Key takeaways
Pros
- Besplatan i/ili jeftin
- Mnogo različitih funkcija u jednoj aplikaciji
Cons
- Loš izbor značajki
- Teška integracija VoIP-a
- Zastarjeli dizajn sučelja
Početak rada s Odoo softverom za pozivni centar
Odoo vam omogućava besplatan početak ako odaberete samo jedan paket aplikacija na početku registracije. Ako odaberete više od jednog, možete odabrati besplatno probno razdoblje u kojem možete isprobati više Odoo funkcionalnosti. Prema web stranici, značajke pozivnog centra nalaze se pod opcijom Sales, ali siguran sam da im se može pristupiti i s bilo kojom drugom opcijom. Registracija je prilično brza i jednostavna. Odmah ćete biti prebačeni na sučelje, ali prvo trebate potvrditi svoju email adresu, budući da Odoo ima vremensko ograničenje za ovu radnju.
Nakon što pristupite sučelju, trebate odmah krenuti prema odjeljku Apps ako želite VoIP funkcionalnost u svom Odoo računu. Otkrio sam da se ta aplikacija ne nalazi pod opcijom Sales, nego pod Productivity, stoga preporučujem da odaberete tu opciju tijekom registracije kako biste izbjegli besplatnu probnu opciju. Instalacija ovog modula vrlo je jednostavna, samo trebate kliknuti na gumb za instalaciju i aplikacija će biti dodana vašoj Odoo funkcionalnosti.
Nakon toga možete pronaći ikonu telefona u gornjem desnom kutu. Kada kliknete na nju, Odoo će otvoriti zaseban widget za brojčanik s mogućnostima prikaza prethodnih poziva, pristupa kontaktima i opciju koja se zove “sljedeće aktivnosti”. Međutim, ova Odoo funkcionalnost ne dolazi s telefonskim brojem, pa morate integrirati vlastiti putem VoIP usluge, što će zasigurno nešto koštati. Možete pristupiti postavkama Odoo VoIP-a preko opcije općih postavki i konfigurirati svoju funkcionalnost poziva. Odoo također nudi nekoliko online vodiča koji vam mogu objasniti proces.
Kada sve to završite, spremni ste za početak poziva. Prije nego što se okrenemo testiranju, pregledajmo koje vrste značajki kontaktnog centra možete očekivati od Odoo sustava.
Značajke Odoo pozivnog centra
Odoo je iznimno raznoliko rješenje jer nudi različite aplikacije za velik broj slučajeva upotrebe. Softver se može pretvoriti u praktički sve što vam treba, jer možete odabrati različite funkcionalnosti i kombinirati ih kako bi stvorili idealno rješenje za vaše poslovne potrebe. Jedna od tih aplikacija je VoIP funkcionalnost u opsežnoj Odoo trgovini aplikacija. Možete je započeti koristiti besplatno s besplatnim probnim razdobljem.
Čak i ako Odoo nije namjenski softver za pozivni centar, on nudi dobar set značajki za određene korisničke slučajeve. Odoo nudi dobru značajku popisa kontakata koja je izravno integrirana s widgetom za pozive za lak pristup kontaktima. Također možete pokušati zakazati pozive kroz planiranje akcija ili stvoriti redove čekanja poziva kroz CRM aplikaciju. Odoo također nudi mogućnosti izvještaja koje vam mogu pomoći u praćenju svih aktivnosti poziva, sa dostupnim značajkama za pretragu, filtriranje i izvoz.
Izvedba i korisnost Odoo softvera za pozivni centar
Odoo čini pristup funkcionalnosti poziva, jednostavan svima, jer je funkcija dostupna u gornjem desnom uglu, bez obzira gdje se nalazili unutar korisničkog sučelja. Postavke za VoIP add-on su dostupne pod općim postavkama, a neke od njih su pod korisničkim preferencijama. Ove opcije su prilično jednostavne za pronaći, jer je sučelje prilično dobro dizajnirano. Dizajn nije najmoderniji, ali je svejedno funkcionalan.
