Početak rada sa značajkama LiveAgent pozivnog centra
Jednostavan postupak registracije prvi je dobar znak za bilo koju tvrtku i na sreću, LiveAgent pruža upravo to. Klikom na gumb “Besplatna proba” u gornjem desnom kutu početne stranice, samo sam morao unijeti nekoliko detalja da bih mogao nastaviti. Nakon unosa svog imena, email adrese i naziva tvrtke, moj je račun kreiran, zajedno s izravnom poveznicom do moje baze znanja.
Odmah sam preusmjeren na nadzornu ploču za početak rada koja mi je omogućila da popunim neke pojedinosti o tvrtki, uključujući dodavanje loga, podršku za glasovne pozive i gumb za chat. Čak postoje i gumbi “Naučite osnove” i “Otkrijte LiveAgent” za nove korisnike koji žele više informacija, ali ih se može preskočiti ako je potrebno. Malo sam istražio i otkrio da se moja baza znanja može postaviti pomoću gumba iznad ikone Postavke sa lijeve strane. Napravio sam mali testni članak da ga imam pri ruci ako mi zatreba.
Kada sam završio i vratio se na nadzornu ploču, nastavio sam i dodao logo tvrtke i glasovnu podršku s obzirom da će se ova recenzija kretati oko značajki pozivnog centra. Prilikom postavljanja glasovne podrške, imate mogućnost povezivanja video poziva ili audio poziva. Odabrao sam klasičnu ikonu telefona kako bih vidio kako mogu dodati svoj broj.
Na sreću, to me odvelo ravno do konfiguracija poziva tako da sam lako mogao dodati broj. S lijeve strane zaslona, sve tipke za navigaciju po softveru su smještene u stvarno uredan i organiziran popis.
Prirodno, otišao sam na Poziv > Brojevi, i tamo sam kliknuo na narančasti gumb “Kreiraj” i dodao broj s usluge Zadarma VoiP. Postoji mnogo pružatelja usluga telefonskih brojeva, pa možete potražiti onaj koji koristite ili jednostavno unesite opći VoIP broj ako ne vidite svog VoIP pružatelja na popisu. Nakon što sam unio odgovarajuće informacije, samo sam kliknuo “Dodaj” na dnu i moj povezani broj se pojavio sa zelenom točkom pored njega. Izgleda mi kao zeleno svjetlo, pa mislim da je sve u redu!
Zatim sam otišao na odjeljak “Gumbi” i kliknuo na “Kreiraj” kako bih dobio nešto što mogu postaviti na svoju stranicu. Dobilo sam podugačak popis različito oblikovanih i obojenih dizajna gumba koje sam mogao odabrati, kao i opciju izrade prilagođenog dizajna, ali odlučio sam se za najjednostavniji izbor: crni gumb “Nazovi nas“. Nakon što sam ga odabrao, mogao sam uređivati postavke u pregledu. To uključuje odredište, snimanje poziva i postavke jezika.
Kada sam odabrao “Integriraj” u crvenim riječima, odmah sam prešao na kopiranje HTML koda. Prešao sam na bazu znanja koristeći upravljačku ploču (iznad gumba za postavke u lijevim karticama), budući da sam tu odlučio testirati svoj gumb. Otišao sam na Postavke baze znanja > Opća konfiguracija > Kodovi praćenja i zalijepio svoj HTML kod u odjeljak. Ovaj kod također može lako biti kopiran i zalijepljen na bilo koju web stranicu.
Jednostavno, zar ne? Zapravo, zaista je i bilo. Spremio sam svoj kod i otišao provjeriti live verziju svoje stranice. I bio je tamo, na dnu moje stranice, privlačan i jednobojan kao i obično. Vjerojatno sam trebao koristiti neke boje, ali srećom postoji poruka prilikom kopiranja vašeg koda da ga možete promijeniti kad god želite.
Značajke i implementacija LiveAgent centra za pozive
Odmah na početku, sučelje je stvarno čisto i uredno. Većina boja ekrana ostaje u svjetlijem spektru, a važni tekstovi i gumbi su jače obojeni. Svi gumbi u lijevoj kartici su prostrano navedeni kao ikone, a nakon klika otkrivaju više informacija s naslovima teksta. Gornji desni kut privukao je moju pažnju jačim bojama za obavijesti i probleme s kojima se moram nositi.
