Key takeaways
Pros
- Razumna cijena u jeftinijim planovima
- Puno dodatnih funkcionalnosti u jednom paketu
- Dobar sustav za tikete bez većih problema
Cons
- Povremena greška ili dvije
- Tiketing nije EngageBay-ev glavni fokus
- Nezgrapni privici
Početak rada s EngageBay tiketingom
EngageBay vam omogućuje da započnete besplatno s jednostavnom registracijom koja je dostupna izravno putem njihove web stranice. Samo trebate pružiti osnovne informacije, kao i svoj broj telefona i poveznicu do vaše web stranice. Nakon što dobijete pristup svom novom sustavu, možete odabrati da odmah dobijete besplatnu sesiju za uključivanje.
Za pristup uslužnom dijelu EngageBay alata možete kliknuti na dugme za marketing u gornjem lijevom uglu i otići na odjeljak Usluge. EngageBay će vas zamoliti da kreirate posebnu domenu za korisničku službu i primanja tiketa. Nakon što to učinite, možete početi upoznavanje s EngageBay sučeljem za tikete.
EngageBay-ovo sučelje može biti vrlo korisno za nove korisnike. Pruža objašnjenja i kratke vodiče za gotovo sve što pokušate učiniti prvi put, što olakšava privikavanje na tijek rada. Dizajn sučelja izgleda vrlo moderno i ne biste trebali imati nikakvih problema s navigacijom čak i ako odlučite ignorirati vodiče.
Sa aktiviranom uslužnom funkcionalnošću, možete prvi put pogledati sučelje za tiketing. Bit će vam predstavljena praktičns kontrolna ploča koja vam pruža vrijedne informacije. Vodič za početak rada zauzima glavni dio zaslona u gornjem lijevom dijelu, dok preostali prozori pružaju uvide putem ključnih analitika i izvještaja. Možete vidjeti broj tiketa, vrijeme prvog odgovora, vrijeme zatvaranja i druge važne informacije.
Značajke EngageBay tiketing sustava
Iako EngageBay nudi mnogo širi opseg funkcionalnosti, pogledat ćemo samo ServiceBay značajke koje su povezane s tiketingom. ServiceBay je naziv usluge i tiketing značajke, a nudi prilično standardne funkcionalnosti. Imate pristup makronaredbama, SLA-ovima, izvještajima o tiketingu, automatizacijama, predefiniranim odgovorima, grupama za podršku i prilagođenim prikazima tiketa. Ove značajke su navedene na EngageBay službenoj web stranici, međutim, sam tiketing sustav pruža veći izbor značajki. Možete ih otkriti kad počnete istraživati web aplikaciju.
Izvedba tiketing sustava i korisničko iskustvo
Sada je vrijeme da pogledamo testove i vidimo kako EngageBay tiketing sustav radi u standardnom scenariju. Poslala sam sebi nekoliko emailova da vidim koliko brzo se pojavljuju u tiketing sustavu. Sa zadovoljstvom mogu reći da nije bilo dugog čekanja i da je sve radilo vrlo glatko.
Nakon otvaranja tiketa, EngageBay otkriva još više značajki koje nisu nužno navedene na njihovoj stranici s cijenama. To uključuje vrlo dobro dizajniran uređivač teksta sa svim potrebnim opcijama uređivanja i formatiranja. Također možete pristupiti internim bilješkama i angažirati se s informacijama o tiketu u lijevom panelu. Uključuje sve potrebne polja za popunjavanje vitalnih podataka o bilo kojem otvorenom tiketu. EngageBay-ov gumb za slanje služi kao promjena statusa, možete koristiti opcije zatvoreno, u tijeku, otvoreno, riješeno i druge mogućnosti promjene statusa.
Prikaz tiketa otkriva manji dizajnerski problem s glavnom alatnom trakom na vrhu. Pomiče se dolje dok se krećete po stranici, često prekrivajući važne alate i značajke. Iako ovaj problem nije velik, svakako je vrijedan spomena. Osim toga, tiketing sustav funkcionira vrlo dobro i bez ikakvih većih problema. Polje za odgovor je dovoljno veliko, a pristup svim alatima je jednostavan bez ikakvih poteškoća u navigaciji.
Korištenje određenih značajki može biti malo nezgrapno. Na primjer, ne možete izravno kopirati i zalijepiti slike u tikete, morate koristiti značajku za privitke. Iz nekog razloga, ne dopušta vam automatski pregledavati privitke na vašem računalu, već putem aplikacije EngageBay. Ako zatvorite tikete bez slanja poruka, oni se neće automatski spremiti kao nacrti. Opet, to nije velik problem, ali definitivno može donekle zakomplicirati stvari. Osim toga, EngageBay-ov tiketing alat dobro funkcionira i vaš tijek rada ne bi trebao biti ugrožen, čak i uz nekoliko manjih problema.
EngageBay cijene
EngageBay nudi četiri cjenovna plana s različitim skupovima dostupnih značajki. Ove značajke obuhvaćaju ne samo ServiceBay funkcionalnosti, već i druge bitne dijelove cijelog EngageBay alata. Imajte to na umu prilikom odabira vašeg plana, nikad ne znate koju dodatnu funkcionalnost možda zatrebate od vašeg rješenja. Pogledajmo tiketing značajke koje su dostupne u svakom planu.
Free
Plan s besplatnim tiketingom vas ne košta ništa. Dobivate pristup osnovnom upravljanju kontaktima, upravljanju tiketima i značajkama pregleda tiketa.
Basic
Basic plan košta $12,74 po korisniku mjesečno. Dobivate pristup značajkama iz prethodnog plana, a uz to i makronaredbe za tikete, grupe, upravljanje grupama, gotove odgovore, osobne bilješke, cjeloviti pregled korisnika i obavijesti na radnoj površini.
Growth
Growth plan košta $42,49 po korisniku mjesečno. Daje vam sve iz prethodna dva plana i dodatno – push obavijesti, automatizacija i radni tokovi te načini rada.
Pro
Pro plan košta $84.99 po korisniku mjesečno. Dobivate sve iz prethodnih planova. Također dobivate upravljanje pravilima kao dodatnu značajku usluge.
Zaključak
EngageBay nudi dobre tiketing alate koji vrlo dobro nadopunjuju ostatak rješenja. Tiketing sustav definitivno nije glavni fokus ovog softvera, ali svejedno je dovoljan za većinu zadataka. Dok bi ljudi koji traže napredniji tiketing sustav mogli pogledati drugdje da zadovolje svoje potrebe, većina korisnika će biti više nego zadovoljna EngageBay-evim višenamjenskim rješenjem.