Key takeaways
Pros
- Odlično sučelje koje funkcionira bez grešaka
- Funkcionalnost poziva bez problema
- Laka navigacija
- Odlično korisničko iskustvo
Cons
- Može postati skup
Početak rada s CloudTalk značajkom za pozivni centar
CloudTalk mi je omogućio početak besplatne probe zahvaljujući obrascu za probnu verziju dostupnom na njihovoj službenoj web stranici. Tražili su samo moje kontakt podatke i srećom, nisam morao unijeti nikakve podatke o kreditnoj kartici. Nakon toga, CloudTalk je stvorio besplatni broj za moje besplatno probno razdoblje, tako da nisam morao tražiti VoIP providere i razmišljati kako dobiti broj drugdje.
CloudTalk radi vrlo dobro od samog početka. Ne samo da mi je dao testni telefonski broj, nego je i pažljivo i jednostavno objasnio različite dijelove softvera. Također mi je dao priliku da odgovorim na testni poziv kako bih bolje razumio kako koristiti funkcionalnost poziva. Jednostavno je odličan i cijenio bih ovakav vodič u svakoj vrsti softvera, bez obzira na to što radi. CloudTalk će vam također odmah zatražiti da preuzmete CloudTalk telefonsku aplikaciju. Nakon što ste završili s postavljanjem, možete početi pregledavati sučelje.
CloudTalk ima vrlo privlačno sučelje s modernim izgledom. Navigacija je jednostavna od početka, tako da ne biste trebali imati bilo kakvih problema pronaći bilo koje opcije. Glavna upravljačka ploča prikazuje statistiku za odabrano razdoblje, poput propuštenih poziva, prosječnog vremena čekanja i prosječnih trajanja poziva. Sve navigacijske opcije su u lijevoj izborniku. CloudTalk također daje $5 kredita kako bi lakše započeli s pozivima. Korisničko iskustvo je jednako odlično i u CloudTalk Phone aplikaciji.
Budući da nisam morao mučiti se s kreiranjem ili integracijom VoIP telefonskog broja, mogao sam gotovo odmah početi istraživati funkcionalnosti pozivnog centra. Lako je upoznati se s korisničkim sučeljem. Prije nego što se upustim u testiranje u okviru pregleda, prvo ćemo pogledati kakve značajke kontaktnog centra možete očekivati ako odaberete CloudTalk.
Značajke CloudTalk pozivnog centra
CloudTalk nudi fokusiranu i jednostavnu funkcionalnost pozivnog centra koja je poboljšana nizom različitih značajki. Ove značajke uključuju mogućnost prilagođavanja osnovnih postavki poput omogućavanja ili onemogućavanja glasovnih poruka, dodavanja snimaka kao email privitaka po zadanim postavkama, SMART dialer te još nekoliko njih. CloudTalk također nudi označavanje poziva, koje dolazi s vlastitim skupom postavki i opcija prilagodbe koji se mogu prilagoditi bilo kad.
Također mogu odovjeno prilagoditi postavke vidljivosti poziva za dolazne i odlazne pozive. Značajke CloudTalk-a uključuju i jednostavan, ali moćan popis kontakta za jednostavno upravljanje kontaktima. Mogućnosti biranja uključuju kampanje i ankete, kao i pozivne skripte. Ove značajke su vrlo dobar dodatak setu značajki CloudTalk-a. Također mogu upravljati pojedinačnim agentima za pozive, stvarati i upravljati grupama, kao i pregledavati sveobuhvatnu statistiku i analitiku.
Izvedba i korisnost
Budući da sam odmah dobio telefonski broj u CloudTalk-u, nisam se morao nositi s teškim postavljanjem. Mogao sam odmah početi zvati. Napravio sam nekoliko testnih poziva da vidim kako CloudTalk funkcionira i drago mi je reći da funkcionira vrlo dobro. Kada preuzmete CloudTalk Phone aplikaciju, možete početi birati i zvati. Aplikacija je vrlo jednostavna za korištenje, jer nudi vrlo malo opcija i stoga vrlo malo šansi da se zbunite. Dobivate ogromni brojčanik s dodatnim značajkama kao što su Power Dialer, Smart Dialer, povijest poziva, kontakti, poruke i postavke korisničkog profila.
Iskusio sam nekoliko kratkih zastoja u aplikaciji, ali ništa strašno, niti je jače poremetilo moj tijek rada. Odmah sam napravio testni poziv i iskustvo je bilo ugodno. Nisam imao nikakvih problema s pozivima. Zvuk je bio jasan u oba smjera, bez prekida i problema. CloudTalk također dobro obavlja svoj posao u drugim aspektima. Pošto nije bilo većih problema, niti nečeg neuobičajenog s pozivima, odlučio sam isprobati druge funkcionalnosti u CloudTalk Phone aplikaciji.