Kada je došlo do dodavanja mog broja, dobio sam opciju usmjeravanja poziva prema određenim odjelima. Za ovu recenziju, ja sam jedini odjel, pa je jedina opcija bila da pozivi idu na “Općenito“. Za tvrtke s više odjela, čini se vrlo jednostavnim organizirati usmjeravanje poziva samo korištenjem padajućeg izbornika i povezivanjem brojeva s odjelima. Također postoji opcija automatskog snimanja dolaznih i odlaznih poziva.
Što se tiče gumba, bio sam prilično impresioniran raznolikošću opcija koje su mi bile prikazane. LiveAgent mi je odmah pokazao najpopularnije izbore koje su uključivale gumbe u svim bojama i oblicima. Također sam mogao odabrati lokaciju gumba, ovisno o tome želim li ga smjestiti sa strane, u kutove ili ga imati u liniji s ostalim elementima na mojoj stranici.
Ono što sam najviše cijenio je opcija prilagođenog gumba, koju smatram savršenom za tvrtke koje imaju određeni dizajn brenda i preferiraju da sve bude usklađeno. Iako su unaprijed napravljeni gumbi fantastični za one kojima to ne smeta toliko, mogućnost prilagođavanja pomoću slike ili HTML-a je znak da zaista misle na sve.
Kasnije, dok sam prolazio kroz opcije u postavkama poziva, otkrio sam više značajki koje nisam očekivao da mogu prilagoditi za svoj pozivni centar. Prva koja mi je privukla pažnju bila je “Vrijeme za predah”, budući da to nije nešto što sam ranije povezivao s bilo kojim postavkama. Pročitao sam kratki opis ispod i vidio da mi omogućuje postavljanje vremena između poziva koje agent može iskoristiti – kao vrijeme za opuštanje. Nevjerojatno. Iskreno, ne sumnjam da bi svi koji rade u pozivnom centru cijenili ovu specifičnu značajku. Mogućnost da nakon poziva imaju kratko vrijeme opuštanja je neprocjenjiva, posebno za razmišljanje i možda čak malo vode. Čestitke LiveAgent-u što omogućuje poduzećima mogućnost prelaska na savjesnije radne prakse.
Osim toga, čini se da postoje i sve ostale postavke vezane za vrijeme čekanja, prioritet ili nasumično dodjeljivanje te vrijeme zvonjenja koje stvarno pomažu u organizaciji pozivnog centra onako kako bih to želio. Zapravo, ne mogu se sjetiti ičega što nedostaje; naprotiv, predstavljene su mi značajke o kojima prije ovoga nisam ni razmišljao.
Izvedba i korisnost
Vrijeme za testiranje! Imao sam otvorene dvije kartice, prva koja je bila moja nadzorna ploča za korisničke agente, a druga koja je bila moja baza znanja s mojim gumbom “Nazovite nas”. Sve je u redu, stoga sam odlučio obaviti oboje putem istog preglednika i vidjeti hoće li biti ikakvih problema ili ne.
Kada sam kliknuo na gumb, iskočio je prozorčić i objasnio da mogu izravno nazvati sa svog računala. Lijepo, pretpostavljam da će izgledati malo drugačije na mom mobilnom uređaju, ali za sada je sve u redu. Prihvatio sam to i obavio poziv.
Promijenio se u interaktivni zaslon za biranje brojeva i, iskreno, poskočio sam od zvuka zvona. Gotovo odmah moja soba je bila ispunjena zvukom retro telefonskog zvona, i budući da sam bila u stanju prestrašene mačke, trebalo mi je par sekundi da prijeđem na drugu karticu.
Da, tu je dolje desno, zelena četvrtasta obavijest koja mi omogućuje preuzimanje poziva. To sam i učinio i sve je uspješno prošlo bez ikakvih problema osim nešto odjeka pri govoru i slušanju na istom uređaju. Nisam iznenađen.
Unatoč uspjehu, išao sam tražeći postavke kako bih promijenio melodiju poziva. Priznajem, nema šanse da propustim poziv sa tom sirenom, ali pretpostavljam da bi bilo lijepo promijeniti je u nešto drugačije ako želimo. Tražio sam gdje bih je mogao promijeniti u nešto melodičnije, ali nažalost, nisam uspio pronaći ništa. Sad još više cijenim značajku Vremena za disanje.
