Key takeaways
Pros
- Nevjerojatno sučelje jednostavno za korištenje
- Dobar tiketing sustav bez gomilanja
- Sve ključne značajke su dostupne
Cons
- Nedostatak nekih naprednih značajki
- Može biti preskup ako se usredotočite samo na funkcije za tiketing
Početak rada s HelpScout tiketingom
Početak rada s HelpScout-om je lako zahvaljujući opciji besplatne probe. Jedina ograničenja su da morate koristiti email adresu vaše kompanije, jer će vaša osobna email adresa biti odbijeni. Kada dostavite službenu email adresu i ostale bitne informacije, dobit ćete pristup svojoj novoj HelpScout upravljačkoj ploči skoro odmah. Također ćete dobiti opciju povezivanja svoje email adrese s HelpScout-om, no tu opciju možete preskočiti i postaviti je kasnije ako želite.
HelpScout vas direktno vodi do tiketing sustava koji se naziva Mailbox. Možete prvo pogledati sučelje za tiketing ili se upoznati s cijelim softverom. Na vrhu desno možete pristupiti vodiču za postavljanje. Sastoji se od pet koraka koji će vam pomoći da se brinete o osnovnoj konfiguraciji HelpScout-a. Nisam ga smatrao osobito korisnim za postavke tiketinga, ali ga možete iskoristiti ako želite početi s drugim HelpScout funkcijama.
Cijelo HelpScout sučelje je prilično dobro dizajnirano. Izgleda čisto s jednostavnim izbornicima za laku navigaciju i kontrastnim dijelovima koji privlače pažnju na prave dijelove sučelja. Ne biste trebali imati bilo kakvih problema s navigacijom kroz sučelje, posebno jer je tiketing sustav glavni zaslon. Ono što je dobro je i to da vam HelpScout omogućuje stvaranje nove email adrese za podršku tijekom postupka registracije, tako da ste spremni za rad odmah nakon prvog pogleda na web aplikaciju.
Značajke HelpScout tiketing sustava
HelpScout nudi skup korisnih značajki koje su praktične prilikom odgovaranja na upite klijenata. Možete iskoristiti dijeljenu ulaznu poštu koja podržava neke odlične značajke suradnje. Možete upravljati dodjelom tiketa odjelima i pojedincima, kao i koristiti privatne bilješke koje se mogu koristiti za dijeljenje informacija između odjela i agenata.
Još jedna zanimljiva značajka su spremljeni odgovori. Ova značajka vam omogućava pregled kataloga uobičajenih odgovora na česta pitanja. Možete koristiti ove odgovore u samo nekoliko klikova. Oni služi kao kombinacija osnovne baze znanja i značajke gotovih odgovora koje su uobičajene u mnogim drugim softverima za help desk i tiketing. HelpScout također nudi oznake za kategorizaciju.
HelpScout također ima značajke upravljanja kontaktima klijenata koje nude pristojan pregled važnih kontakt informacija unutar svakog tiketa. Na kraju, HelpScout podržava i radne tokove i značajke automatizacije. Možete ga koristiti za automatizaciju određenih radnji ili slanje skupnih odgovora na tikete klijenata.
Izvedba HelpScout tiketing sustava i korisničko iskustvo
Dio ovog recenzije posvećen testiranju se uglavnom fokusira na korisničko iskustvo agenata u radu s HelpScout tiketing sustavom. Poslao sam sebi nekoliko poruka kako bih testirao brzinu i opću izvedbu HelpScout tiketinga. Poruke su stigle brzo i bez ikakvih problema. Bio sam malo iznenađen saznanjem da HelpScout ne prikazuje slike u karticama po zadanim postavkama, već morate kliknuti na opciju da ih prikažete. To nije nužno loša stvar, može pomoći agentima uštedjeti podatke u slučaju da su ograničeni i rade udaljeno putem mobilnih hotspotova.
Sučelje tiketa izgleda prilično dobro, iako bi neke stvari mogle biti poboljšane. Na primjer, ne možete odmah odgovoriti na tiket nakon što ga otvorite. Ne postoji vidljivo polje za odgovore osim ako prvo ne kliknete na gumb za odgovor. Tek tada možete započeti s odgovaranjem i dobiti pristup svim alatima za uređivanje teksta i oblikovanje.
