Korisnička služba putem društvenih medija uključuje korištenje platformi društvenih medija kao što su Facebook, Twitter ili Instagram za pružanje podrške i pomoći klijentima, uključujući odgovaranje na upite, pružanje informacija i rješavanje problema.
Saznajte više o korisničkoj službi putem društvenih medijaRe:amaze vam omogućuje besplatno probno razdoblje kako ne bi morali odmah izabrati plan. Kada unesete svoje podatke u registracijski obrazac, Re:amaze će vam pomoći u postavljanju svega što vam treba. Nudili su mi opcije za postavljanje chata, emaila, SMS-a / MMS-a, FAQ-a ili društvenih medija. Odabrao sam opciju društvenih medija, budući da je to fokus ove recenzije. Postoji i opcija za preskočiti ovaj dio postavljanja u potpunosti.
U sljedećem koraku nakon odabira postavki društvenih medija, možete integrirati svoj Facebook, Instagram i Twitter. Sve tri integracije su vrlo jednostavne za dovršiti. Integracija Facebook računa je prilično standardna, kao i integracija Twittera. Integracija Instagrama mi je dala neke pametne opcije za uvoz poruka i obavijesti. Sve tri integracije traju doslovno par sekundi za dovršiti i nisam imao nikakvih problema tijekom procesa.
Kada završite i nastavite na sljedeći korak, Re:amaze će vam dati podsjetnik da su sve postavke značajki dostupne za prilagodbu u postavkama aplikacije. Nakon toga, odvest će vas izravno u sustav za tikete na društvenim mrežama i možete se početi upoznavati s njim. Re:amaze automatski dohvaća vaše poruke, što je sjajna stvar. Većina drugih rješenja za softver za korisničku podršku na društvenim mrežama nudi ovu mogućnost, ali to ne rade uvijek pouzdano.
Organizacija tiketa u Re:amaze-u je sjajna, a prilično je detaljna. Možete kategorizirati tikete ne samo po njihovim kanalima, već svaki kanal ima vlastite podkategorije za jednostavnu organizaciju. Na taj način možete lako sortirati tikete društvenih medija i vidjeti samo one koje želite. Podkategorije organizacije tiketa uključuju čekanje, pretplaćeno, neriješeno, nedodijeljeno, riješeno, arhivirano, sudjelujuće i još više.
Re:amaze nudi integracije društvenih medija u svakom planu, kao i druge funkcionalnosti povezane s komunikacijom s klijentima. Integracije društvenih medija direktno su povezane s Re:amaze tiketing sustavom, koji nudi izvrsne mogućnosti organizacije i jednostavnu kategorizaciju tiketa na temelju kanala i statusa karata. Većina značajki za komunikaciju putem društvenih medija prenosi se iz tiketing sustava, a možete ih koristiti u tiketima društvenih medija. To uključuje značajke upravljanja tiketima kao i značajke kontakta.
Osim značajki tiketiranja na društvenim mrežama, možete se osloniti i na druge stvari. Jedna od njih su značajke automatizacije, koje uključuju predloške odgovora, tijekove rada, značajke za namjeru kupca i razne botove. Re:amaze također nudi značajke izvještavanja za razgovore i poruke, kao i radne tijekove, oznake i performanse osoblja. Posljednje tri su dostupne samo u skupljim planovima.
Rad s Re:amaze-om na prvu izgleda kao mješavina svega i svačega. Sustav izgleda sjajno i čini se da radi sve savršeno. Prvi problem koji sam primijetio jest da nisam primio obavijest o dolazećoj poruci s Messengera. Morao sam osvježiti sustav i ručno tražiti obavijesti unutar ulazne pošte. Kad sam ju pronašao, stvari su se ponovno poboljšale s sučeljem unutar tiketa. Kasnije sam saznao da se obavijesti moraju aktivirati ručno, što mi se čini čudnim. Po mom mišljenju, ova funkcionalnost bi trebala raditi odmah nakon instalacije.
Iskustvo odgovaranja je vrlo ugodno. Mogao sam kliknuti da dodam datoteke i privitke ili ih povući i ispustiti izravno u poruku. Također sam imao opciju umetanja predložaka odgovora, emotikona i odabira promjene statusa koja će se primijeniti kada odgovorim na poruku. Nije to najbogatiji skup značajki koje sam ikad vidio u sustavu za tikete za korisničku službu putem društvenih medija, ali pruža uglavnom sve što vam može biti potrebno za učinkovitu komunikaciju.
