Key takeaways
Pros
- Nevjerojatno jednostavan za korištenje
- Račune društvenih medija je vrlo jednostavno integrirati
- Radi bez ikakvih problema i bugova
- Brz proces integracije
Cons
- Twitter dostupan samo u višim planovima
Početak rada s Gorgias značajkama za društvene medije
Gorgias nudi iznimno jednostavan postupak registracije, ali ima jednu zamku jer treba URL vaše web stranice. Što se događa ako nemate web stranicu? Pa, ne možete dovršiti postupak registracije. Ipak, meni je doslovno trebala samo jedna minuta za dovršetak i početak upoznavanja sa sučeljem. Gorgias je u tom pogledu prilično izravan, što je uvijek dobra stvar kod softvera, posebno tijekom faze postavljanja.
Glavni zaslon je sustav za izdavanje tiketa, koji pruža lako fokusiranje na trenutne zadatke. Gorgias ima jako malo ometanja u sučelju, što je sjajna stvar kod sustava za korisničku podršku i upravljanje društvenim medijima. Mogao sam pristupiti svim kategorijama tiketa na lijevom panelu, dok se glavni zaslon fokusira na trenutni zadatak. Desni panel služi kao praktični vodič za postavljanje koji me je proveo kroz postavku različitih kanala, uključujući Facebook i Instagram.
Kada kliknete na postavljanje društvenih medija, sučelje je vrlo jednostavno, sa samo kratkim objašnjenjem o tome kako integracija funkcionira i mogućnosti prijave putem Facebooka. Proces je izuzetno jednostavan i završila sam ga bez ikakvih problema. Velik dio postavljanja je opcija odabira koje dijelove vaše komunikacije na Facebooku će Gorgias preuzeti u vaš sustav. Možete omogućiti komentare, spominjanja, poruke iz Messengera i puno više u ovom dijelu postavljanja.
Važno je napomenuti da biste trebali već imati svoj Instagram račun povezan s vašim poslovnim Facebook računom. Na taj način će se Gorgias automatski integrirati s vašim Instagram računom i Facebookom. To je zaista jedan od najjednostavnijih procesa integracije s društvenim medijima za korisničku podršku koje sam do sada doživjela.
Gorgias funkcije i značajke za društvene medije
Gorgias nudi mogućnost korištenja društvenih medija u obliku Facebooka, Instagrama i Twittera. Sve funkcionalnosti nude jednostavne procese integracije koji se mogu brzo završiti. Funkcionalnost društvenih medija je izravno povezana s tiketing sustavom te nudi hrpu korisnih značajki i dodaje neke funkcionalnosti u vašu komunikaciju putem društvenih medija.
Jedna stvar koju nisam mogla isprobati čak ni s besplatnim probnim razdobljem jest Twitter integracija. Dostupna je samo u višim planovima, ali temeljem mog iskustva s Facebookom i Instagramom, pretpostavljam da radi jednako dobro. Gorgias također nudi makronaredbe za stvaranje jednostavnih automatiziranih odgovora i drugih radnih procesa, pravila za poboljšanu organizaciju tiketa i još mnogo toga, kao i postavke dodjele tiketa.
Iskustvo korištenja Gorgias značajki za društvene medije
Kada povežete sve svoje račune društvenih medija, Gorgias će ih uredno organizirati u sustavu za tiketing. Možete kliknuti na različite dijeljene preglede kako biste vidjeli poruke s Messengera, preporuke s FB-a, spominjanja s IG-a, izravne poruke s IG-a i još više, ili manje, ovisno o postavkama koje su odabrane tijekom procesa integracije.
Prva stvar koju sam isprobala je slanje poruke putem Messengera i s radošću mogu reći da je odmah dostavljena u tiketing sustav, u roku od samo jedne sekunde. Odgovaranje radi vrlo dobro i možete koristiti značajke poput privitaka, emotikona ili slanje videozapisa i slika. Cijenim što polje za odgovor također nudi prijedloge makronaredbi kako biste brže odgovorili.
Integracija s Instagramom radi jednako dobro. Poruka je stigla vrlo brzo, a Gorgias je prikazao obavijest, kao i zvučni efekt, kako bi me obavijestio o dolazećoj izravnoj poruci. Značajke su gotovo iste u tiketingu za izravne poruke putem Instagrama, a jedina promjena je što ne mogu slati slike, samo videozapise.
Tiketing alati za društvene medije rade besprijekorno i bez ikakvih problema. Nisam doživjela ni jedan bug niti bilo koji drugi problem koji bi mi smetao prilikom primanja tiketa ili odgovaranja na njih. Cijelo korisničko iskustvo je bilo vrlo dobro. Šteta je što nisam imala priliku isprobati značajke Twittera, ali na temelju iskustva s ostalim značajkama društvenih medija, ne mogu zamisliti da integracija Twittera ne bi radila jednako dobro.
