Key takeaways
Pros
- Dobar i pouzdan sustav za tiketing
- Sve ključne značajke
- Detaljan vodič za pokretanje
Cons
- Nezanimljivo sučelje
- Neke napredne značajke nisu tu
- Može biti skup za neke korisnike
Početak rada sa Zendesk tiketingom
Zendesk nudi jednostavan postupak registracije s minimalnim naporom. Sve što trebate učiniti da se prijavite za besplatno probno razdoblje je dati svoju email adresu i popuniti ostale bitne informacije. Zendesk se trudi da vaš početak rada s njihovim softverom za tiketing bude što jednostavniji. Zato je važan dio procesa kratki upitnik koji pomaže Zendesku da utvrdi kako ćete ga koristiti. Priručnik za pokretanje prilagođava se prema vašim odgovorima.
Također možete preskočiti ovaj kratki upitnik, ali vrlo preporučujem da ga popunite kako biste dobili najbolje iskustvo s tiketing sustavom. Nakon što završite s njim, bit ćete preusmjereni na Zendesk sučelje. Prvi zaslon koji ćete vidjeti je pregled s lako dostupnim vodičem za početak. Dosta je detaljan, pa bi moglo potrajati neko vrijeme da prođete kroz svaku stavku. Možete ga preskočiti i vratiti mu se kasnije ako želite.
Sučelje u Zendesku je prilično jednostavno za korištenje i lako za navigaciju. Sve glavne funkcionalnosti su dostupne putem panela s lijeve strane, dok većinu prostora na ekranu zauzima odjeljak koji vi odaberete. Prilično je dobro i neće vam biti teško da se naviknete. Ako odlučite preći s vodiča na nadzornu ploču, dočekat će vas lijepo sučelje za tiketing.
Prije nego što proučimo performanse i funkcionalnost sučelja, saznajmo kakve značajke možete očekivati od Zendesk-ovog sustava za tikete.
Značajke Zendesk sustava za tiketing
Iako Zendesk svoj sustav za tikete navodi kao samostalnu značajku, on dolazi s vlastitim skupom značajki za produktivnost koje imaju za cilj olakšati sve vrste komunikacije vezane uz tikete. Sustav za tikete je višekanalni, kao što je uobičajeno kod svih modernih help desk rješenja. Također podržava višejezičnost i više brendova. Zendesk odmah nudi standardne značajke tiketa kao što su oznake, kontakt informacije klijenata u tiketima, spajanje tiketa i druge bitne značajke.
Još jedna važna Zendesk značajka je izvještavanje i analitika. Ova značajka uvijek pruža korisne preglede vaših aktivnosti vezanih za tikete. Morate aktivirati tu značajku putem posebne Zendesk usluge. Također dobivate pristup cijeloj povijesti interakcija s korisnicima i poslovna pravila. Zendesk vam također omogućuje pristup njegovim izvornim integracijama s drugim softverskim rješenjima.
Izvedba tiketing sustava i korisničko iskustvo
Sada je vrijeme za testirati Zendesk sustava za tikete i vidjeti kako funkcionira u akciji. Test se fokusira na perspektivu agenta. Poslala sam sebi nekoliko testnih emailova da vidim koliko brzo stižu, i sa zadovoljstvom mogu ustvrditi da Zendesk nema nikakve probleme s brzinom u tom smislu. Također sam prvi put pogledala sučelje unutar tiketa.
Sučelje djeluje čisto i uredno, s gotovo svim dostupnim alatima prikazanim na zaslonu. Neki od njih su skriveni pod odjeljkom s tri točke u gornjem desnom kutu. Moje osobno mišljenje je da ovaj dizajnerski izbor nije potpuno nužan. Zendesk-ov sustav za tikete izgleda čisto upravo ovako i neki bi mogli smatrati da je previše jednostavan za njihov ukus. Otkrivanje svih gumba značajki i njihovo izravno prikazivanje na zaslonu moglo bi riješiti ovaj vrlo sitni problem.
Tijek rada u Zendesk tiketingu je dobro osmišljen. Možete odabrati status tiketa i što će se dogoditi nakon što odgovorite na tiket korisnika. Također možete pristupiti značajkama oblikovanja teksta, koje iz nekog razloga također skrivene iza jednog gumba. Ostale stvari uključuju emotikone, privitke i poveznice. Sve to je dostupno u donjem panelu u polju za odgovor.
Sveukupno gledajući, Zendesk tiketing radi vrlo dobro u svakom smislu. Bilo kojem tipu korisnika neće biti teško koristiti ga, zahvaljujući izuzetno jednostavnom sučelju. Upravljanje ostalim komunikacijskim kanalima i dodavanje novih emailova može biti teže ako niste navikli na sučelje i konvencije imenovanja. Zendesk-ov sustav za tikete podržava sve ključne značajke koje će vam pomoći da svladate valove u svakom trenutku.
Zendesk cijene
Zendesk nudi vrlo širok izbor cjenovnih planova za tvrtke različitih veličina i različite slučajeve upotrebe. Budući da je ovaj pregled usredotočen isključivo na alate za tiketing, spomenut ćemo tri najvažnija cjenovna plana koji imaju tu značajku i fokusiraju se na odjele za korisničku službu. Postoje tri glavna plana s različitim skupovima značajki i različitim vrijednostima. Pogledajmo što oni nude.
Support Team
Support Team je najjeftiniji plan. Koštat će vas €19 mjesečno po agentu s godišnjim obračunom. Nudi integrirani tiketing sustav s emailom, objavama na Facebooku i objavama na Twitteru. Također dobivate poslovna pravila, povijest i detalje o korisnicima, izvještaje i analitiku, integracije i još mnogo toga.
Support Professional
Support Professional plan može biti vaš za €49 mjesečno po agentu s godišnjom naplatom. Nudi sve što nudi i prethodni plan, te dodaje radno vrijeme, ankete o zadovoljstvu korisnika, višejezičnu podršku, SLA i još mnogo toga.
Support Enterprise
Enterprise plan je najskuplja opcija, može biti vaša za €99 mjesečno po agentu s godišnjim obračunom. Dobivate sve značajke iz prethodna dva plana i dodatno prilagođene timske uloge i dozvole, prilagodljive radne prostore za agente, pohranu podataka trećih strana, testno sandbox okruženje i još mnogo toga.
Zaključak
Unatoč tome što je Zendesk sveobuhvatno rješenje za tiketing, vrijedi napomenuti da možete pronaći alternative za Zendesk koje mogu pružiti slične funkcionalnosti po nižoj cijeni. Međutim, ako tražite cjelovit softver za tiketing, Zendesk bi mogao biti na vrhu vašeg popisa tiketing alata. Unatoč većoj cijeni, Zendesk i dalje ostaje jedan od glavnih konkurenata na tržištu, nudeći napredne značajke i mogućnosti u usporedbi s drugim softverskim rješenjima. S Zendesk-om možete ići dalje od jednostavnog tiketinga i optimizirati vaše help desk operacije.