Key takeaways
Pros
- Cjenovno vrlo pristupačan tiketing sustav
- Radi bez većih problema
- Brza instalacija i dobar vodič za pokretanje
- Alati za upravljanje projektima
Cons
- Nezgrapno sučelje u određenim sekcijama
- Nedostatak integracija komunikacijskih kanala
Početak rada s OneDesk tiketingom
OneDesk tiketing softver nudi jednostavan proces registracije bez zahtjeva za kreditnom karticom ili sličnih prepreka. Jednostavno se možete prijaviti i početi besplatno probno razdoblje prije nego odlučite preći na plan koji se plaća. OneDesk će učitati vašu novu upravljačku ploču i pozdraviti vas jednostavnim, ali učinkovitim vodičem za pokretanje koji će vas provesti kroz osnovno postavljanje vašeg novog radnog prostora. Ako želite, to možete preskočiti i dovršiti postavljanje kasnije.
Preporučujem da ne preskočite ovaj vodič, budući da možete prvo riješiti neke važne stvari. Možete postaviti svoju profilnu sliku i potpis, povezati svoj email za podršku iz Outlooka ili Gmaila, odabrati alternativno proslijeđivanje emailova, pozvati svoje kolege i mnogo više. Još važnije, možete postaviti druge značajke OneDesk-a poput upravljanja znanjem te proći kratki vodič kako biste dobili pregled aplikacije.
Nakon što dovršite ili preskočite vodič, možete početi pregledavati OneDesk sučelje i tiketing sustav. Sučelje je u redu; njegov dizajn nije najbolji među tiketing softverima, ali izgleda moderno i pruža takav osjećaj. Čini se malo zatrpano, ali to nije velik problem i definitivno ne predstavlja prepreku. Brzo ćete se naviknuti na njega i ne bi trebali imati problema s navigacijom. Sučelje za tiketing ima par primjera tiketa odmah na početku kako bi vam pomogao da se prilagodite tijeku rada u OneDesk-u.
Pregled sučelja tiketing sustava izgleda prilično dobro. Moglo bi potrajati dok se ne naviknete, ali nakon toga bi trebalo biti lako za korištenje. U lijevoj traci izbornika možete pristupiti većini opcija ulazne pošte i sortirati tikete prema različitim kriterijima, kao što možete vidjeti na gornjoj slici zaslona. Gornja traka izbornika nudi pristup nekoliko alata te gumb “Add” koji vam omogućuje stvaranje novih tiketa, projekata, zadataka, mapa i mnogo toga.
Sve u svemu, započeti s OneDesk-om je prilično jednostavno. To je definitivno impresivan pothvat, s obzirom da neki od konkurentnih proizvoda s većim proračunima i jačim brendom često imaju problema sa dizajniranjem korisničkog sučelja i tiketing sustava koji su laki za korištenje. Međutim, razočaralo me da OneDesk ne nudi zadanu email adresu za podršku i da morate obavezno povezati vlastiti email kako bi sustav pravilno funkcionirao. Prije nego što dođemo do testiranja u recenziji, pogledajmo OneDesk-ov skup značajki da vidimo što dobivate za svoj novac.
Značajke OneDesk tiketing sustava
S obzirom na prilično nisku cijenu OneDesk-a, značajke su prilično impresivne. Imate pristup višekanalnom tiketingu koji može rukovati emailom, live chatom i bazom znanja, što je obično sve što većina modernih help deskova treba za pružanje dovoljne korisničke podrške. Jedino što nedostaje je pozivni centar, ali s obzirom na cijenu, mislim da je ovo i dalje odličan izbor.
OneDesk također nudi neke automatizacijske značajke koje vam mogu pomoći s automatskim odgovorima na tikete, automatskom klasifikacijom tiketa prema različitim kriterijima, obavijestima, praćenjem vremena i ažuriranjima statusa tiketa, između ostalog. Također možete pristupiti i početi koristiti ankete za kupce, koristiti predložak poruka, pratiti i planirati dobit ostvarenu rješavanjem tiketa, koristiti izvještaje ili iskoristiti mobilne aplikacije. OneDesk nudi više nego što se isprva čini.
Sada je vrijeme da testirate neke od ovih tiketing mogućnosti. Hajde da počnemo.
