cjenovno pristupačnom rješenju.
Frequently Asked Questions
Što je Odoo?
Odoo je sveobuhvatni set poslovnih aplikacija u jednom opširnom softverskom paketu. Možete izabrati aplikacije koje želite koristiti i pokriti sva područja vašeg poslovanja, kao što je prodaja, ljudski resursi, marketing i puno drugih.
Za što se Odoo koristi?
Odoo se koristi kao poslovni softver za velik broj scenarija korištenja. On može rješavati zadatke marketinga i prodaje, pomoći vam s upravljanjem odnosima s klijentima i korisničkom službom, pomoći vam u vođenju financija i naplata te još puno toga.
Koliko košta Odoo?
Odoo ima dostupnih više cjenovnih planova, kao i besplatni plan. Međutim, besplatni plan omogućava korisnicima korištenje samo jedne aplikacije. Plaćeni planovi počinju od $14.89 po korisniku mjesečno te vam daju pristup svim dostupnim Odoo aplikacijama.
Gdje se nalazi korisnička baza unutar Odoo-a?
Možete pronaći korisničku bazu u Odoo trgovini aplikacijama. Neovisno od toga koju vrstu aplikacije izaberete pri kreiranju vašeg računa, možete uvijek dodati bazu znanja poslije. Samo potražite “Knowledge” u trgovini aplikacija i dodajte je u vaš račun.