Izbor dostupnih alata za uređivanje je dovoljan da vam pomogne izraditi kratke i dugačke strukturirane poruke. Tiketing značajke su u redu, ali bi HelpScout definitivno imao koristi od ažuriranja koje bi dovelo opcije za komunikaciju u sklad s naprednijim tiketing rješenjima. Primjerice, nema opcije podjele tiketa, kao ni naprednih opcija filtriranja ili pretraživanja tiketa. Međutim, još uvijek možete vrlo dobro obaviti posao s onim što HelpScout nudi kao standard.
HelpScout automatski sprema neposlane odgovore na tikete kao skice, tako da nećete izgubiti napredak u slučaju pogrešnog klika ili potrebe za rješavanjem hitnijih problema. Nakon što pošaljete poruku, možete je pronati u stavci Closed tickets u lijevom izborniku ako ste odabrali unaprijed zadani status. Možete promijeniti što se događa s odgovorenim tiketom zahvaljujući opciji dostupnoj na donjem panelu sučelja tiketa.
Sveukupno gledano, iskustvo s HelpScout-ovim tiketing sustavom je prilično dobro, ali zacijelo ne najbolje među tiketing sustavima. Funkcionira vrlo dobro i dobivate sve potrebne značajke u vrlo dobro dizajniranom sučelju. Čak i ako HelpScout ne nudi najnapredniji skup značajki, definitivno možete koristiti sve što vam je na raspolaganju za učinkovitu komunikaciju s klijentima.
HelpScout cijene
HelpScout nudi tri plana pretplate s razlikama u značajkama i cijenama. Ne postoji besplatni plan tiketing alata , ali možete isprobati svaki od plaćenih planova besplatno. Svaki plan je pogodan za drugačiju vrstu i veličinu poslovanja, uglavnom usredotočen na pružanje potrebnih značajki za različite slučajeve upotrebe. Pogledajmo što svaki od planova nudi.
Standard
Standardni plan koštat će vas $25 mjesečno po korisniku s mjesečnom plaćanjem ili $20 mjesečno s godišnjim plaćanjem. Imate pristup za dvije ulazne pošte, jednu bazu znanja i možete dodati do 25 dodatnih korisnika. HelpScout također nudi live chat, poruke, widget za pomoć, prilagođene izvještaje, radne procese i automatizaciju, API, preko 50 integracija i još mnogo toga.
Plus
Plus plan može biti vaš za $50 mjesečno po korisniku uz mjesečnu naplatu ili $40 mjesečno uz godišnju naplatu. Dobit ćete pet poštanskih sandučića, dvije baze znanja i neograničen maksimalni broj korisnika. Osim toga, možete koristiti napredna dopuštenja, povijest izvještavanja, napredni API pristup, više integracijskih opcija, timove i još mnogo toga.
Pro
Pro plan dolazi samo kao opcija godišnje pretplate. Košta $65 mjesečno po korisniku i uključuje sve značajke prethodnih planova. Dodatne značajke uključuju 25 poštanskih sandučića, 10 baza znanja, enterprise sigurnost, usklađenost s HIPAA standardima, povećano ograničenje API stope, usluge uključivanja, upravitelja računa, pregled optimizacije računa i još mnogo toga.
Zaključak
HelpScout je dobro zaokružen tiketing alat koji se ne ističe u nekom posebnom području. Fokusira se na pružanje stabilnog i besprijekornog iskustva s točno pravom količinom značajki. Značajke su upotrebljive u većini slučajeva i iako vam možda nedostaju neke napredne značajke u određenim situacijama, nećete naći da je HelpScout loše izbalansiran. HelpScout je odlično rješenje koje nudi tiketing, ali njegova glavna prodajna točka leži u drugim dostupnim funkcionalnostima.
Frequently Asked Questions
Moj tiket je nestao nakon odgovora u HelpScout-u
Vjerojatno ste odabrali opciju zatvaranja tiketa nakon što ste odgovorili na njega. Te tikete možete pronaći u svom sandučiću pod Closed tickets. Ako želite promijeniti status tiketa, otvorite ga i odaberite opcije statusa u gornjoj traci izbornika. Promijenite status tiketa iz Closed u Pending ili bilo koju drugu dostupnu opciju.
Ne mogu vidjeti priložene slike unutar HelpScout tiketa
HelpScout ne prikazuje slike u tiketima po zadanim postavkama. Umjesto toga ih skriva i daje vam opciju da ih prikažete ako to želite. Sljedeći put kad naiđete na sliku u tiketu, provjerite ima li opciju za prikaz slika na vrhu prikaza. Odaberite opciju za prikaz slika.