Key takeaways
Pros
- Integracije s društvenim medijima bez ikakvih problema
- Dobrs funkcionalnost s društvenih medija
- Dodatne mogućnosti LiveAgent-ovog tiketing sustava
Cons
- Svi planovi mogu postati vrlo skupi
- Nedostatak određenih vrsta funkcionalnosti
Početak rada s LiveAgent značajka za društvene medije
LiveAgent nudi vrlo jednostavan postupak registracije putem jednostavnog obrasca za probu. Morate unijeti samo osnovne informacije kako biste započeli i kreirali vaš LiveAgent račun. LiveAgent vam pruža mogućnost izbora između 7-dnevnog probnog razdoblja ili 30-dnevnog probnog razdoblja. 30-dnevno probno razdoblje možete dobiti samo ako koristite poslovni email tijekom registracije. Korisnici koji se registriraju s osobnim emailom i dalje mogu dobiti 7 besplatnih dana LiveAgent-a. Kada dobijete pristup svom računu, možete iskoristiti vodič za početak rada koji je dostupan upravo na prvom zaslonu.
Ovaj vodič može vas provesti kroz cijeli postupak postavljanja vašeg LiveAgent računa. Možete dodavati emailove, postaviti chat i pozivni centar te dodati svoj račun društvenih medija sa svakim pojedinačnim korakom koji vidite na zaslonu. Samo je na vama (i vašem planu pretplate) da odaberete koje alate želite prvo koristiti. Možete odmah odabrati opciju društvenih medija i početi dodavati vaš račun u sustav za tiketing.
Prva opcija nudi integraciju s Facebookom, pa sam tu opciju odabrala za početak. Jednostavno sam se morala prijaviti na svoj Facebook račun i pružiti sve potrebne dozvole za Facebook stranicu svog fiktivnog modnog poduzeća. Nakon što sam dobila poruku da je integracija uspješna, mogla sam odabrati koje vrste objava dopuštam LiveAgent-u da se poveže s njima. Odabrala sam sve kako bih to učinila jednostavnim. Lijep detalj je opcija izbora kojem će odjelu u LiveAgent-u biti omogućen pristup Facebook tiketima, dajući vam slobodu da organizirate vašu komunikaciju prema tome.
To je to. Povezivanje s Facebookom bilo je vrlo jednostavno i trajalo je manje od minute. Sljedeći korak bio je saznati je li isto tako jednostavno s integracijom Twittera. Opcija je dostupna u istom odjeljku izbornika pod Postavkama u LiveAgent-u. Jednostavno morate dodati svoj račun i dati dozvole LiveAgentu, baš kao i u prethodnom koraku. Ovaj proces će trajati čak manje vremena nego integracija s Facebookom.
LiveAgent također nudi integraciju s Instagramom. Iz nekog razloga nije vidljiva u izborniku s lijeve strane, ali možete je pronaći u Postavkama, pod odjeljkom Pluginovi. Nakon što aktivirate plugin, možete vidjeti da će se odjeljak izbornika Facebooka s lijeve strane automatski ažurirati na Facebook i Instagram. Kada uđete u ovaj odjeljak, morate dodati još jedan račun klikom na gumb Poveži. Morate se pobrinuti da je vaš Instagram račun povezan s vašim Facebookom i da ste ga postavili kao profesionalni račun.
Svi korisnici koji žele povezati svoj Instagram račun sa LiveAgent-om prvo trebaju provjeriti je li njihova Facebook poslovna stranica već povezana sa Instagramom. Iskusila sam nekoliko manjih problema dok sam pokušavala to učiniti u drugačijem redoslijedu. Ako to obavite po pravilnom redoslijedu, možete povezati svoj Facebook i Instagram sa jednom integracijom umjesto da to radite dva puta.
Osim društvenih medija, LiveAgent može rukovati i aplikacijama za razmjenu poruka, poput Vibera i WhatsAppa, o kojima ćemo se pozabaviti u zasebnoj recenziji. Prije nego što pređemo na testiranje, pogledajmo značajke vezane za LiveAgent-ovu komunikaciju na društvenim medijima.
LiveAgent-ove fukcionalnosti i značajke za društvene medije
LiveAgent-ova funkcionalnost društvenih medija uključuje integracije s Facebookom, Twitterom i Instagramom, kao i aplikacijama za komunikaciju – Viberom, WhatsAppom i Facebook Messengerom. Svi kanali društvenih medija su izravno povezani s LiveAgent sustavom za tiketing koji obrađuje svu dolaznu i odlaznu komunikaciju. Također pruža sjajne značajke koje vam mogu pomoći da brže i učinkovitije upravljate odgovorima.
LiveAgent pruža mnoge značajke vezane za to, poput automatske distribucije tiketa, otkrivanja sudara, predložaka poruka, izvoza tiketa, filtara, spajanja ili razdvajanja tiketa, bilješki, pravila i SLA-ova i mnogo više. Tiketi u LiveAgent-u također podržavaju privitke i GIF-ove kako bi vam pomogli da odgovori budu privlačniji za vašu ciljanu publiku. Dostupne su još mnoge druge značajke, pa slobodno pogledajte LiveAgent-ovu stranicu sa značajkama kako biste saznali više o njima.