Izvedba OneDesk tiketing sustava i korisničko iskustvo
Samostalno sam testirao tiketing alat. Fokus je uglavnom na iskustvo agenata i jednostavnost korištenja. Koristio sam vlastiti email da započnem razgovor sa samim sobom i stvorim novi dolazni tiket u OneDesk sustavu. Kada je email stigao, počeo sam odgovarati. Sučelje u otvorenim tiketima nije dizajnirano vrlo dobro; prilično je zbunjujuće i izgleda vrlo zbrkano. Može se koristiti, ali nije baš najbolje dizajnirano za jednostavnu navigaciju.
Prilično neobičan dizajnerski izbor je da je polje za poruku tiketa i odgovor na desnoj strani, dok su sva ostala polja na lijevoj strani. To je zbunjujuće, većina aplikacije izgleda prilično dobro, ali najvažniji dio izgleda kao da su dizajneri tome posvetili manje pažnje. Činjenica da polja za tikete zauzimaju pola zaslona također nije sjajna stvar. Jednostavno nije potrebno i odvraća pažnju od važnog dijela tiketa : poruke klijenta. Sličan se trend nastavlja prilikom kreiranja novog tiketa.
Pisanje odgovora također nije idealno. Budući da je prozor za odgovor u tiketu premal, opći dojam je ograničen, kao da softver ne želi da odgovorite dugačkim emailovima Međutim, polje za odgovor se automatski proširi kad pređete određeni broj znakova. To umanjuje problem, ali nije ni približno praktično kao kad bi uvijek bilo dostupno veliko polje za odgovor. Značajke su dostupne, ali nisu najlakše za navigaciju. Veličina gumba varira, pri čemu su neki veći i značajniji u smislu mjesta koje zauzimaju, što stvara iluziju važnosti. Na primjer, veliki gumb s tri točke su predefinirani odgovori, dok su privici vrlo mali i smješteni u kutu.
Iako sve funkcionira kako treba i bez ikakvih poteškoća, OneDesk definitivno mora poboljšati svoje korisnički sučelje. To nije prepreka; tiketing sustav radi dobro, a značajke su dovoljne da pomognu bilo kojem agentu da pravilno obavi posao. Možda će vam trebati malo vremena da se naviknete, ali vaše strpljenje može biti nagrađeno. Još jedan razlog za razmatranje OneDesk-a je cijena.
Cijene
OneDesk nudi samo jedan cjenovni plan što znatno olakšava odluku. On nudi sve dostupne značajke i funkcionalnosti. Jedina velika odluka koju morate donijeti jest između mjesečnog ili godišnjeg fakturiranja te odabira broja agenata koje želite smjestiti u svoj OneDesk račun. OneDesk košta $11 mjesečno po agentu uz mjesečno fakturiranje, a možete odabrati godišnje fakturiranje i platiti $9 za svakog agenta. Nema minimalne granice za agente, pa možete dobiti OneDesk za samo $9 mjesečno s jednim mjestom za agenta. Imate pristup svim dostupnim značajkama, što je znatno jeftinije ulaganje, posebno za male tvrtke ili samostalne poduzetnike kojima je tiketing potreban.
Zaključak
OneDesk ima potencijal postati boljim tiketing softverom uz malo truda. Trenutno je potpuno funkcionalan. Iako ne pruža sve mogućnosti za višekanalnu podršku kao neki konkurenti, dostupan je po vrlo pristupačnoj cijeni. OneDesk ima ogroman prostor za poboljšanje kada je u pitanju sučelje za rad s tiketima, ali trenutno stanje ne mora biti prepreka za svakoga. U svakom slučaju, OneDesk neće vas razočarati tamo gdje je najvažnije i uvijek možete računati na njega.
Frequently Asked Questions
Problemi s povezivanjem email računa u OneDesk-u
Ako imate problema s povezivanjem svog email računa, ovdje je nekoliko rješenja. Prvo, ako koristite Gmail račun, provjerite je li to radni Gmail račun, a ne osobni. Ako pokušate koristiti osobni Gmail račun, vjerojatno ga nećete moći povezati s OneDesk-om. Ako koristite bilo koji drugi tip emaila, trebate biti sigurni da podržava automatsko preusmjeravanje, jer nema druge izravne integracije s OneDesk-om. Neki pružatelji email usluga koji podržavaju automatsko preusmjeravanje su Gmail, Outlook, iCloud i drugi popularni.
Gdje mogu pronaći integracije u OneDesk-u?
Sekciju za integracije možete pronaći u postavkama OneDesk sučelja. Kliknite na ikonu aplikacija u donjem lijevom kutu kako bi se prikazale sve opcije te odaberite gumb kotačića. Zatim odaberite integracije iz izbornika kako bi vidjeli sve moguće interne integracije između OneDesk-a i drugih softvera.