Kontakt funkcija CloudTalk Phone aplikacije radi jednako dobro kao i u web aplikaciji. Omogućava vam da dodate hrpu pojedinosti o kontaktu. Što se tiče dijela aplikacije za povijest poziva, nema puno toga za reći osim da radi stvarno dobro i možete odmah povratno pozvati. Nisam uspio testirati značajku slanja poruka jer nije bila dostupna u mom besplatnom probnom razdoblju. Na kraju, postavke profila i postavke aplikacije omogućuju vam prilagođavanje jezika, prečaca, ponašanja aplikacije, kao i prilagodbu postavki zvuka.
CloudTalk cijene
CloudTalk nudi četiri cjenovna plana. Svaki skuplji plan proširuje set značajki od prethodnog plana. Svi planovi nude funkcionalnost pozivnog centra, pa će vaša odluka vjerojatno ovisiti o tome koje vam značajke trebaju za rješavanje vašeg posla. Pogledajmo svaki plan i vidimo što dobivate.
Starter
Starter plan košta $25 dolara po korisniku na godišnjoj razini. Daje vam pristup neograničenim dolaznim pozivima i pozivima unutar kompanije, funkciju “klikni za poziv”, automatsku distribuciju poziva, mobilnu aplikaciju, neograničene redove poziva, međunarodne brojeve, dostupnost u 160+ zemalja i još mnogo toga.
Essential
Essential plan košta $30 mjesečno po korisniku na godišnjoj razini. Daje vam sve značajke Starter plana i dodaje naprednu analitiku sa neograničenom poviješću, nadzornu ploču klijenta u stvarnom vremenu, integracije s drugim sustavima, Open API, preusmjeravanje na temelju vještina, pametne redove čekanja, SMS/tekstualne poruke, automatizaciju tijeka rada i još mnogo toga.
Expert
Expert plan košta $50 po korisniku mjesečno na godišnjoj razini. Pruža vam sve značajke prethodna dva plana, kao i Salesforce integraciju, Power Dialer i Smart Dialer, nadzor poziva, wallboarde, govor u tekst, jedinstvenu prijavu, SQL izvoznik, neograničene istovremene pozive i još mnogo toga.
Custom
Custom plan nudi posebno krojenu cijenu. Nudi sve značajke iz prethodnih planova te dodaje prilagođeno uključivanje, neograničene odlazne pozive, enterprise razinu sigurnosti, podršku za razvojne programere, prilagođena izvješća, SLA-ove i još mnogo toga.
Zaključak
CloudTalk pravi sjajni softver za pozivni centar i sigurno nećete biti razočarani ako odlučite odabrati ga. Nudi sve što bi mogli tražiti od standardnog softvera za pozivni centar, a što je još važnije, sve je implementirano u vrlo dobro dizajniranom sučelju koje nudi jednostavnu navigaciju. Sve dostupne značajke će vam nedvojbeno koristiti. Najvažnija odluka koju morate donijeti je koliko ste spremni platiti za softver ove klase. Planovi mogu biti prilično skupi, pa mudro birajte.
Frequently Asked Questions
CloudTalk Phone aplikacija ne radi pravilno
Dok je CloudTalk Phone aplikacija dizajnirana da radi bez ikakvih problema, jedan od najčešćih problema je što neće ispravno funkcionirati zbog antivirusnog programa. Ako koristite bilo kakvu vrstu antivirusnog programa na svom računalnom uređaju, provjerite blokira li vaš antivirusni softver bilo koju ili sve CloudTalk funkcionalnosti. Ako da, pobrinite se da u vašem antivirusnom softveru stvorite iznimku za CloudTalk kako bi mogao funkcionirati kako je namijenjeno. CloudTalk Phone je sigurna aplikacija, pa se ne morate brinuti o bilo kakvoj šteti na vašem računalu.
CloudTalk web aplikacija kaže da sam offline iako je otvorena
Ako imate preuzetu aplikaciju CloudTalk Phone, ali nije uključena, CloudTalk vas smatra isključenim iz pozivnog centra. Uključite aplikaciju i provjerite je li problem i dalje prisutan. CloudTalk automatski mijenja status, pa ako problem nije nestao, pobrinite se da se postavite kao online u CloudTalk Phone aplikaciji.