Key takeaways
Pros
- Potpuno IT tiketing rješenje
- Sve osnovne značajke su dostupne
- Nema skrivenih naknada, potpuno besplatan
Cons
- Nema naprednih značajki
Početak rada sa Spiceworks tiketingom
Spiceworks nudi svoj IT help desk sa sustavom za tikete potpuno besplatno. Spiceworks tim čak je uključio i zabavni odjeljak s cjenovnim planovima na svojoj web stranici. Prikazuje četiri plana s istim značajkama i cijenom od $0. To znači da samo trebate kreirati vlastiti račun na Spiceworks web stranici i započeti. Sve što vam treba su osnovne informacije poput vaše email adrese i imena. Možete odabrati ime svoje help desk domene u sljedećem koraku.
Spiceworks automatski stvara namjensku email adresu za vas. Ne komplicira stvari i vrlo je izravan u svakom pogledu. Nakon što ispunite prethodno navedene korake, bit ćete odvedeni izravno u tiketing sustav, bez ikakvog čekanja. Dizajn sučelja je čist i iznimno funkcionalan, s vrlo jednostavnom navigacijom i svim alatima dostupnim na zaslonu čim otvorite aplikaciju.
Moram priznati da sam očekivala puno manje od besplatnog rješenja, ali do sada je Spiceworks bio ugodno iznenađenje gotovo u svakom pogledu. Spiceworks nudi puno više od osnovnog sustava za slanje tiketa, može pomoći tvrtkama s izvještajima, pa čak i člancima u bazi znanja bez nametnutih ograničenja značajki. Stvarno je impresivan, ali prije nego što detaljnije pogledamo izvedbu, pogledajmo kakve značajke Spiceworks nudi.
Spiceworks značajke tiketing sustava
Pronalaženje Spiceworks značajki nije lagan zadatak, budući da web stranica nudi samo osnovne informacije o njihovim besplatnim alatima. Međutim, moći ćete dobiti dobar pregled značajki Spiceworks tiketing sustava nakon što počnete koristiti aplikaciju. Možete očekivati standardnu help desk funkcionalnost pomoći u tiketing sustavu. Spiceworks vam također može pomoći u kreiranju vlastite baze znanja i pomoći vam pri izradi izvještaja. Također možete koristiti funkcionalnost izvoza za izvoz podataka iz izvještaja u tri različita formata.
Pošto je Spiceworks uglavnom usredotočen na IT tiketing, njegov set značajki to i odražava. Možete koristiti značajke upravljanja uređajima za praćenje računalnih uređaja, inventara softvera, kao i ugovora. Spiceworks podržava pravila tiketa, predefinirane odgovore, automatsko ažuriranje tiketa i obavijesti, među ostalim standardnim help desk i tiketing značajkama.
Izvedba tiketing sustava i korisničko iskustvo
Pogledajmo kako se Spiceworks ponaša u standardnom scenariju i može li se mjeriti s drugim plaćenim rješenjima za IT tiketing. Poslala sam sebi nekoliko emailova kako bih simulirala iskustvo agenta. Prvi je stigao gotovo odmah iako nisam sigurna koliko često se Spiceworks ažurira. Morala sam kliknuti na gumb za osvježavanje kako bi se email prikazao u sustavu za tiketing, i na to sam se oslanjala tijekom testa.
Sučelje za tiketing izgleda vrlo uredno i profesionalno, unatoč tome što je besplatno. Kada otvorite tiket, sučelje izgleda jednako dobro, iako malo jednostavnije. Vrlo je jednostavno, ali i dovoljno funkcionalno da omogući agentima udoban rad sa Spiceworks-om. Zanimljivo je da možete vidjeti dio svoje ulazne pošte čak i dok ste unutar otvorenog tiketa. Ostatak sučelja zauzima polje za odgovor i informacije o korisniku s informacijama o statusu tiketa, kao i povezanim informacijskim poljima s desne strane.
Prostor za odgovor nije baš prostran, pa me odmah zanimalo može li se proširiti. Proširuje se dok pišete, ali se proteže prema gore umjesto prema dolje. Ima maksimalnu veličinu i ako premašite tu vrijednost, morat ćete se osloniti na pomicanje polja. Možete pristupiti nekoliko alata koji se nalaze neposredno ispod polja za odgovor, točnije privicima, predefiniranim odgovorima i internim bilješkama.
Posljednja značajka vrijedna spomena uključuje ploču s desne strane. Tu korisnici mogu pristupiti nekim osnovnim informacijama o klijentima, izvršiteljima, statusu tiketa, prioritetu, datumima isteka i kategoriji tiketa. Ova ploča vam također omogućuje praćenje povezanih uređaja, zadataka, utrošenog vremena i korisnika koji su primili kopiju. To je gotovo sve što možete očekivati od značajki Spiceworks alata za tikete. Iako nije najbogatiji skup značajki, definitivno uspijeva pružiti sve što je potrebno agentima da obavljaju svoj posao na organiziran način, čak i ako su to samo osnovne značajke.
Sve u svemu, Spiceworks ne nudi loš sustav za tikete, ali skup značajki je definitivno samo osnovan. Nudi svaku osnovnu značajku koja se očekuje od IT sustava za tikete, i bilo bi pohlepno tražiti više s obzirom da je potpuno besplatan. Međutim, moram reći da bi korisnici koji su navikli na naprednije tiketing sustave mogli biti malo razočarani. Kad se naviknu na skup značajki u Spiceworksu, mogli bi shvatiti da manje znači više i da svoj posao izvrsno obavljaju čak i bez šarenih funkcionalnosti. Samo to čini Spiceworks vrijednim kako bi vam pomogao u štednji novca.
Spiceworks cijene
Spiceworks web stranica ima odjeljak za cijene, međutim, služi više kao humorističan način za obavijestiti svakoga da je Spiceworks potpuno besplatan. Navodi četiri fiktivna plana cijena s istim skupom značajki i istom cjenovnom oznakom od 0 dolara. Web stranica je spomenula da svi koji se prijave za Spiceworks dobivaju pristup neograničenom broju tiketa, neograničenom broju uređaja, neograničenom broju agenata, neograničenom broju korisnika, neograničenom broju tehničara, vrhunsku podršku i IT zajednicu s milijunima IT stručnjaka.
Zaključak
Spiceworks definitivno posjeduje sve što je potrebno da bi ponudio odličan tiketing sustav za IT timove. Nije savršen ni na koji način, ali je izuzetno funkcionalan i može se pokazati kao odličan izbor za mnoga poduzeća koja su voljna odreći se određenih naprednih značajki. Također, potpuno je besplatan, bez skrivenih troškova i nepotrebnih dodataka, stoga svakako vrijedi razmotriti ga kao jedan od vaših glavnih alata.