Key takeaways
Pros
- Potpuno opremljena značajka za bazu znanja
- Odličan uređivač teksta
- Dobro dizajnirano sučelje
Cons
- Značajke organizacije bi mogle biti i bolje
Zoho Desk baza znanja nudi sve što želite od softvera za bazu znanja. Laka je za korištenje, nudi sve potrebne značajke i radi bez zastoja. Nemamo se na što puno žaliti u vezi sa Zoho Desk bazom znanja. Sve što morate razmotriti su druge značajke povezane s različitim dijelovima opširnog Zoho Desk seta alata, kao i sveukupna cijena i vrijednost.
Početak rada sa Zoho Desk-om
Zoho Desk je dobro poznato help desk rješenje za potrebe korisničke podrške velikog broja poduzeća diljem svijeta. Poznat je po svom više nego sposobnom sustavu za tiketing koji može upravljati komunikacijskim kanalima važnima za opću komunikaciju s klijentima. To uključuje Zoho Desk Community značajku koja je zapravo njihov naziv za bazu znanja.
Početak rada sa Zoho Desk-om je jednostavan poput kreiranja vašeg probnog računa. Ne treba vam puno vremena da se upoznate s korisničkim sučeljem. Sve što trebate je prijaviti se i ući na vaš račun. Ne morate prolaziti kroz demo pozive ili davati informacije o vašoj kreditnoj kartici kako bi započeli, što se uvijek cijeni kod svih vrsta softvera.
Zoho Desk je dobro dizajnirana aplikacija s običnim, ali vrlo učinkovitim sučeljem. Ono izgleda profesionalno i lako je za navigaciju. Glavne opcije izbornika su naglašene s kontrastnom tamnom trakom na vrhu web aplikacije. Korisničko sučelje u Zoho Desk-u je vrlo čisto i izgleda uredno, iako su mi osobno neke stvari pomalo zbunjujuće. Na primjer, značajka za bazu znanja u Zoho Desk-u se zove Help Center. To je u mojim očima samo mali propust, ali bilo mi je potrebno par minuta guglanja da shvatim koliko je značajka baze znanja u ovoj aplikaciji zapravo lako pristupačna.
Korisničko iskustvo i značajke
Još jedna mini zbrka se dogodila kada sam konačno otvorio bazu znanja i nisam mogao naći opciju za pisanje novog članka. Za one koji ovo čitaju prije samog korištenja, možete naći opciju pod gumbom sa znakom plusa na desnoj strani panela gornjeg izbornika. Moram reći da bi ovaj gumb mogao biti dosta istaknutiji kako bi korisničko sučelje bilo lakše za nove korisnike. Međutim, moram priznati da je ono što slijedi uistinu primjer odličnog dizajna.
Uređivač članaka baze znanja je jednostavno odličan. Sve osnovne funkcije za pisanje i formatiranje su odmah vidljive, kao i polja za tekst te opcije za privitke. Na uređivač teksta Zoho Desk-ove baze znanja se stvarno nema što prigovoriti. Također imate i par dodatnih postavki za SEO, dozvole, istek članka, kategorije i još više.
Rad s uređivačem članaka teče glatko i ni u jednom trenutku nećete imati problema s pronalaskom bilo koje funkcije. Pisanje članaka je apsolutno bez ikakvih problema i možete dodati slike. Postoji i opcija za umetanje videa, HTML koda, tablica i drugih stavki. Uvijek se možete prebaciti na pregled u punom zaslonu kako bi se bolje fokusirali na pisanje. Ovo je uistinu odlična baza znanja kojoj ništa važno ne nedostaje.
Kada sačuvate svoj članak, možete se vratiti na početni zaslon baze znanja kako bi vidjeli sve članke. Organiziranje članaka je dovoljno funkcionalno, ali moglo bi biti i prikladnije. Možete izabrati kategoriju članka u svim detaljima o člancima, ali ne postoji način da promijenite kategorije članka u jednoj masovnoj akciji. Morate posebno promijeniti kategoriju za svaki članak, tako da to ne zaboravite uraditi prije objave članka.
Cijene
Zoho Desk cijene su podijeljene u tri plana, a cijene ovise od toga želite li plaćati godišnju ili mjesečnu pretplatu. Svaki plan cijenom skalira setove značajki, a na vama je da odlučite koliko želite plaćati za ovaj softver baze znanja.
Standard
Standard plan je najjeftiniji Zoho Desk plan i košta €20 po korisniku mjesečno ili €15 po korisniku mjesečno u godišnjoj pretplati. Između ostalog, nudi sve osnovne help desk značajke, kao što je 5 email kanala, centar za pomoć (baza znanja), pet naprednih web obrazaca i jednu podršku za brend na društvenim medijima.
Professional
Professional plan košta €30 po korisniku mjesečno ili €23 po korisniku mjesečno u godišnjoj pretplati. S ovim planom dobijate sve iz Standard plana u većoj količini – deset email kanala, deset naprednih web obrazaca po odjelu, značajku telefonije i još više.
Enterprise
Enterprise plan počinje od €50 po korisniku mjesečno ili €40 po korisniku mjesečno u godišnjoj pretplati. Dobit ćete cjelokupni dostupni set Zoho Desk značajki, što uključuje Help Center za više brendova i mogućnosti prilagodbe HTML-a.
Zaključak
Sve u svemu, Zoho Desk-ova baza znanja je jak igrač. Dobit ćete sve što što vam treba od uređivača teksta i teško da će vam nedostajati neka značajka koji želite ili trebate od uređivača baze znanja. Korisničko sučelje je lako za navigaciju i nećete imati bugova s ovim rješenjem. Iako mu ne bi škodile malo bolje značajke za organizaciju kako bi lakše upravljali člancima, to je samo mali problem u inače odlično izvedenom softveru baze znanja.
Frequently Asked Questions
Ne mogu pronaći bazu znanja u Zoho Desk-u
Zoho Desk-ova baza znanja se zove Help Center. Jednostavno kliknite na Help Center u gornjem izborniku i bit ćete preusmjereni na Zoho Desk bazu znanja.
Ne znam kako kreirati novi članak u Zoho Desk bazi znanja
Članci u Zoho Desk bazi znanja se mogu kreirati klikom na gumb sa znakom plusa u gornjem panelu izbornika. Tu možete pronaći opciju za kreiranje novog članka.