Key takeaways
Pros
- Učinkovit tiketing iako mu to nije primarni fokus
- Dovoljno značajki
- Izvrstan dizajn
Cons
- Cijena ako odaberete plan koji se plaća
- Nedostatak naprednih značajki
Početak rada s Tidio tiketingom
Registracija u Tidio je jedna od najbržih dostupnih. Potrebna vam je samo email adresa i web stranica kako bi je dovršili i kada to učinite, bit ćete preusmjereni na aplikaciju gotovo odmah. Pošto je Tidio većinom ffokusiran na live chat i chat botove, dio procesa je stvaranje i implementacija vašeg chat widgeta. Možete preskočiti ovaj korak i kasnije se vratiti tome ako želite usredotočiti se na Tidio-vu funkciju za tiketing.
Kada završite s registracijom, bit ćete izravno preusmjereni na aplikaciju. Glavna upravljačka ploča dijeli neke uvide o vašim Tidio računima, kao i nedavne vijesti i ažuriranja o Tidio-u. Glavne opcije izbornika možete pronaći na lijevoj strani aplikacije, u kontrastnoj traci. Općenito gledano, aplikacija je vrlo dobro dizajnirana, tako da se korisnici ne bi trebali osjećati izgubljenima kada pokušavaju pronaći funkcionalnosti u Tidio-u. Tiketingu možete pristupiti pod stavkom “Inbox” u izborniku, što je prva opcija u odabiru.
Tidio pruža korisne informacije o upravljanju email računima. U ovom dijelu izbornika će vam dati vam da ih povežete izravno s vašim tiketing sustavom, tako da ne morate tražiti postavke sami. Nakon što kliknete na Connect, bit ćete preusmjereni na postavke. Ovdje lako možete povezati svoj email ili odabrati kreiranje namjenskog Tidio email računa.
Za svrhe ove recenzije sam odlučio kreirati novi namjenski email račun. Tidio mi je poslao email obavijest kako bi mi dao do znanja da je integracija uspješno dovršena. Svakom emailu koji primite možete pristupiti u dijelu aplikacije zaduženom za ulaznu poštu. Prije nego pređemo na dio recenzije s testiranjem, pogledajmo nekoliko značajnih tiketing značajki koje Tidio nudi kao dio svoje ponude.
Značajke Tidio tiketing sustava
Tidio tiketing sustav nije najopširniji među tiketing softverima, ali i dalje nudi pristojan izbor značajki koje vas neće iznevjeriti u bilo kojoj situaciji. Tiketing sustav prikuplja komunikaciju iz emailova i vaših chatova, tako da možete imati jednu univerzalnu ulaznu poštu koja će vam pomoći da rješavate svu komunikaciju s jednog mjesta.
Tiketing sustav podržava oznake kako bi korisnici bolje organizirali svoje tikete prema kriterijima koje su sami odabrali. Tidio također nudi značajku pod nazivom Prioriteti koja pomaže korisnicima sortirati tikete prema njihovoj hitnosti. Možete se prebacivati između vlasnika tiketa i premještati ih od jednog agenta do drugog. Naposljetku, postoji potpuna povijest tiketa koja je sama po sebi razumljiva.
Izvedba Tidio tiketing sustava i korisničko iskustvo
Testirao sam Tidio tiketing sustav iz perspektive agenta kako bih vam pokazao kako radi i dao vam ideju o korisnosti cijelog sustava sa značajkama. Nakon što sam poslao sebi testni email, trebalo je nekoliko sekundi da se prikaže u mom Tidio sandučiću. Međutim, vrijeme čekanja nije bilo neočekivano dugo. Tidio prikazuje praktičnu vremensku obavijest sa svakim tiketom, koja obavještava svakog agenta prije koliko vremena je zaprimio tiket.
Jednom kada kliknete na tiket kako bi ga otvorili, možete dobiti pogled na sučelje za tikete. Vrlo je dobro dizajnirano, s glavnim fokusom na dijelove za poruke i odgovore. Većinu radnji možete pronaći u desnom panelu, dok vam lijevi panel daje pregled odjeljaka u vašoj pošti. Lijevi panel također služi za jednostavnu identifikaciju nedodijeljenih tiketa i nepročitanih poruka.
Polje za odgovor na tiket je na početku vrlo maleno, ali se proširuje kako vaš odgovor postaje duži. Ovo je dobro dizajnersko rješenje koje ima za cilj uštedjeti prostor na zaslonu kada je to potrebno. Tidio nudi neke osnovne mogućnosti uređivanja teksta i oblikovanja. Možete pronaći opciju dodavanja internih bilješki tiketima, što je vrlo korisno za dijeljenje informacija s kolegama o određenim tiketima klijenata, a da klijenti to ne saznaju.
