Key takeaways
Pros
- Dobro uravnotežen tiketing sustav
- Lijepo sučelje lako za navigaciju
- Gotovo savršen u svakom pogledu
- Odlično kompaktno rješenje s hrpom višekanalnih mogućnosti
Cons
- Možda ćete naići na povremeni problem
- Cijene mogu biti visoke
Početak rada s Freshdesk tiketingom
Freshdesk ima vrlo jednostavan proces registracije koji traje samo nekoliko minuta. Proces će vam pomoći i s osnovnim postavljanjem te vam omogućiti integraciju vaše email ulazne pošte s Freshdesk tiketing sustavom. Također možete pozvati svoje kolege, prilagoditi URL svoje Freshdesk aplikacije i još par stvari. Neke od ovih opcija je također moguće preskočiti, tako da ne morate proći sve od njih i te radnje možete izvršiti kasnije. To je prilično dobra opcija i čini iskustvo vrlo jednostavnim.
Nakon toga, odmah ćete biti preusmjereni na vaš novi tiketing sustav i moći ćete se početi upoznavati. U probnoj verziji čak postoje i neki primjeri razgovora koji će vam pomoći da dobijete ideju kako sustav funkcionira. Također vam daje dobar pogled na sučelje, koje je jednostavno za korištenje i dobro osmišljeno, s očiglednim odabirom izbornika i opcija. Ovo je praktično i trebalo bi olakšati radni tijek svima u svakom trenutku.
U lijevom panelu je glavni izbornik, gdje možete dobiti pristup najvažnijim alatima dostupnim u Freshdesku. Ostale opcije mogu se pronaći u drugim dijelovima sučelja i obično su lako primjetne zahvaljujući vidljivim gumbima s opisima. Prije nego što prijeđemo na testni dio ovog pregleda, pogledajmo pregled značajki koje Freshdesk nudi u svom tiketing sustavu.
Značajke Freshdesk tiketing sustava
Freshdesk nudi puni set značajki koje biste očekivali od kvalitetnog tiketing softvera. Prva glavna značajka je Team Inbox koji sadrži sve ostale značajke i nudi mogućnosti za višekanalnu komunikaciju, što znači da možete odgovarati na više kanala s jednog mjesta. To je standardna značajka u svim rješenjima za tiketing. Nudi otkrivanje sudara, predefinirane odgovore, pametne obavijesti, prilagođene prikaze tiketa, spajanje tiketa i zapisnik aktivnosti.
Možete uživati u nekim značajkama suradnje, upravljanju SLA-om, AI-pogonjenim tiketingom, tiketingom za terensku službu i kontekstnim tiketingom s prilagođenim objektima. Izbor se ne čini najbogatijim među softverima za tiketing, ali svaka od ovih značajki izgrađena je s pod-značajkama koje osiguravaju čvrstu produktivnost i radni proces. Freshdesk tiketing može vam pomoći da rukujete emailovima, pozivima, live chatovima, Twitterom, Facebookom, korisničkim portalom i e-commerce trgovinom.
Izvedba Freshdesk tiketing sustava i korisničko iskustvo
Sada dolazi testni dio pregleda. Testirao sam Freshdesk tiketing sustav uglavnom iz perspektive agenta kako bih dobio pravo iskustvo agenta i vidio kako sustav funkcionira u praksi. Učinio sam sve što sam mogao da testiram većinu značajki koje su mi bile dostupne kako bih vam pokazao je li Freshdesk pravi izbor za vaše poslovanje. Krenimo.
Poslao sam sam sebi testni tiket i razočarao se kad sam saznao da mi Freshdesk nije poslao nikakve obavijesti o tome. Ne bih saznao za novi tiket da nisam kliknuo na izbornik Tickets u Freshdesku. Nisam siguran je li ovo povremeni problem ili početna postavka, ali ni za drugi email koju sam poslao nisam dobio nikakve obavijesti. Nije bilo nikakvih vizualnih ni zvučnih obavijesti. Ovo nije dobro, jer agenti koji su zauzeti drugim zadacima nemaju pojma da su dobili novi email i moraju biti pripravni.
Pogled na tiket nakon otvaranja je sjajan i jednostavan za razumijevanje. Imate uobičajene gumbe za odgovor i proslijeđivanje na dnu, te neke dodatne opcije na vrhu. Desna strana prikazuje vam informacije o vašem kontaktu s klijentom i opcije statusa tiketa koje možete prilagoditi prema potrebi. Prilično je jednostavno za upotrebu i ne biste trebali imati problema s navikavanjem na sučelje i iskustvo.
Jednom kad pritisnete odgovor, Freshdesk će otkriti funkcije oblikovanja koje vam omogućuju pisanje opsežnih odgovora na tikete i omogućuju vam prilagođavanje teksta. Možete dodati slike, poveznice, tablice, kodove i druge privitke. Funkcija predložaka odgovora također je dostupna, ali bilo bi mi drago da bude malo uočljivija, jer se često gubi iz vida među drugim opcijama. Osim tog manjeg detalja, izbor značajki je sjajan, a korištenje svih značajki u odgovorima je vrlo jednostavno.