Gorgias cijene
Gorgias nudi cjenovne planove koji imaju za cilj prilagoditi se rastu vašeg poslovanja. Oni su usredotočeni na pružanje određenog maksimalnog broja tiketa mjesečno i korisničkih mjesta, kao i nekih dodatnih značajki. Iako svi planovi nude integraciju s Facebookom i Instagramom, samo dva najskuplja plana nude integraciju s Twitterom. Ova integracija s Twitterom nije dostupna ni u besplatnom probnom razdoblju. Ako vam je potrebna integracija s Twitterom, trebali biste se stoga fokusirati na dva najskuplja plana, jer oni nude maksimalnu funkcionalnost za društvene medije.
Starter
Starter plan će vas koštati $10 mjesečno i ima tri korisnička mjesta. Uključuje 50 naplativih tiketa mjesečno, integraciju s Facebookom i Instagramom, ograničeni pristup biblioteci od 94 aplikacije, izvještaje, pristup za Gorgias Academy, podršku za korisnike putem emaila i više.
Basic
Osnovni plan može biti vaš za $60 mjesečno s mjesečnim plaćanjima ili za $50 s godišnjim plaćanjima. Ima 500 mjesta za korisnike, pruža vam pristup za 300 naplativih tiketa mjesečno, Facebook i Instagram, 150 integracija iz knjižnice aplikacija, email i live chat, radno vrijeme, izvještaje o podršci i još mnogo toga.
Pro
Pro plan košta $360 mjesečno s mjesečnim obračunom, ili $300 mjesečno s godišnjim obračunom, i 500 dostupnih korisničkih mjesta. Ponuda je vrlo slična prethodnom planu, ali dodatno dobivate pristup 2000 naplativih tiketa mjesečno, podršku i izvještaj o prihodima, Pro korisničke usluge, značajke podrške i još mnogo toga.
Advanced
Napredni plan košta $900 mjesečno s mjesečnom naplatom ili $750 mjesečno s godišnjom naplatom. Ovaj plan također ima 500 korisničkih mjesta. Uključuje 5000 naplativih tiketa mjesečno. Značajke uključuju sve iz prethodnih planova, ali nudi naprednije korisničke usluge koje uključuju posvećenog upravitelja za uspjeh.
Enterprise
Ako trebate prilagođeni broj naplativih tiketa mjesečno, možete se odlučiti za Enterprise plan. Dolazi s prilagodljivim opcijama značajki, kao i prilagođenim cijenama.
Zaključak
Gorgias nudi vrlo dobro zaokruženo rješenje za korisničku službu na društvenim medijima. Pruža savršenu kombinaciju jednostavne integracije, sjajnog sučelja i jednostavnosti korištenja u jednom praktičnom paketu. Jedino što sprečava da bude najbolji je integracija s Twitterom, koja nije dostupna u svakom planu, i ako je planirate koristiti, trebate platiti za skuplji plan. Međutim, ako možete dobro obavljate posao samo s Facebookom i Instagramom, imat ćete izuzetno dobro iskustvo s Gorgiasom.
Na temelju svega navedenog, razmotrite istraživanje različitih pružatelja softvera za podršku korisnicima putem društvenih medija kada budete tražili najprikladniju opciju za vaše poslovanje. Svaki pružatelj nudi jedinstvene značajke, integracije i cjenovne planove koji se mogu bolje uskladiti s vašim zahtjevima i poslovnim ciljevima. Kad je riječ o Gorgiasu, iskoristite besplatno probno razdoblje za procjenu njegove izvedbe, korisničkog sučelja ili jednostavnosti upotrebe kako biste bili sigurni da ste napravili pravi izbor.
Frequently Asked Questions
Kako omogućiti automatski odgovor za društvene medije u Gorgiasu?
Otvorite svoj Gorgias račun i idite na Postavke > Moje aplikacije. Pronađite svoju aktivnu Facebook integraciju i kliknite na nju. Kada je otvorite, pronađite karticu Postavke i uključite Auto-Odgovarač. Možete odabrati koji će odgovor automatski biti poslan vašim klijentima. Nemojte zaboraviti kliknuti na Spremi promjene kako ne biste izgubili vaše postavke.
Gdje mogu pronaći integracije društvenih medija u Gorgiasu?
Dok se većina integracija kanala poput emaila, SMS-a, glasa ili chata nalazi u odjeljku Kanali unutar Gorgias-ovih postavki, društveni mediji su dostupni na drugom mjestu. Otvorite postavke u vašem računu i idite na Trgovinu aplikacijama > Moje aplikacije. Facebook integraciju možete pronaći ovdje. Integracija je izravno povezana s Instagram integracijom.