Key takeaways
Pros
- Prilagodljive značajke
- Fleksibilan
- Pouzdano praćenje poziva i analitika
Cons
- Može biti težak za navigaciju
- Povremena zagušenja pri biranju broja
- Može postati skup
Sve što trebate učiniti da biste stvorili svoj besplatni Dialfire račun je pružiti potrebne informacije u odjeljku za prijavu na njihovoj web stranici i označiti okvir za pravila korištenja.
Nakon toga, jednostavno potvrdite svoj email i odmah možete početi koristiti platformu Dialfire.
Prilikom pristupa mom računu, odmah sam se susreo s više načina dobivanja podrške, uključujući video tutorijal i poveznicu na Dialfire bazu znanja. Ovaj pristup usmjeren na korisnika me jako impresionirao.
Brzo sam pogledao oko sebe i odlučio da je vrijeme za testiranje funkcija pozivnog centra. Priznajem da bih bez dokumentacije postavljanje bilo puno teže. Iako sam očekivao veliku crvenu tipku “Nazovi”, nije funkcioniralo na taj način.
Prva stvar koju trebate učiniti je uvesti svoj popis kontakata. Da biste to učinili, idite na karticu Import u lijevom izborniku. Tamo možete učitati svoj popis kontakata iz tablica poput Microsoft Excela, LibreOffice Calca ili Google Docsa.
Nakon što to učinite, otvorite karticu Call. Tamo imate mogućnost pozvati postojećeg korisnika ili dodati novog. Odlučio sam dodati novog korisnika u svoje kontakte. Možete ispuniti dosta informacija o njima, uključujući smjernice razgovora i rezultate poziva.
U donjem desnom kutu možete započeti telefonski poziv klikom na zelenu ikonu telefona. Također se možete isključiti i pritiskom na crvenu točku s desne strane započeti snimanje poziva.
Ako želite omogućiti dolazne pozive, Dialfire vam omogućuje konfiguriranje vašeg broja u odjeljku Phone numbers. Možete odabrati registrirati već postojeći telefonski broj, naručiti novi ili kreirati virtualnu liniju. Cijenio bih da je ova opcija konfiguracije istaknuta. No, nije je pretjerano teško naći.
Značajke Dialfire pozivnog centra i njihova implementacija
Dialfire je cloud-based aplikacija za pozivni centar uglavnom namijenjena izravnim odlaznim pozivima putem preglednika. Kao što sam već spomenuo, svidjelo mi se to što odmah dobijete upute iz tutorijala i FAQ-a.
Ipak, sveukupni UI može biti pomalo zbunjujući, pa preporučujem da svaki novi korisnik drži otvorenu karticu s dokumentacijom dok uči o sustavu. Srećom, članci u bazi znanja su dobro napisani i informativni.
Kada stvarate pozivne kampanje, Dialfire vam omogućuje da ih temeljito konfigurirate u odjeljku Tasks. Možete stvoriti IVR tijekove, izvoziti snimke glasa i još mnogo toga. To bi moglo biti vrlo korisno u većim pozivnim centrima za uspostavljanje procesa.
Dialfire-ova platforma za pozivni centar također nudi neke funkcije nadzora agenta. U odjeljku Guiding možete konfigurirati poslovne ogranke za svakog agenta pozivnog centra, dodati detalje kampanje i čak slušati snimke poziva.
Još jedna značajka koja može znatno poboljšati poslovanje vašeg pozivnog centra je pregled i prediktivno biranje. Možete konfigurirati pravila sukladnosti i ograničiti broj istovremenih poziva. Također možete postaviti dialer grupe za različite timove ili odjele.
Osim toga, možete proučavati analitiku pozivnog centra i izrađivati izvješća u kartici Analytics te lako uvoziti i izvoziti dostupne podatke. To uključuje statistike popisa kontakata, statistike dolaznih redova i statistike aktivnosti.
Izvedba i korisnost
Kada se radi o performansama koje nudi Dialfire pozivni centar, nema puno toga za kritizirati. Ako ste ikada radili u velikom pozivnom centru za odlazne pozive, sigurno znate da “ako radi, radi”. I to je to. Može li se UI malo poboljšati? Da, ali to nije problem koji će narušiti iskustvo. Kvaliteta poziva je u redu, možete uvoziti i izvoziti potrebne podatke, prisluškivati pozive i nadzirati vaše agente pozivnog centra, a to je uglavnom sve što vam treba.
