Key takeaways
Pros
- Besprijekorna integracija s društvenim medijima
- Odličan dizajn tiketing sustava
- Organiziran i lak za korištenje
- Besplatan je
Cons
- Nema integracije za Twitter
- Može postati skup ako izaberete plan koji se plaća
Početak rada s Tidio značajkama za društvene medije
Početak rada s Tidiom je lak zahvaljujući besplatnom računu koji nudi. Možete ga imati koliko god želite i možete ga nadograditi kad god budete spremni za taj korak. Registracija zahtijeva email adresu, lozinku i web stranicu. To može biti problem za vlasnike poduzeća koji nemaju i ne žele imati web stranicu, ali je razumljivo pošto se Tidio većinom fokusira na chatbotove, što zahtijeva web stranicu kako bi funkcioniralo kako treba. Kada sam završio s registracijom, odmah sam odveden na Tidio web aplikaciju.
Kada sam ušao u svoju ulaznu poštu, Tidio me informirao o mojim aktivnim razgovorima. Još bolje, ponudio mi je postavljanje integracija za email, Tidio widget i još važnije – Facebook i Instagram. Ova stranica odmah otkriva koje vrste funkcija za društvene medije Tidio nudi. U ovoj fazi se možete nastaviti upoznavati s Tidiom ako vam je ovo prvi put ili odmah uroniti u proces integracije za društvene medije. Ja sam prvo započeo s integracijom Facebook Messengera.
Kada sam kliknuo na opciju za integraciju Facebook Messengera, odveden sam na novi prozor gdje sam mogao vidjeti prednosti integracije, kao i objašnjenje kako integracija funkcionira i kako se može povezati. Proces integracije je prilično standardan. Samo sam se trebao prijaviti i odlučiti kako želim da Tidio rukuje s mojim Messenger podacima. Tidio također nudi opciju povezivanja Messenger integracija sa svojim chatbotom. Odbio sam ovu opciju pošto sam već pokrio tu temu u recenziji Tidio chatbotova.
Možete očekivati isti ili barem vrlo sličan proces integracije i za Instagram. Ekran je zapravo isti kao i kad integrirate Facebook Messenger. Samo se trebate prijaviti sa svojim Instagram računom i dati pristup Tidio softveru za upravljanje vašom Instagram komunikacijom. Nisam naišao na probleme tijekom Instagram integracije i sve je prošlo u najboljem redu.
Sve u svemu, Tidio nudi nevjerojatno lak i intuitivan način integracije za oba kanala društvenih medija. Prije nego krenem na dio recenzije o testiranju, pogledajmo kakvu vrstu funkcija za društvene medije možete očekivati od Tidio softvera, kao i koje dodatne značajke možete dobiti ako ga odlučite koristiti kao vaš primarni softver za korisničku službu putem društvenih medija.
Tidio funkcije i značajke za društvene medije
Tidio nije primarno fokusiran na korisničku službu putem društvenih medija, ali unatoč tome nudi vrlo dobre funkcije koje ne zaostaje za konkurencijom. Dio toga je tiketing sustav koji prikuplja svu komunikaciju s bilo koje vrste komunikacijskih kanala koji su integrirani. Tiketing također nudi prilično standardni set podznačajki za učinkovito odgovaranje i pristup kontakt informacijama. Ova funkcija također odlično radi s integracijama za društvene medije.
Druge značajke uključuju analitiku, posjetitelje i prilično opširne postavke. Analitika pruža važne podatke koji daju lijep pregled sveukupnih napora komunikacije, dok posjetitelji mogu otkriti informacije i tome tko posjećuje vašu web stranicu. Najčešće spominjana značajka su chatbotovi, koje možete integrirati s vašim kanalima društvenih medija i pustiti ih da upravljaju vašom komunikacijom. Tidio nudi vrlo dobre funkcije chatbotova, što može biti zanimljiv dodatak za vaše usluge putem društvenih medija.
Tidio korisničko iskustvo za značajke za društvene medije
Detaljno sam testirao Tidio značajke za društvene medije i smatram da je iskustvo prilično dobro. Odmah nakon slanja poruke samome sebi kako bi simulirao razgovor, poruka je prikazana u Tidio softveru. Ne samo to, nego se ekran odmah prebacio na prozorčić za razgovor, tako da nisam morao trošiti vrijeme tražeći gumbe za to u izborniku. To drži fokus na razgovorima, što je uvijek plus kod svih komunikacijskih rješenja. S druge strane, to vas može poremetiti u zadatku kojim se trenutno bavite. Bilo kako bilo, ovo je zanimljiv dodatak.
Kada kliknete na Join conversation, možete početi odgovarati. Sučelje je jako dobro dizajnirano. Informacije o kontaktu su s desne strane, dok se sredina ekrana fokusira na poruke. Zanimljiva funkcija, koja radi za sve vrste tiketa, je opcija klika na “/” gumb na vašoj tipkovnici kako bi dobili popis predefiniranih odgovora. To vam omogućuje da budete u tijeku, jer ne morate napuštati vašu tipkovnicu kako bi pronašli pravi gumb za kliknuti unutar korisničkog sučelja.