Korisničko iskustvo LiveAgent-ovih značajki za društvene medije
Testiranje kanala društvenih medija i značajki u LiveAgent-u je bilo zadovoljstvo. Koristila sam svoje testne račune na društvenim medijima kako bih simulirala iskustvo agenta i moram reći da su svi oni dobro funkcionirali. Prvo sam napisala komentar na Facebook statusu svog poslovnog profila kako bih saznala radi li integracija kako treba. Komentar je stigao za nekoliko sekundi i pojavio se kao tiket u mom univerzalnom sandučiću.
Odgovaranje je bilo vrlo jednostavno, ne samo zbog sučelja jednostavnog za korištenje, već i zahvaljujući dostupnim mogućnostima za tiketing. Imala sam pristup unaprijed definiranim odgovorima, prilozima, bilješkama i ostalim sjajnim funkcionalnostima. Isti doživljaj bio je s odgovaranjem na Twitter tikete, i opet, sve značajke su bile odmah dostupne za upotrebu u tim prijavama. Instagram nije bio iznimka, sve je radilo jednako dobro kao i prethodni kanali.
Općenito, LiveAgent-ove mogućnosti za društvene medije pružile su vrlo dobro iskustvo. Integracija je bila jednostavna koliko je to moguće, dok je tiketing sustav uspio dohvatiti svaku poruku s Facebooka, spominjanje na Twitteru ili komentar na Instagramu (i ostalu komunikaciju). LiveAgent se pokazao kao dobar izbor za korisničku službu putem društvenih medija.
LiveAgent cijene
LiveAgent nudi zanimljive cjenovne planove koji dolaze s raznim značajkama. Svaki skuplji plan dolazi s dodatnim komunikacijskim kanalima, pružajući vam puno fleksibilnosti da odaberete na koje se kanale želite usredotočiti i kako izabrati odgovarajući plan za svoje poslovanje. Pogledajmo što dobijete s svakim LiveAgent planom. Svi planovi osim besplatnog plana mogu vam omogućiti pristup integraciji društvenih medija.
Small
Small plan košta $9 mjesečno po agentu. Dobivate pristup 1 dolaznom i 1 odlaznom email računu, 1 gumbu za live chat, anketama o zadovoljstvu chatom, 1 API ključu, 1 integraciji, bazi znanja, korisničkoj službi i white glove postavljanju. Možete dobiti pristup Facebooku + Instagramu za dodatnih $39 mjesečno, kao i integraciji s Twitterom za dodatnih $39 mjesečno.
Medium
Medium plan košta $29 mjesečno po agentu. Dobivate sve iz Small plana te dodatno podršku za pozivni centar, 10 odjela, IVR, obuku o proizvodu, hosting prilagođene domene, 20 pravila događaja, 10 vremenskih pravila, 5 razina SLA. Kao i sa Small planom, možete dobiti pristup Facebooku + Instagramu za dodatnih $39 mjesečno, kao i integraciju s Twitterom za dodatnih $39 mjesečno.
Large
Large plan košta $49 mjesečno po agentu. Dobivate sve iz prethodna dva plana. Osim toga, imate pristup 1 WhatsApp računu, 30 odjela, višestrukoj bazi znanja, višem voditelju računa, 2 baze znanja, 100 pravila događaja, vremenske izvještaje, 10 razina SLA, zapise aktivnosti i još mnogo toga. Large plan uključuje sve integracije društvenih medija bez dodatnih plaćanja.
Enterprise
Enterprise plan je najnoviji dodatak u LiveAgent opcijama cijena. Nudi sve iz prethodnih planova, ali dodaje puno dodatnih usluga pogodnih za ljude koji žele nešto više. Možete prilagoditi svoje postavljanje obračuna, dobiti potpomognutu WhatsApp integraciju, prioritetnu podršku, do 40 prilagođenih uloga i još mnogo toga.
Zaključak
LiveAgent nudi sve što vam treba za učinkovito upravljanje korisničkom službom na društvenim mrežama. Sve integracije s računima na društvenim mrežama vrlo dobro funkcioniraju. Iako ne donose sve funkcionalnosti koje bi mogle, one koje su tu, rade bez ikakvih problema. LiveAgent je najbolji kada se bavi podrškom putem različitih kanala, bez obzira na to koju platformu društvenih medija želite koristiti. Jedino što trebate razmotriti je vrijedi li novac koji ulažete, budući da svi paketi mogu biti prilično skupi s funkcionalnostima za društvene medije.
Kada je u pitanju pronalaženje odgovarajućeg softvera za korisničku službu na društvenim mrežama za vašu tvrtku, važno je istražiti različite mogućnosti i pronaći onu koja odgovara vašem proračunu i ispunjava sve vaše potrebe. Međutim, korištenjem LiveAgent-a, tvrtke mogu učinkovito upravljati upitima, pritužbama i povratnim informacijama korisnika na popularnim platformama društvenih medija.