Ipak, ne mogu napisati ovu recenziju a da ne istaknem da sam nakon vrlo kratkog testiranja bio odjavljen i zatraženo je potvrđivanje mog računa. Naravno, to mogu učiniti. Samo da provjerim svoj email, pomislio sam.
Pa, nije baš tako jednostavno. U emailu koji su mi poslali su me zapravo zamolili da rezerviram demo poziv ili ću ostati odjavljen. Znam kada je vrijeme da priznam svoje gubitke, pa sam odlučio da sam dovoljno dobro pogledao softver da bih se mogao očitovati o njemu i odustao.
Dialfire cijene
Dialfire cijene su pomalo komplicirane za objasniti. Nudi 5 glavnih pretplata. Što je viša razina pretplate, manje ćete morati platiti dodatne naknade za funkcionalnosti Dialfire-a.
Pay as you go
Kao što naslov sugerira, na ovoj razini plaćate funkcionalnosti po korištenju. Početna pretplata je besplatna, ali sve, uključujući korištenje Dialfire platforme, skriptiranje kampanja, prediktivno biranje i kombiniranje dolaznih poziva zahtijeva plaćanje od €0,001 do €0,005 svaki put.
Basic
Za €15 po korisniku mjesečno, možete koristiti Dialfire platformu, prediktivno biranje i tehničku podršku bez dodatnih naknada.
Advanced
Ovaj razina košta €20 po korisniku mjesečno i omogućuje vam da uživate u svemu iz prethodnog paketa, plus spajanje dolaznih poziva i snimanje poziva, bez dodatnih troškova.
Professional
Plaćajući €25 po korisniku mjesečno, razina Professional nadograđuje prethodne i dodaje prilagodljive kampanje na popis značajki koje ne naplaćuju dodatno.
Enterprise
Najskuplji i najrobusniji Dialfire pretplatnički paket košta €30 eura po korisniku mjesečno i uključuje sve značajke prethodnih planova uz dodatak skriptiranja kampanja, Google Calendar i Google Data Studio Connectora, module aktivnosti te značajke za podagenta bez dodatnih naknada.
Zaključak
Zaključno, u mom iskustvu s Dialfire softverom za pozivni centar, rekao bih da je iskustvo mješovito. Na početku, unatoč malo zbunjujućem korisničkom sučelju, bio sam impresioniran robusnom i korisnom dokumentacijom te brojnim značajkama za konfiguraciju. Platforma može djelovati malo ogoljeno, ali u okruženju pozivnog centra baš i nema potrebe za luksuzom.
Osim toga, uživao bih u sučelju koje je lakše za korištenje, ali ako vam ne smeta držati otvoren prozor za pomoć na drugom ekranu, bit će sve u redu.
Posljednja stvar o kojoj želim govoriti je kako se moje iskustvo završilo. Ne volim biti prisiljen na zakazivanje demo poziva. Razumijem zašto bi to moglo upaliti kod nekih ljudi. Međutim, sve što sam trebao bilo je samostalno testiranje softvera. Odjavljivanje mi je dalo osjećaj da su zarobili moj račun dok ne pristanem na Dialfire-ove zahtjeve i razgovaram s njihovim prodajnim timom.
Frequently Asked Questions
Mučim se s kvalitetom poziva.
Provjerite je li vaša internetska veza stabilna i snažna, te je li vaše računalo udovoljava minimalnim zahtjevima za pokretanje Dialfire softvera za pozivni centar. Dodatno, možda bi trebali smanjiti broj aktivnih poziva radi poboljšanja kvalitete poziva i izbjegavanja prekida poziva.
Moj broj telefona se ne prikazuje.
Broj telefona koji želite prikazati mora biti registriran u Dialfire-u i dodijeljen pozivnom zadatku. U odjeljku Phone numbers možete provjeriti konfiguraciju ID-a pozivatelja kako biste se uvjerili da ste ga pravilno postavili. Ako se vaš broj telefona još uvijek ne prikazuje, trebali biste kontaktirati Dialfire korisničku podršku.