Key takeaways
Pros
- Odlične mogućnosti upravljanja emailovima
- Značajke za olakšan tijek rada
- Dobro sučelje sa solidnom navigacijom
- Jednostavne integracije emailova
Cons
- Povremeno izgleda zastarjelo
- Može postati skup s višim planovima
Instalacija i implementacija LiveAgent softvera za upravljanje emailovima
Što je potrebno za pokretanje LiveAgent-a? Dosta je jednostavno, samo sam trebao registrirati se i stvoriti besplatni probni račun. Imala sam mogućnost izbora između probne verzije od 7 dana ili one od 30 dana. Probna verzija od 7 dana je dostupna korisnicima s bilo kojom email adresom, dok je probna verzija od 30 dana dostupna samo onima koji se registriraju pomoću služmene email adrese. Jednostavno sam unio potrebne kontakt informacije i u vrlo kratkom vremenu sam mogao pristupiti novom računu.
Dočekao me vodič za postavljanje koji je ne samo lako za navigirati, nego i uistinu koristan za početak sa doslovno svim funkcijama LiveAgent-a. Mogao sam postaviti sve svoje komunikacijske kanale, uključujući email i puno više. Ako želite koristiti LiveAgent uglavnom kao softver za upravljanje emailovima, najbolje je početi s povezivanjem svojih email računa.
LiveAgent nudi mogućnost dodavanja dolaznih i odlaznih email računa, dajući mi mnogo opcija kada je u pitanju upravljanje emailovima. Također mogu odabrati da koristim zadanu email adresu koju je LiveAgent kreirao za moj račun. Najpopularnije email integracije uključuju Gmail i Outlook, ali možete dodati bilo koji tip email računa koji želite putem IMAP/POP3.
Kada integrirate svoje email račune ili odaberete da zadržite zadani, spremni ste krenuti. Proces integracije je vrlo jednostavan za dovršiti kada odaberete Google ili Microsoft račune. IMAP/POP3 integracija radi malo drugačije, ali i dalje je dovoljno jednostavna za dovršiti, jer je vrlo slična povezivanju email računa s email klijentom. Možete integrirati određeni broj email računa, ovisno o tome koji LiveAgent plan ste odabrali.
LiveAgent značajke upravljanja emailovima
Mogućnosti LiveAgent softvera za upravljanje emailovima uvelike se oslanjaju na njihov tiketing sustav koji nudi mnoštvo značajki usredotočenih na poboljšanje organizacije i učinkovitosti. Emailovi, ili tiketi u ovom slučaju, nude standardne email značajke kao što su odgovori, prosljeđivanje i slanje privitaka gotovo svake vrste, ali ima još toga na što treba obratiti pažnju. Mogu podijeliti tikete i dodijeliti ih različitim agentima, kao i spojiti ih u slučaju primanja sličnog zahtjeva s dva izvora.
LiveAgent također nudi iznimne mogućnosti filtriranja tiketa koje vam mogu pomoći da sortirate ulaznu poštu. Možete koristiti oznake kako biste označili tikete prema različitim uvjetima koje ste sami odredili ili ostaviti bilješke unutar tiketa kako biste podijelili vitalne informacije s drugim korisnicima pošte. Također sam primijetio da LiveAgent može pomoći s bržim odgovorima zahvaljujući predefiniranim odgovorima i unaprijed pripremljenim porukama (makronaredbama). Nadalje, korisnici sandučića mogu biti podijeljeni u različite odjele i utvrditi koji će odjeli biti odgovorni za određene vrste email poruka. Zadnje, ali ne manje važno, LiveAgent nudi jednostavne, ali učinkovite CRM značajke, kao i značajke kontakata za pojedince i tvrtke.
LiveAgent nudi još mnogo značajki vezanih za upravljanje tiketima i emailovima, kao i drugim komunikacijskim kanalima. Obavezno provjerite web stranicu i saznajte više o njegovim značajkama i funkcionalnosti upravljanja emailovima. Nadalje, LiveAgent također podržava velik broj izvornih i vanjskih integracija koje mogu dodatno poboljšati funkcionalnost kad god je to potrebno.
LiveAgent softver za upravljanje emailovima u akciji
Pogledajmo kako se LiveAgent ponaša u standardnom scenariju korištenja. Poslao sam sebi nekoliko primjeraka emailova kako bih testirao kako sustav za tikete funkcionira i vidio je li dovoljno brz i responzivan. Drago mi je reći da je vrlo responzivan i prilično jednostavan za upotrebu. Nakon što sam odabrao svoj sandučić za tikete, mogao sam vidjeti popis tiketa prema zadanim postavkama prema njihovoj važnosti, što znači da, što je tiket stariji, važnije je odgovoriti na njega. Očito je da se i redoslijed tiketa može promijeniti ako je potrebno.
LiveAgent ima pametnu značajku koja vam omogućuje da odredite status neriješenih tiketa gledajući oznaku boje smještenu s lijeve strane tiketa. Ovisno o boji, mogao sam razlikovati emailove koji su tek dostavljeni i one koju je već netko otvorio, uz ostale opcije statusa. Također možete vidjeti osnovne kontakt informacije, oznake, datume kada su emailovi ili drugi tiketi stigli i još više. Prilično je dobro osmišljeno, ali vidjeti pun poštanski sandučić i dalje djeluje jednako zastrašujuće kao i u običnoj pošti. Isto tako, postoje neke radnje i masovne radnje koje se mogu izvršiti u poštanskom sandučiću, poput prilagođavanja filtera, izvršavanja prijenosa, brisanja poruka i još mnogo toga.