Nakon daljnjeg pretraživanja u LiveAgent portalu podrške, pronašao sam da postoji konfiguracija zvuka i jednostavno je treba aktivirati u Postavke> Sustav> Pluginovi pod gumbom “Zvukovi“. Nakon aktivacije, možete ići na Postavke> Sustav> Zvukovi i promijeniti sve tamo.
Osim toga, cjelokupno sučelje bilo je jednostavno i besprijekorno funkcioniralo. Nije prošla niti sekunda između obavljanja poziva i primanja poziva, što znači da je vrijeme akcije odmah. Pristojna kvantna brzina, što je nešto na što se nikada ne bih požalio. Zaista stavlja korisnike na korak bliže agentima za korisnike.
LiveAgent cijene
LiveAgent nudi različite cjenovne planove, uključujući besplatnu verziju. Svi oni imaju ugrađene mogućnosti pozivnog centra, pa izbor najboljeg plana za vas stvarno ovisi o ograničenjima ili proširenjima određenih značajki. Pogledajmo LiveAgent-ove ponude u nastavku.
Free
LiveAgent nudi besplatni paket s ograničenim mogućnostima, uključujući sedmodevnu povijest tiketa, 1 gumb za live chat, osnovne izvještaje i još mnogo toga.
Small
Za $9 mjesečno po agentu, Small paket pruža sve značajke iz besplatne verzije s proširenim mogućnostima, poput neograničene povijesti tiketa, korisničke podrške, integracija API-a i izvještaja.
Medium
Medium paket, po cijeni od $29 po agentu mjesečno, uključuje sve značajke iz Small paketa, zajedno s dodatnim naprednim funkcionalnostima, uključujući neograničene gumbe za chat, proaktivne pozive za chat, napredno upravljanje povratnim informacijama, praćenje posjetitelja u stvarnom vremenu i integracije sa društvenim medijima.
Large
Po cijeni od $49 dolara po agentu , LiveAgent-ov Large paket obuhvaća sve značajke iz nižih razina i omogućuje vam da operirate potpuno opremljenim pozivnim centrom sa značajkama poput IVR-a, video poziva, neograničenog snimanja poziva, preusmjeravanja poziva, transfera i još mnogo toga.
Enterprise
Po cijeni od $69 po agentu mjesečno, LiveAgent-ov najopsežniji paket, Enterprise razina, nudi sve što nudi paket Large i uključuje dodatne značajke kao što su posvećeni voditelj ključnog računa, baza znanja s više razina, uklanjanje LiveAgent-ovog brendinga te SSO (jednostruko prijavljivanje) za agente.
Zaključak
Sve u svemu, LiveAgent se pokazao kao besprijekoran softver za pozivni centar koji je zadovoljio većinu mojih potreba. Nisam imao nikakve probleme i brzo sam se navikso na softver. Mogućnost prilagođavanja gumba i postavljanje bilo gdje na mojoj stranici dala mi je dojam da je LiveAgent prilagodljiv za tvrtke svih vrsta. Osim manjeg problema s pronalaskom konfiguracije melodije zvona, nemam puno za prigovoriti. LiveAgent je definitivno softver koji može koristiti tvrtkama svih veličina i oblika.
Frequently Asked Questions
Kako promijeniti zvuk zvona u LiveAgent-u?
U nadzornoj ploči, idite na Konfiguracija>Sustav>Pluginovi, pronađite plugin za konfiguraciju zvuka i kliknite na gumb Aktiviraj. Zatim idite na Konfiguracija>Sustav>Zvukovi. Odaberite željeni zvuk ili učitajte novi klikom na gumb “Odaberi datoteku” i spremite promjene.
Kako implementirati LiveAgent gumb za pozive na svoju web stranicu?
Kako mogu postaviti preusmjeravanje poziva u LiveAgent pozivnom centru?
Idite na Konfigiracija>Poziv>Postavke i tamo možete birati između slučajnog i prioritetnog dodjeljivanja. Također postoji mogućnost promjene vremena usmjeravanja, gdje bi se preusmjeravalo na drugog dostupnog agenta.