Key takeaways
Pros
- Besplatni softver
- Dobar skup značajki
Cons
- Obavezni obrazac za tikete je jedini način podnošenja tiketa
- Zastarjelo sučelje
- Besplatno je, ali ne i bez grešaka
Početak rada s osTicket tiketingom
osTicket vam nudi dvije opcije za početak. Možete se odlučiti za verziju otvorenog koda koja je potpuno besplatna ili možete započeti s besplatnim 30-dnevnim probnim razdobljem Cloud-Hosted verzije koja će vas koštati samo $9 mjesečno po korisniku nakon završetka probnog razdoblja. Registracija zahtijeva samo osnovne informacije kako biste započeli, ali morate koristiti svoju poslovnu email adresu. Nakon završetka procesa moći ćete baciti pogled na osTicket sučelje.
Sučelje izgleda prilično zastarjelo, ali ipak funkcionalno. Korisnici koji ne pamte kako su korisnička sučelja nekad izgledala mogu imati neke početne poteškoće s navigacijom, ali to bi trebalo brzo nestati čim počnu koristiti aplikaciju. Najpozitivnija stvar u vezi osTicket sučelja je to što je vrlo usmjereno na zadatak koji se obavlja i ne ometa vas nevažnim stvarima.
Jedan velik problem vidljiv je odmah na početku i to je problem s prijavom. Svaki put kada neko vrijeme ne koristite osTicket, bit ćete odjavljeni. To nije loše, jer mnoga tiketing rješenja odjavljuju korisnike nakon nekog vremena neaktivnosti kao zaštitu od zlouporabe. Međutim, često je nemoguće ponovno se prijaviti. Konstantno sam dobivao grešku “Session timed out due to inactivity” i nisam imao načina za prijavu jer bi se ta greška stalno pojavljivala.
Jedini način na koji sam se mogao ponovno prijaviti bio je da zatvorim preglednik i pričekam neko vrijeme. Ovaj problem se može riješiti povećanjem ograničenja trajanja korisničke sesije u postavkama za prijavu. Preporučujem vam da ga značajno povećate kako biste potpuno izbjegli ovaj problem, ali pazite da zaključate svoj uređaj ako ostavite osTicket otvorenim.
Još jedna stvar koja bi se mogla smatrati problematičnom je to što osTicket ima vrlo nekonvencionalni ili možda čak zastarjeli sustav za upravljanje tiketima. Klijenti ne mogu izravno slati emailove u tiketing sustav, već moraju pristupiti jedinstvenoj poveznici koja će se generirati tijekom registracije i slati svoje zahtjeve iz posebnog obrasca. To nije najfleksibilniji način za podnošenje tiketa i morat ćete prilično promovirati web poveznicu kako biste osigurali da vaši klijenti budu informirani o načinu podnošenja tiketa u vaš sustav za tikete.
osTicket značajke sustava za tiketing
Pogledajmo kakve značajke možete očekivati u osTicket-u. Integracija emaila sa sustavom prisutna je u svim planovima, a navedena je kao jedina značajka u besplatnom planu za tiketing alat. Ostali planovi navode značajke koje uključuju neprestanu email i telefonsku podršku, besplatnu sesiju za demonstraciju, upravljanje nadogradnjama i održavanje i još nekoliko. Ne otkrivaju previše o samoj funkcionalnosti tiketinga i kakve podznačajke nudi. Međutim, jednom kada otvorite aplikaciju, možete dobiti puno bolju ideju o onome što možete očekivati od seta značajki osTicket-a.
Izvedba tiketing sustava i korisničko iskustvo
Rad s osTicket-om nije loše iskustvo, ali definitivno nije najmoderniji tiketing softver. Međutim, moram reći da je većina sučelja jasna i dobro funkcionira nakon što se malo naviknete. Upravljačka ploča otkriva mnogo više značajki nego što je opisano u cjenovnom odjeljku web stranice. Dobivate pristup analitičkim značajkama, kao i nekim standardnim tiketing značajkama, poput preusmjeravanja tiketa, dodjela, statusa tiketa, spajanja, povezivanja, prijenosa i još mnogo toga. Stvarno je dobro vidjeti ove bitne značajke u besplatnom rješenju kao što je osTicket.
Testirao sam tiketing sustav tako da sam sebi poslao tiket preko poveznice koju sam spomenuo ranije u ovoj recenziji. Obrazac za tiket za korisnike je jednostavan za korištenje. Zahtijeva email adresu, ime i broj telefona, pri čemu su email i ime jedine obavezne opcije. Svi korisnici ovog obrasca također moraju odabrati temu tiketa. Prilično je jednostavan za upotrebu i može dodati neke dobre organizacijske mogućnosti u vaš help desk Međutim, slanje emaila na drugu email adresu je i dalje najpopularnija metoda.
