Key takeaways
Pros
- Veliki prostor za pohranu
- Jednostavna navigacija i korištenje
- Kompatibilnost s drugim Google proizvodima
Cons
- Nema pristupa izvan mreže bez softvera treće strane
- Nije sjajan za slanje velikih privitaka
Početak rada sa značajkama Gmail softvera za upravljanje emailovima
Gmail ne treba posebno predstavljati. Većina ljudi je u nekom trenutku svog života kreirala Gmail račun, a ja nisam iznimka. Međutim, nikad nisam pokušala postaviti poslovni Gmail račun, pa sam se za ovu recenziju odlučila za tu opciju.
Isto kao kod osobnog računa, postavljanje Gmail poslovnog računa ne zahtijeva da pružite informacije o svojoj kreditnoj kartici prilikom prijave. Sve što trebate učiniti je ispuniti potrebne informacije tijekom postupka prijave.
Nakon toga, brzo sam pogledala postavke personalizacije koje mi je Gmail predložio da odaberem odmah na početku. Nakon što sam pritisnula gumb Kreni dalje, moj račun je bio spreman za upotrebu.
Pozdravio me standardni raspored ulazne pošte. Google Community me dočekao porukom s nekoliko savjeta i dodatnih koraka koje mogu poduzeti kako bih personalizirala svoj novi račun.
Gmail je prije svega web kompaktna usluga, stoga nije bilo potrebe da povežem bilo koje druge email račune ili integriram aplikacije drugih proizvođača kako bih ga počela koristiti.
U lijevom bočnom izborniku možete pregledati svoj ulazni sandučić, poslane poruke, provjeriti spam, navigirati do izbrisanih poruka i čak pokrenuti Google Chat. Osim toga, možete stvoriti nove oznake i kategorije kako biste bolje upravljali dolaznim i odlaznim emailovima. Ovaj izbornik, zajedno s velikim gumbom Nova poruka, je osnova upravljanja vašim emailovima.
Pogledajmo sada neke od značajki i sposobnosti koje mogu pomoći vašem poduzeću u upravljanju emailovima.
Značajke Gmail softvera za upravljanje emailovima
U gornjem desnom kutu, pored ikone vašeg profila i dvanaest točkica koje predstavljaju Google aplikacije, možete pronaći postavke vašeg Gmail računa.
Tu počinje preusmjeravanje emailova i napredna konfiguracija računa.
Prvo od svega, kao i mnogi drugi, odmah sam prešla na tamni način rada odabirom Teme. To možete učiniti u padajućem izborniku postavki ili možete kliknuti na Vidi sve postavke i tamo odabrati temu. Iako ima hrpa kombinacija boja i slatkastih tema koje je Gmail odlučio ponuditi, odlučila sam se za jednostavnu tamnu temu koja je toliko bliska i draga mnogim ljudima.
Kada sam počela eksperimentirati s postavkama, pogledala sam značajke koje bi mogle biti najvrjednije za poduzeća.
Prvo sam primijetila Vacation responder. Naravno, slanje automatskih poruka u vašoj odsutnosti kako bi obavijestili ljude da niste dostupni je ključno, pa sam to odmah konfigurirala.
Možete postaviti prvi i posljednji dan vaše odsutnosti i prilagoditi poruku po svom ukusu. Iako možete dodati poveznice prema odgovarajućim web stranicama ili odjelima, ili uključiti slike, odlučila sam da bude kratko i slatko.
Još jedna značajka koja ima veliku ulogu u modernom radnom prostoru jest proslijeđivanje emailova. Od usmjeravanja emailova različitim odjelima, kontaktiranja kolega za pomoć u posebno složenom problemu ili osiguravanja da svi klijenti imaju riješene svoje probleme u vašem odsustvu, proslijeđivanje emailova je neosporno vrijedan poslovni alat.
Da biste ga postavili, idite na Postavke i odaberite karticu Proslijeđivanje i POP/IMAP. Tamo možete dodati jednu ili više adresa za proslijeđivanje i omogućiti pristup vašem Gmail računu s drugih klijenata koristeći IMAP protokol.
Da biste dodali adresu za proslijeđivanje emailova, kliknite na gumb Dodaj adresu za proslijeđivanje. To pokreće pop-up prozor u kojem morate ispuniti adresu za proslijeđivanje, lozinku, POP poslužitelj i port te opcionalno dodati druge konfiguracije. Kad završite, kliknite na Dodaj račun.
Još jedna važna značajka je Povjerljivi način rada. Gmail se smatra sigurnim softverom. Međutim, ako želite dodati sloj sigurnosti, jednostavno možete uključiti Povjerljivi način rada koji osigurava da neželjeni pogledi ne mogu vidjeti vašu poruku.