Odlično iskustvo se nastavlja i pri rješavanju zahtjeva s Instagrama. Nema velike razlike između rješavanja Messenger tiketa i Instagram tiketa, sustav funkcionira isto neovisno od vrste tiketa. Tidio uvijek pokazuje točno otkuda tiket dolazi. Osim toga, uvijek možete koristiti segmentaciju, zahvaljujući stupcu izbornika za ulaznu poštu koji se nalazi sa lijeve strane i izabrati poruke s određenih izvora.
Razgovori putem Tidio tiketa su odlično iskustvo koje me nije razočarala. Cjelokupan sustav je dizajniran nevjerojatno dobro i predstavlja se bez ikakvih problema. Bilo da odgovarate putem Instagrama ili Messengera, ugodno iskustvo je zajamčeno. Tidio je vrlo responzivan za sve vrste komunikacije s društvenih medija te vas uvijek obavještava kada nešto novo stigne u vašu ulaznu poštu.
Tidio cijene
Tidio nudi četiri cjenovna plana, uključujući i besplatnu opciju. Većina ih je fokusirana na Tidio chatbot funkcije. Pošto je funkcija za društvene medije uključena čak i u besplatnu opciju, vaša odluka će se većinom temeljiti na ostalim Tidio funkcijama, kao i broju razgovora koje trebate rješavati na mjesečnoj razini. Pogledajmo svaki plan da vidimo što možete dobiti od njih za vaš novac.
Free
Free plan je apsolutno besplatan i nudi live chat razgovore s 50 korisnika, chatbot razgovore sa 100 korisnika, email podršku, tiketing sustav, računalne i mobilne aplikacije, integraciju s aplikacijama treće strane, informacije o posjetiteljima i JavaScript API.
Communicator
Communicator plan košta $15.83 po operatoru mjesečno na godišnjoj razini ili $19 po operatoru mjesečno na mjesečnoj razini. Daje vam neograničene live chat razgovore, do 5 operatera, email i 24/5 live chat podršku, sve značajke iz Free plana, odjele za timove, analitiku, izvornu Shopify integraciju, tipkanje u stvarnom vremenu, pregledane stranice, popis live posjetitelja, dozvole i bilješke.
Chatbots
Chatbots plan košta isto kao i Communicator plan, ali se više fokusira na chatbot komunikaciju. Dobit ćete chatbotove s 1000 okidača, email i 24/5 live chat podršku, sve značajke iz Free plana, 35+ chatbot predložaka, vizualni uređivač chatbotova i Zapier integraciju.
Tidio+
Tidio+ plan je značajno skuplji, košta $329 neovisno od toga plaćate li ga mjesečno ili godišnje. Ovaj plan vam daje neograničeno live chat razgovora, prilagodljiv broj operatera, prilagodljiv broj chatbot angažmana, 24/5 email podršku, 24/7 chat podršku, hitnu podršku putem telefona, sve značajke iz Communicator i Chatbot planova, Tidio AI botove za odgovaranje, podršku za više stranica, prilagođene integracije, email marketing i još više.
Zaključak
Vrlo je teško pronaći mane Tidio softveru. Funkcije za društvene medije su vrhunske, cjelokupan sustav radi jako dobro i možete započeti s radom potpuno besplatno, bez obaveza ili podataka s kreditne kartice. Tidio integracije za Facebook Messenger i Instagram su odlične, no možda vam bude nedostajao Twitter, pošto je to jedina integracija koju ovdje nećete pronaći. No ako je ne trebate, ništa vas ne sprječava da izaberete Tidio.
Ako tražite pouzdanu softver za korisničku podršku na društvenim medijima, važno je razmotriti različite opcije prije donošenja odluke. Različiti pružatelji usluga nude razne funkcionalnosti, integracije i planove pretplate koji mogu bolje odgovarati vašem proračunu i potrebama. Iako Tidio nudi vrhunsku funkcionalnost, vrijedi provesti vlastito istraživanje da vidite mogu li drugi pružatelji usluga bolje zadovoljiti vaše specifične potrebe. Zapamtite, ova recenzija je samo osobno mišljenje, stoga iskoristite njihov besplatan plan za procjenu izvedbe i korisničkog sučelja prije nego se obavežete.
Frequently Asked Questions
Facebook API se ne učitava
Ako ste dobili grešku “Facebook API couldn’t be loaded”, pokušajte ovo rješenje. Idite na Facebook > Settings & Privacy i otvorite Privacy Center. Zatim idite na Facebook > Facebook settings i odaberite Business integration. Pronađite Tidio i uklonite ga s popisa, zatim ponovno odobrite Messenger integraciju za Tidio. Ako koristite Firefox, Tidio preporučuje obavljanje integracije putem Chromea, pošto je ovaj problem čest kod Firefox korisnika.
Problemi s primanjem Instagram poruka
Ako imate problema s primanjem Instagram poruka unutar Tidio softvera, provjerite jeste li dopustili Instagramu da dopusti Tidio softveru upravljanje komunikacijom. Idite na vašu Instagram aplikaciju i otvorite Settings > Privacy > Messages. Pobrinite se da je gumb “Allow access to messages” postavljen na odobrenje.