Funkcionalnost ostaje ista za sve tikete, bez obzira jesu li sa Facebooka, Instagrama ili Twittera. To je dobra stvar s jedne strane, jer uklanja bilo kakvu zbrku prilikom odgovaranja i omogućuje vam da se osjećate ugodno u istom radnom tijeku za svaki tiket društvenih medija bez obzira na njegov izvor. S druge strane, čini se da Re:amaze zaboravlja da svaka društvena mreža nudi različiti set značajki, što bi moglo biti od koristi ako bi se smjestilo u Re:amaze-ov tiketing sustav za društvene medije.
Funkcionalnost društvenih medija u Re:amaze-u je prilično dobra i nudi stabilan i pouzdan rad bez smetnji. Međutim, Re:amaze vjerojatno vas neće očarati koliko biste očekivali. Integracije su vrlo jednostavne za izvođenje, ali iskustvo tiketinga putem društvenih medija se čini malo bezličnim u usporedbi s nekim drugim rješenjima. To ne znači da nije vrlo funkcionalan, naprotiv. Re:amaze jednostavno nema neku vrstu “wow” faktora.
Re:amaze nudi tri glavna cjenovna plana i dodatna dva plana koji su usmjereni prema start-upovima i enterprise kompanijama. Svaki plan nudi funkcionalnost društvenih medija, što znači da imate pristup integracijama Facebooka, Instagrama i Twittera bez obzira na to koji odaberete. Glavna stvar na koju se trebate usredotočiti tijekom procesa donošenja odluka jest ostatak značajki koje se razlikuju u svakom Re:amaze cjenovnom planu. Hajde da pogledamo i vidimo što dobivate.
Osnovni plan košta $29 mjesečno po članu tima s mjesečnom naplatom ili $27,55 mjesečno po članu tima s godišnjom naplatom. Dobivate neograničenu email ulaznu poštu, live chat, kanale društvenih medija, javne i interne FAQ-ove, automatizaciju radnih procesa, predloške odgovora, integraciju web stranice, chatbotove, proaktivne poruke, osnovne izvještaje, namjere kupaca i još mnogo toga.
Pro plan košta $49 mjesečno po članu tima sa mjesečnim fakturiranjem, ili $46,55 mjesečno po članu tima s godišnjim fakturiranjem. Dobivate sve značajke Basic plana, kao i višestruke brand račune, prikaz uživo posjetitelja web stranice, napredno izvještavanje, SMS i glasovne kanale, prilagođenu domenu za hosting, prilagodljiv izgled emaila, stranicu za statuse i još mnogo toga.
Plus plan košta $69 mjesečno po članu tima za mjesečno plaćanje ili $65,55 mjesečno po članu tima za godišnje plaćanje. Dobivate sve značajke iz prijašnjih planova, kao i dijeljenje zaslona uživo, odjele, izvještaje o radu osoblja, smjenama i slobodnim danima, prilagodljive uloge osoblja, ocjene zadovoljstva korisnika, video pozive unutar chata, opcionalni klasični chat mod, povijest uređivanja FAQ članaka i još mnogo toga.
Starter plan košta $59 dolara mjesečno, a plaćate isključivo na mjesečnoj razini. Nudi sve značajke osnovnog plana za neograničen broj timskih članova i sve to za fiksnu cijenu. Međutim, dolazi s ograničenjem od 500 odgovorenih razgovora mjesečno.
Enterprise plan nudi cijene prilagođene vašim potrebama. Usmjeren je na poduzeća u rastu koja trebaju skalabilnost.
Re:amaze nudi dobar izbor cjenovnih planova za tvrtke svih veličina. Iskoristite besplatno probno razdoblje kako biste sami isprobali softver i procijenili odgovara li vašim očekivanjima. Međutim, vrijedi razmotriti i druge pružatelje usluga softvera za korisničku službu na društvenim medijima kako biste osigurali da ćete dobiti najbolju vrijednost za vaš novac.
Re:amaze nudi sve što vam je potrebno za rukovanje društvenim medijima, a čak ima i integraciju s Twitterom, što nije toliko često. Proces integracije je izuzetno brz i jednostavan, a Re:amaze nudi vrlo dobar ugrađeni vodič koji će vam pomoći da vrlo lako obavite postavljanje. Tiketiranje društvenih medija je također sjajno, ali imam osjećaj da je moglo biti bolje. Međutim, to vas ne bi trebalo spriječiti da razmislite o korištenju ovog vrlo sposobnog rješenja kao vašeg namjenskog softvera za korisničku službu putem društvenih medija.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team