Postoji mnogo drugih funkcionalnosti koje Gmail nudi. Od konfiguracije Chat and Meet opcija, do omogućavanja prilagođenih prečica na tipkovnici i predložaka, postoji hrpa opcija koje možete istražiti.
Rad sa značajkama Gmail softvera za upravljanje emailovima
Iako sam poslala mnogo poruka koristeći Gmailovu uslugu, nikad zaista nisam razmišljala o tome koliko je responzivna, kakvo je korisničko sučelje i općeniti dojam koji softver ostavlja.
Gmail je vrlo responzivna i prilagodljiva aplikacija. Osim svog web klijenta, mobilna aplikacija je također odlična za rad. Korisničko sučelje je vrlo jednostavno za korištenje za sve, bez obzira na to vidite li ga prvi put vidjeli ili ste već poslali tisuće poruka prije.
Poslala sam si brzi testni email da vidim koliko mu treba da stigne i stigao je samo par sekundi nakon slanja.
Možete odmah odgovoriti klikom na strelicu u gornjem desnom kutu ili možete kliknuti na tri točke pored nje i obaviti druge radnje poput prijave pošiljatelja, preuzimanja poruke i drugo.
Odgovaranje na email je vrlo jednostavno. Sve što trebate učiniti je napisati vašu poruku i pritisnuti gumb Pošalji. Ako želite priložiti datoteke s računala ili Google Drivea, potpisati vaš email ili prebaciti se u ranije spomenuti povjerljivi način, to možete učiniti izravno iz uređivača poruka.
Cijene značajki Gmail softvera za upravljanje emailovima
Gmail-ov softver za upravljanje emailovima je besplatan. Da biste se prijavili za osobni ili poslovni račun, ne morate se pretplatiti na nikakav plan ili pružiti podatke o vašoj kreditnoj kartici. Međutim, postoje neki Google Workspace planovi koji uključuju upravljanje emailovima i zahtijevaju plaćanje.
Business Starter
Za $6 po korisniku mjesečno, s jednogodišnjim obavezom, možete uživati u značajkama poput prilagođenog sigurnog poslovnog emaila, video sastanaka s do 100 sudionika, 30 GB pohrane po korisniku i još više.
Business Standard
Ovo je najpopularnija pretplata za Google Workspace. Košta $12 po korisniku mjesečno, s obvezom od 1 godine i nudi dodatne značajke poput 2 TB prostora za pohranu po korisniku, video sastanke s 150 sudionika s mogućnosti snimanja i drugo.
Business Plus
Za $18 po korisniku mjesečno, uz jednogodišnju obvezu, možete raditi s naprednim značajkama poput prilagođenog sigurnog poslovnog emaila + eDiscovery, video sastancima s 500 sudionika uz snimanje i praćenje prisutnosti, te 5 TB prostora za pohranu po korisniku, među ostalima.
Enterprise
Da biste dobili ponudu za ovaj nivo pretplate, morate se obratiti odjelu za prodaju tvrtke Google. Prednosti ovog cjenovnog plana uključuju prilagođeni sigurni poslovni email + eDiscovery i S/MIME enkripciju, koliko god prostora za pohranu vam je potrebno, video sastanke s 500 sudionika uz snimanje, praćenje nazočnosti, poništavanje buke, streaming uživo unutar domene i poboljšanu korisničku podršku.
Zaključak
Unatoč nedostatku uzbuđenja i misterije interakcije s komadom softvera po prvi puta, seciranje dobro poznate aplikacije bilo je prilično zanimljivo iskustvo. Kad se radi o upravljanju emailovima, Gmail je poprilično pokrio sva područja. Naravno, nije dio tiketing softvera namijenjenog rukovanju velikim količinama korisničkih interakcija, ali nikada nije tvrdio da jest. I to je upravo stvar s Gmailom. Softver zna što jest i ne pokušava prodavati sebe, obećavajući stvari koje ne može ili nije dizajniran da isporuči.
Sve u svemu, većina ljudi s pristupom internetu koristi Gmail i stalno mu se vraća. Poslovni subjekti diljem svijeta neprekidno pronalaze načine za uključivanje Gmaila u svoje operacije u mnogim područjima.
Dakle, da rezimiram svoju recenziju, isprobavanje Gmaila bilo je kao povratak u svoj rodni grad. Iako ga dobro poznajete, još uvijek postoje neki skriveni kutci koje možete istražiti i osjetiti gotovo izgubljeni osjećaj čuđenja.