Iako postavljanje Odoo VoIP aplikacije može biti prilično teško za većinu ljudi, znatno je lakše ako odaberete jednog od dva podržana pružatelja VoIP usluga – OnSIP ili Axivox. Šteta što nije dostupno više mogućnosti za povezivanje funkcionalnosti poziva, ali unatoč tome, pozivi su funkcionalni i performanse su prilično dobre. Nisam iskusio nikakve probleme tijekom testnih poziva, ali pretpostavljam da to može biti različito za svakog korisnika na temelju jačine veze i izbora pružatelja VoIP usluga.
Sučelje poziva ima nekoliko mogućnosti. Možete stvoriti novi kontakt kada birate broj kako bi ga odmah dodali na svoj popis. Druge dvije mogućnosti su za isključivanje zvuka poziva i prebacivanje poziva na drugog Odoo korisnika. Kao što vidite, mogućnosti su skromne, ali zasigurno korisne u većini scenarija. Ostale opcije izvan poziva uključuju “slijedeće aktivnosti” i izbornik kontakata.
Sveukupno, Odoo ne nudi najopsežniji ni najupečatljiviji skup značajki za pozivni centar, ali one mogu biti korisne za određene scenarije. Ne bih ih nazvao korisnima u pravom okruženju pozivnog centra, ali ne kažem da Odoo ne može biti upotrebljiv u tom pogledu. Sve ovisi o tome što očekujete kao korisnik. Ako vam treba rješenje koje može rukovati mnogo više od samo poziva, Odoo bi mogao biti upravo ono što tražite.
Cijene Odoo softvera za pozivni centar
Odoo nudi tri cjenovne opcije, uključujući besplatni plan. S besplatnom opcijeom je teško dobiti VoIP funkciju, jer nijedan od paketa aplikacija ne sadrži zadanu VoIP aplikaciju. Ipak, uvijek možete odabrati besplatno probno razdoblje kako biste imali priliku prvo ga isprobati. Hajde da pogledamo opcije cijena.
Free
Besplatni plan omogućuje vam pristup jednoj od mnogih aplikacija koje Odoo nudi, besplatno. Ako odlučite uzeti drugu aplikaciju, Odoo će vam ponuditi besplatno probno razdoblje za odabrane aplikacije.
Standard
Standard plan košta $11,90 mjesečno s godišnjim naplatom ili $14,80 mjesečno s opcijom mjesečne naplate. Cijena je po korisniku mjesečno i omogućuje vam pristup svim aplikacijama koje Odoo nudi, bez ograničenja.
Custom
Custom plan će vas koštati $17,90 mjesečno uz godišnju naplatu ili $22,40 mjesečno uz mjesečnu naplatu. Sve su cijene po korisniku mjesečno. Plan vam pruža pristup svim Odoo aplikacijama i dodaje Odoo Studio, Multi-Company i External API.
Zaključak
Odoo možda nije idealan prvi izbor za tvrtke koje traže pravi, namjenski softver za pozivni centar. Ne nudi dovoljno funkcija za učinkovito upravljanje pozivima. Međutim, pristupačna cijena i velik broj različitih vrsta funkcionalnosti mogu biti korisni za mnoga poduzeća koje se ne moraju toliko fokusirati na pozive, ali je važno pristupiti tome s realističnim očekivanjima.
Frequently Asked Questions
Ne mogu primati pozive unutar Odoo softvera
Najvjerojatniji scenarij je da vaša integracija nije ispravno konfigurirana. Provjerite svoje postavke integracije i dodatno provjerite jeste li omogućili funkcionalnost poziva u svojim korisničkim postavkama kao i osobnim postavkama. Na mreži je također dostupno nekoliko vodiča za rješavanje problema, a možete se izravno obratiti Odoo-u, budući da ovi problemi neiskusnim korisnicima možda neće biti laki za rješavanje.
Kako zakazivati pozive unutar Odoo softvera
Potrebno je kreirati akciju servera i unos u kontekstualni izbornik akcija. To će vam omogućiti izbor više kontakta i njihovo masovno pozivanje. Kada to učinite, trebali biste moći odabrati kontakte bez dodijeljenog prodajnog zastupnika i stvoriti masovnu aktivnost.