Tidio vam također nudi višestruke opcije slanja. Možete poslati tiket i promijeniti status u Otvoreno, Na čekanju ili Riješeno, ovisno o tome je li vaš odgovor uspješno riješio problem klijenta. Desni panel uključuje povijest tiketa, postavke prioriteta, postavke statusa, informacije o dodjeli, kao i informacije o klijentu koje možete unijeti izravno unutar tiketa.
Sveukupno, izvedba Tidio-vog tiketinga je prilično dobra; nema problema i grešaka te sve radi kako je namijenjeno. Nema najbogatiji set funkcija, no to ne znači da je beskoristan. Štoviše, rekao bih da je situacija suprotna i da je više nego zadovoljavajući. Set značajki nudi sve što je potrebno za učinkovit i efikasan tiketing.
Cijene
Tidio nudi cjenovne planove u četiri varijacije. Svaki skuplji plan nudi dodatne značajke i uklanja određena ograničenja upotrebe po višoj cijeni. Tidio također nudi besplatni plan koji nudi osnovne mogućnosti za chat i tiketing bez unošenja informacija s kreditne kartice. Imajte na umu da su tiketing alati dostupni čak i u besplatnom planu, pa zapravo ne morate razmatrati druge opcije osim ako vam nije potreban napredni live chat i chatbotove. Pogledajmo svaki od planova.
Free
Besplatni plan uključuje 50 razgovora mjesečno, 100 chatbot razgovora, podršku putem emaila, računalne i telefonske aplikacije, integracije, pristup JavaScript API-u i informacije o posjetiteljima web stranice.
Communicator
Communication će vas koštati $15,66 po korisniku mjesečno. Dobivate pristup neograničenom broju live chat konverzacija te do 5 agenata. Ovaj plan također vam omogućuje 24/5 podršku putem live chata, alate za upravljanje dopuštenjima, pregled tipkanja u stvarnom vremenu, analitiku i izvještaje, značajke odjela, popis posjetitelja, statistiku stranice i još mnogo toga.
Chatbots
Chatbots plan košta $31,74 mjesečno po korisniku. Pruža vam sve prethodno spomenute značajke, 40 000 chatbot razgovora mjesečno, uređivač chatbota, integracije putem usluge Zapier i mnogo više.
Tidio+
Tidio+ je potpuni plan koji sadrži svaki alat i nema ograničenja. Mjesečno će vas koštati $235,16 i pružit će vam prilagođeni broj agenata, neograničene live chat razgovore, prilagođeni broj chatbot angažmana i svaku dostupnu značajku. Također dobivate namjenskog menadžera za uspjeh klijenta.
Zaključak
Iako Tidio nije u osnovi tiketing softver, može vam pružiti odličan tiketing sustav besplatno ili po fer cijeni ako odaberete napredniji plan. Set značajki je bitan i dovoljan za rješavanje većine tiketing zadataka, pritom pružajući stabilne performanse bez ikakvih problema. To je odlična opcija za većinu poslovnih subjekata koji zahtijevaju osnovni tiketing, no oni koji trebaju više naprednih tiketing značajki bi trebali razmotriti neke od konkurenata.
Frequently Asked Questions
Kako dodati vlastitu email adresu u Tidio tiketing?
Kada otvorite svoj Tidio račun, otvorite Inbox i pronađite Ticketing. Aplikacija će vam zatražiti da povežete svoju email adresu. Imate dvije mogućnosti, stvoriti novi Tidio email ili povezati postojeći. Odaberite drugu opciju. Tidio ne nudi izravnu integraciju s bilo kojim davateljem usluga, pa morate postaviti automatsko preusmjeravanje emaila na svoj Tidio račun. Postavljanje prosljeđivanja emaila se razlikuje ovisno o pružatelju usluga emaila, pa morate pronaći vodič koji objašnjava kako izvršiti ovu radnju. U Tidio bazi znanja možete pronaći neke upute za prosljeđivanje emailova.
Kako mogu dodati više email adresa u Tidio tiketing?
Otvorite svoj Tidio račun i idite u postavke. Odaberite Ticketing i kliknite na Create a mailbox. Možete dodati već postojeću email adresu ili stvoriti posebnu Tidio email adresu u sustavu. Ako odaberete dodavanje vlastite email adrese, morat ćete postaviti automatsko preusmjeravanje kako bi svi tiketi stigli u vaš Tidio tiketing sustav.