Key takeaways
Pros
- Besplatno upravljanje korisničkom službom na društvenim medijima
- Odličan tiketing i sučelje
- Jednostavna integracija bez problema
- Jednostavan za korištenje
Cons
- Nedostatak izvorne Instagram integracije
- Može postati skup s većim planovima
Početak rada s Freshdesk značajkama za društvene medije
Većina korisnika help desk softvera već ima određeno znanje o Freshdesku. To je danas jedno od najčešće korištenih dostupnih help desk rješenja, ne samo zbog svog dobro zaokruženog tiketing sustava, već i zahvaljujući svojim značajkama društvenih medija. Početak rada s Freshdeskom vrlo je jednostavan jer nudi vrlo brzi postupak registracije. Možete pristupiti svom help desku u nekoliko minuta i početi se upoznavati s korisničkim sučeljem.
Freshdesk održava vrlo dobro dizajnirano sučelje sa prilično izravnom i jednostavnim navigacijom koja ne bi trebala uzrokovati nikakve probleme ni početnicima ni naprednim korisnicima. Uvodni zaslon nakon registracije je sustav za tikete, koji vam može pomoći da odmah iskusite Freshdesk.
Iako je sustav za tiketing obično mjesto gdje se nalazi korisnička služba putem društvenih medija, Freshdesk ima potpuno odvojeni odjel posvećen društvenim medijima. Možete ga pronaći u lijevom izborniku, naziva se Društveni mediji. Nakon što kliknete na to, Freshdesk će vam i tu dati kratki uvod.
Kada kliknete na gumb Počni, možete započeti integraciju vašeg Twitter računa. Postupak integracije trebao bi biti dovoljno jednostavan, jednostavno kliknete na Dodaj Twitter račun i unesete sve potrebne informacije za ispravnu integraciju vašeg računa. Međutim, prvi put kad sam pokušala to učiniti, dobila sam poruku o pogrešci i ne znam razlog za to. Drugi put je prošao bez ikakvih problema i uspjela sam povezati svoj Twitter račun bez poteškoća.
Izbornik integracije također vam pruža neke opcije gdje možete odabrati želite li započeti pretvarati tvitove u tikete i započeti pretvarati izravne poruke u tikete. Postoji nekoliko dodatnih opcija s kojima možete eksperimentirati i prilagoditi integraciju više prema svojem ukusu.
U neobičnom dizajnerskom odabiru, Facebook nije opcija u ovojm dijelu Freshdeska. Morala sam pretražiti postavke da ga pronađem. To nije veliki problem, ali treba ga spomenuti, budući da je Freshdesk-ovo sučelje općenito prilično dobro. Postupak ostaje jednako jednostavan kao i za Twitter, jednostavno trebate Freshdesku pružiti potrebne dozvole za rukovanje vašim Facebook podacima. To traje samo minutu.
Freshdesk nema izvornu integraciju s Instagramom, ali možete pristupiti dvjema integracijama putem trgovine aplikacija. Prva vam omogućuje da agenti upravljaju komentarima na Instagramu i košta $35 mjesečno po računu. Druga vam omogućuje upravljanje izravnim porukama s Instagrama i besplatna je za sve. Nisam isprobao ove integracije jer su napravljene od treće strane, ali lijepo je imati alternativnu opciju za korisnike koji žele povezati svoje Instagram račune.
Freshdesk funkcionalnosti i značajke za društvene medije
Freshdesk nudi glavnu funkcionalnost društvenih medija u obliku izvornih integracija s Facebookom i Twitterom, a obje nude vrlo jednostavan postupak integracije. Facebook integracija se izravno povezuje s Freshdesk sustavom za tiketing. Ona pretvara dolaznu Facebook komunikaciju u tikete, tako da možete odgovarati na komentare i objave izravno iz sustava za tiketing. Također možete uživati u mnogim pogodnostima Freshdesk sustava za tiketing i koristiti značajke za tiketing u svojim odgovorima na Facebooku.
Twitter integracija ima poseban odjeljak unutar Freshdesk seta alata. Kada kliknete na stavku Social u lijevom izborniku, pristupit ćete sučelju koje je u potpunosti posvećeno upravljanju komunikacijom putem Twittera. Freshdesk ne nudi izvornu integraciju s Instagramom ili bilo kojom aplikacijom za slanje poruka, ali možete pristupiti dodatnum funkcionalnostima u trgovini aplikacija. Trgovina nudi razne vanjske integracije, ne samo za korisničku službu putem društvenih medija, već i za druge slučajeve upotrebe.
Iskustvo korisnika s Freshdesk značajkama za društvene medije
Odlučila sam prvo isprobati Facebook integraciju i s veseljem mogu reći da funkcionira vrlo dobro. Čim sam primila poruku od klijenta na svojoj testnoj Facebook poslovnoj stranici, odmah se prikazala kao tiket u Freshdesk sustavu za tikete. Nije bilo kašnjenja u dostavi, tako da Freshdesk pruža stabilan i učinkovit način dostave tiketa izravno u vaš sustav.
Sučelje ostaje jednostavno za korištenje i nakon što otvorite tiket. Imate gumbe za odgovore, proslijeđivanje ili dodavanje bilješki na vaše Facebook tikete. Ostale funkcionalnosti se otkrivaju kada počnete pisati odgovor. Možete odabrati želite li promijeniti status tiketa nakon slanja odgovora, dodati priloge, koristiti gotove odgovore ili pregledavati predložena rješenja. Gumb za predložena rješenja otvara novi prozor unutar sučelja koji vam omogućuje pristup člancima baze znanja. Također dobivate pristup informacijama o korisniku i informacijama o tiketu.