Funkcija za označavanje radi vrlo dobro. Možete početi tipkati naziv oznake i odabrati iz ponuđenog izbora. Kao alternativu, možete stvoriti novu oznaku ako sustav ne može pronaći odgovarajuće. Također možete dodatno definirati kojom vrstom tiketa se bavite i možete birati između više opcija poput pitanja, incidenata, problema, povrata sredstava ili zahtjeva za značajkama. Ostale opcije uključuju grupiranje zahtjeva, status, prioritet i dodjelu agenta.
Sve u svemu, Freshdesk tiketing sustav radi jako dobro, uz malo ili nimalo problema. Obavijesti nisu radile čak ni kada sam pokušao sa različitim email adresama, iako su sve postavke bile namještene da me obavijeste kada stigne novi tiket. Bez obzira na ovaj manji problem, moram reći da Freshdesk ima vrlo dobro dizajniran tiketing softver koji će biti lak za korištenje svim tipovima korisnika.
Freshdesk cijene
Freshdesk nudi različite cjenovne planove s jednim besplatnim planom za tiketing alat i tri plaćena plana. Svaki se razlikuje u odabiru značajki i nadogradnjama. Pogledajmo što dobijete sa svakim od njih i koje Freshdesk značajke će vam biti dostupne.
Free
Besplatni plan vas ništa ne košta i omogućuje vam da imate do 10 agenata. Nudi tiketing sa emailom i društvenim medijima, bazu znanja, izvještaje o trendu tiketa, analitiku i izvještavanje, značajke suradnje tima i 24/7 podršku putem emaila, između ostalog.
Growth
Growth plan košta $18 mjesečno po agentu sa mjesečnim plaćanjem ili $15 mjesečno s godišnjim. Dobivate sve iz prethodnog plana i još više. To uključuje automatizaciju, otkrivanje sudara, aplikacije tržišta, upravljanje SLA-om, radno vrijeme, prilagođeni SSL i praćenje vremena.
Pro
Pro plan košta $59 mjesečno po agentu uz mjesečno plaćanje ili $49 mjesečno uz godišnje plaćanje. Dobijete sve iz Growth plana plus dodatno prilagođene uloge, prilagođene izvještaje, predefinirane obrasce, upravljanje verzijama baze znanja, forum zajednice, CSAT ankete, SLA podsjetnike i još mnogo toga.
Enterprise
Enterprise plan košta $95 dolara mjesečno po agentu s mjesečnim obračunom ili $79 s godišnjim obračunom. Dobivate sve što je uključeno u prethodne planove te još i sandbox, neograničene proizvode, upravljanje smjenama agenata diljem vremenskih zona, botove za email i podršku, zapise revizija, preusmjeravanje na temelju vještina, prijedloge članaka, hijerarhiju baze znanja, prijedloge predefiniranih odgovora i još više.
Zaključak
Freshdesk pruža upravo ono što bi očekivali od uglednog tiketing softvera. Međutim, iako je vrlo blizu tome, nije savršen. Neće razočarati nijednog korisnika i pružit će općenito sjajno tiketing iskustvo za svaki help desk, bez obzira na plan koji odlučite odabrati. Cijena može biti skupa s višim planovima, ali na vama je da odlučite je li nadogradnja vrijedna toga.
Frequently Asked Questions
Sporo učitavanje unutar Freshdesk računa
Neki korisnici su prijavili dugotrajno vrijeme učitavanja i odjavljivanje prije izvođenja nekih zadataka. Možete pokušati se prijaviti putem incognito prozora u pregledniku i provjeriti postoji li problem i dalje. Ako se problem ne riješi, možete pristupiti HAR datoteci u pregledniku i poslati je Freshdesk podrški kako bi vam pomogli riješiti problem. HAR datoteka je arhivski format koji prati sve interakcije između vašeg preglednika i vaše Freshdesk stranice. Vodiče o tome kako pristupiti HAR datotekama za različite preglednike možete pronaći online.
Problemi s Freshdesk tiketing automatizacijama
Neki korisnici mogu imati problema s automatizacijama tiketa. Moguće je da ne rade kako treba. Najčešće rješenje je provjeriti valjanost ovih automatskih pravila i prilagoditi ih prema potrebi. Možete provjeriti odjeljak “Show Activities” za tikete koji imaju probleme s automatizacijom te provjeriti redoslijed izvršenja određenih pravila. Također biste trebali provjeriti je li bilo kakvih promjena u pravilima, pa provjerite nevažeća svojstva tiketa. Ako ne možete riješiti problem sami, kontaktirajte Freshdesk tim podrške kako bi dobili pomoć.