Tiketi gotovo trenutno stižu u sustav, što je sjajno. Sada, sučelje u osTicket-u postaje puno bolje čim otvorite tiket. Rasteže se da bi se prilagodilo duljim porukama, a sve je jasno vidljivo. Polje za odgovor na tiket je također dobro osmišljeno, pružajući vam dovoljno prostora za odgovore. Najvažnije od svega, sve značajke su jasno vidljive. Ove stvari možda se ne čine impresivnima na prvi pogled, ali podsjetimo se da imamo posla s vrlo jeftinim ili čak besplatnim sustavom za tikete.
Dio sučelja za odgovor na tikete također otkriva više značajki, poput pripremljenih odgovora i opcija uređivanja teksta. Također dobivate sve standardne značajke oblikovanja teksta, s opcijama za dodavanje medija, poveznica, grafičkih oznaka, HTML-a ili čak vizualnih elemenata poput linija. Jedna zanimljiva značajka je opcija za prebacivanje u način punog zaslona, što znatno povećava polje odgovora preko zaslona. To može biti prilično korisno za korisnike koji koriste uređaje s manjim zaslonima. Također možete koristiti interne bilješke u tiketima.
Unatoč tome što osTicket na prvi pogled možda izgleda razočaravajuće kao rješenje, on definitivno nudi sve bitno što korisnik tiketinga može trebati za vršenje svojeg posla. Jedina velika mana je činjenica da klijenti moraju kontaktirati agente putem sustava za podnošenje tiketa, umjesto jednostavnog slanja emaila. Međutim, čak se i ovaj nedostatak može pretvoriti u prednost u pravoj situaciji i pod određenim uvjetima.
osTicket cijene
osTicket dolazi u tri verzije i različite cjenovne opcije. Nisu nužno različiti cjenovni planovi, već različite verzije istog softvera koje dolaze s određenim promjenama. Pogledajmo što sve možete dobiti.
Open Source
Open Source verzija osTicket-a dostupna je besplatno uz podršku zajednice. Nudi samo osnovnu email integraciju. Možete je preuzeti s osTicket web stranice bez ikakve uplate.
Cloud-hosted
Cloud-hosted verzija osTicket-a je jedina koja dolazi s besplatnim probnim rokom od 30 dana. Ako nastavite koristiti, koštat će vas $9 mjesečno po korisniku. Nudi gotovo sve dostupne značajke, uključujući neprestanu podršku putem emaila i telefona, besplatnu uvodnu sesiju , upravljane nadogradnjom i održavanjem, čvrstu infrastrukturu i garantirano vrijeme dostupnosti te svakodnevne sigurnosne kopije.
Virtual appliance
Virtual appliance opcija za osTicket nema dostupnu cijenu. Prilagođena je prema vašim zahtjevima. Jedno edino dodatno poboljšanje je što će se osTicket prilagoditi vašim poslovnim potrebama, tako da ćete dobiti rješenje koje je izrađeno po mjeri.
Zaključak
S jedne strane, osTicket nudi prilično dobar tiketing sustav s važnim značajkama koje su dostupne besplatno, međutim, s druge strane ima određene ograničenja kada se radi o scenarijima korištenja. U svakom slučaju, osTicket se može smatrati konkurentom punim iznenađenja. Ako vam ne smetaju obvezne opcije obrasca za tikete osTicket može biti vrlo dobro tiketing rješenje za vaše poslovanje, iako s manje fleksibilnosti od drugih tiketing softvera.
Frequently Asked Questions
Problemi s prijavom na osTicket nakon isteka vremenskog ograničenja
Ako se ne možete ponovo prijaviti nakon automatskog odjave iz osTicket-a i dobivate pogrešku “Session timed out due to inactivity”, pokušajte isključiti svoj preglednik. Uključite ga natrag nakon otprilike jedne minute i pokušajte se prijaviti. Ako se problem i dalje pojavi, pokušajte se ponovno prijaviti s drugog preglednika ili koristite način incognito.
Neprestano se događa odjavljivanje s osTicket-a
Ako želite produžiti vrijeme prijave u osTicket dok ste neaktivni, to možete učiniti u postavkama. Otvorite Settings i povećajte vrijednost trajanja isteka sesije agenta prema vašim željama. Vrijednost možete prilagođavati i u odjeljcima Agents i Users.