Twitter integracija dobiva svoj zasebni odjeljak pod izbornikom – Social. Kada pristupite ovom odjeljku, iskustvo postaje malo drugačije. Možete upravljati tvitovima i Twitter komunikacijom potpuno iz ovog odjeljka, bez obzira na broj dostupnih računa. Alternativno, tiketing također stvara nove tikete od tvitova. Imate opciju pisanja svojih tvitova odavde, bez napuštanja aplikacije i prebacivanja između kartica preglednika.
Sva spominjanja se odmah prikazuju u vašem sustavu i možete se angažirati s tvitovima iz kartice Social ili izravno iz tiketa. Iskustvo u kartici Social vam omogućuje pisanje i objavljivanje novih tvitova iz namjenskog odjeljka, ali možete i odgovarati na bilo koji tvit na koji naletite. Baš kao i u slučaju Facebooka, ako odgovarate na tvitove iz tiketinga, možete koristiti dodatne značajke tiketinga kako biste poboljšali svoje iskustvo.
Društvene medijske značajke u Freshdesku su prilično jednostavne za integraciju i vrlo dobro funkcioniraju. Zanimljiv je dizajnerski izbor odvajanja Twittera u vlastiti odjeljak, ali to izvrsno radi i pruža posvećeni prostor za odgovaranje na tvitove. Jedino što nedostaje je izvorna integracija s Instagramom, a iako možete dobiti integracije treće strane iz Freshdesk trgovine, jedna od njih će vas koštati.
Freshdesk cijene
Freshdesk uključuje funkcionalnost društvenih medija i integracije u svaki plan, uključujući besplatni plan. Stoga će vaša odluka vjerojatno ovisiti o odabiru pravog tipa različitih značajki. Pogledajmo cijene i vidimo što svaki plan nudi.
Free
Besplatni plan ne košta ništa i dostupan je za do 10 agenata. Imate pristup sustavu za tikete putem emaila i društvenih medija, pa čak i bazi znanja. Ostale značajke uključuju izvješće o trendu tiketa, analitiku i izvještavanje, značajke timskog suradnje te 24/7 podršku putem emaila i još mnoge druge.
Growth
Growth plan započinje s $15 po agentu mjesečno i omogućuje vam pristup svemu što nudi Free plan. Osim toga, dobivate automatizaciju, otkrivanje sudara, pristup preko 1000 aplikacija u trgovini, detaljne izvještaje help deska, SLA, radno vrijeme, prilagođeni email server, prilagođeni SSL i još mnogo toga.
Pro
Pro plan će vas koštati $49 po agentu mjesečno i omogućuje vam pristup svemu iz prethodna dva plana. Dodatno, dobivate do 5000 suradnika, prilagođene uloge, prilagođene izvještaje, segmentaciju korisnika, značajke za putovanja korisnika, gotove obrasce, forume zajednice i još mnogo toga.
Enterprise
Enterprise plan je najskuplja opcija, s cijenom od $79 po agentu mjesečno. Osim navedenih značajki iz svih planova, dobivate pristup sandboxu, botu za pomoć, email botu, preusmjeravanju na temelju vještina, fleksibilnoj hijerarhiji baze znanja, prijedlozima članaka, AI-pogonjenim društvenim signalima i još više.
Zaključak
Freshdesk možda ne nudi najširi izbor integracija društvenih medija, ali izvrstan je u onome što nudi. Još jedna dodatna prednost je mogućnost kupovine ili preuzimanja integracija za Instagram ako želite dodatno proširiti funkcionalnost Freshdeska. Postoji jako malo stvari koje Freshdesk ne radi dobro, uključujući cijene. Može postati skup, ali samo ako su vaše help desk potrebe veće od funkcionalnosti društvenih medija. Možete pristupiti integracijama društvenih medija čak i sa besplatnim računom.
Kada je u pitanju pronalazak pravog softvera za korisničku službu na društvenim medijima, važno je istražiti sve dostupne opcije. Iako je Freshdesk poznat po izvrsnim performansama i integracijama, vrijedi razmotriti i druge pružatelje usluga kako bi se osiguralo da zadovoljavaju vaše specifične zahtjeve. Ovisno o vašem proračunu i razini funkcionalnosti društvenih medija koje trebate, na tržištu mogu postojati druga rješenja koja su bolje prilagođena vašem poslovanju.
Frequently Asked Questions
Nudi li Freshdesk integraciju za Instagram?
Iako Freshdesk ne nudi ikakvu izvornu integraciju s Instagramom, možete pristupiti dvjema zasebnim Instagram integracijama u Freshdesk trgovini aplikacija. Jedna od integracija je usredotočena na dostavljanje komentara i spominjanja izravno u vaš sustav za tikete, dok druga ima za cilj dostavljati izravne poruke u vaš Freshdesk sandučić. Preuzmite obje da biste dobili potpunu funkcionalnost za Instagram u Freshdesku.
Poruke s Facebooka ne dolaze u Freshdesk
Ponekad funkcionalnost može zapeti kada se treba baviti zahtjevima za poruke. Pokušajte pristupiti svojoj poslovnoj stranici na Facebooku i provjerite imate li neobrađene zahtjeve za poruke. Poruke bi se trebale otpetljati kada to učinite.