Kada otvorim bilo koji tiket, sučelje ostaje vrlo funkcionalno, nudeći mnogo opcija i značajki za daljnje postupanje na više načina. Mogu pristupiti kontakt podacima, bilješkama o tiketu, integracijama i drugim značajkama s desne strane prikaza tiketa. Središte zaslona nudi prikaz poruke, kao i bogat prostor za odgovor. Također mogu pristupiti više funkcionalnosti u ovom odjeljku i koristiti gotove poruke ili predefinirane odgovore.
Kada kliknem na opciju za odgovor, LiveAgent automatski ispunjava pozdrav i oproštaj, čak upiše i ime osobe kojoj odgovaram. Ovo je prilično korisna značajka, posebno kada se bavite desecima emailova dnevno. Sustav čak dodaje poveznicu koja će primatelja odvesti na korisnički portal gdje mogu dati povratne informacije ili pregledati povijest svojih tiketa. LiveAgent podržava standardne vrste privitaka, a također možete kopirati i zalijepiti slike izravno u poruku.
Sveukupno, rad s LiveAgent-om je ugodno iskustvo koje uvelike olakšava rukovanje emailovima. Odgovaranje je glatko, a sve dodatne značajke vam daju bolju ideju s kime poslujete, kao i mnogo mogućnosti za povećanje učinkovitosti tijekom vašeg svakodnevnog rada. Iako tiketing sustav nije nužno standard kada je riječ o upravljanju emailovima, smatram ga vrlo korisnim za identifikaciju hitnih problema i prioritizaciju emailova koja nisu otvoreni ili na koje nije odgovoreno.
Cijene LiveAgent softvera za upravljanje emailovima
Budući da LiveAgent nudi puno veću funkcionalnost osim upravljanja emailovima, možete razmisliti o kupnji plana koji će vam pružiti više opcija. Svi LiveAgent planovi, uključujući besplatni, nude mogućnosti upravljanja emailovima, ali ako napravite nadogradnju, možete dobiti pristup više mogućnosti upravljanja emailovima i tiketima. Pogledajmo što svaki plan nudi.
Free
Besplatni plan ne košta ništa i možete ga zadržati koliko god želite, ali dolazi s nekim ograničenjima. Dobivate 7 dana povijesti tiketa, 1 dolazni email račun, 1 odlazni email račun i 3 odjela. Međutim, dobivate i pristup 1 gumbu za live chat, 1 prilagođenom filteru, korisničkom portalu, bazi znanja i white glove postavljanjem, između ostalog.
Small
Small plan košta $9 mjesečno po agentu s godišnjim obračunom, ili $12 dolara mjesečno po agentu sa mjesečnim obračunom. Dobivate pristup 1 dolaznom email računu, 3 odlazna email računa, 10 odjela, 1 gumb za live chat, ankete o zadovoljstvu chatom, 1 API ključ + integracija, bazu znanja, korisničku podršku, white glove postavljanje , kao i mnoge druge značajke za unos karata koje dodaju mnogo odličnih funkcionalnosti upravljanju vašim emailovima.
Medium
Medium plan košta $29 mjesečno po agentu godišnje ili $35 mjesečno po agentu s mjesečnom naplatom. Pruža vam pristup svemu što nudi Smallplan, plus 10 dolaznih email računa, 10 odlaznih email računa, podršku za pozivni centar, 20 odjela, IVR, obuku za proizvode, hosting prilagođene domene, 20 pravila događaja, 10 pravila vremena, 5 razina SLA i još mnogo sjajnih značajki.
Large
Large plan košta $49 mjesečno po agentu godišnje, ili $59 mjesečno po agentu uz mjesečno fakturiranje. Dobivate sve iz prethodna dva plana, kao i 40 dolaznih email računa, 40 odlaznih email računa, 3 WhatsApp računa, 50 odjela, višestruke baze znanja, višeg upravitelja računom, 2 baze znanja, 100 pravila događaja,vremenske izvještaje, 10 razina SLA, zapise promjena i još mnogo toga.
Enterprise
Enterprise plan iznosi $69 mjesečno po agentu godišnje, ili $85 mjesečno po agentu s mjesečnim fakturiranjem. Nudi sve značajke svih prethodnih planova, ali dodaje mnogo dodatnih usluga za klijente koji ih zahtijevaju. Dobivate posvećenog ključnog voditelja računa, prioritetnu podršku, pomoć pri integraciji s WhatsApp-om, prilagođeno postavljanje fakturiranja, upravljanje planiranim izdanjima, pozive i izvještaje za pregled usluge, do 40 prilagođenih uloga, više razina baze znanja, pomoć pri integraciji kanala.
Zaključak
LiveAgent može vrlo dobro poslužiti kao softver za upravljanje emailovima i pruža sve važne funkcionalnosti koje biste mogli tražiti od takvog rješenja. Osim toga, idealan je za mnoge druge slučajeve korištenja i možete imati prilično koristi od njega ako vam trebaju i drugi načini komunikacije osim emaila. U svakom slučaju, LiveAgent je odlično rješenje za upravljanje emailovima i nećete pogriješiti s njim, bez obzira na to koji plan odaberete na kraju.
Frequently Asked Questions
Kako mogu postaviti automatizirane odgovore u LiveAgent-u?
Trebate kreirati novu pravilo u LiveAgent-u za postavljanje automatskog odgovaranja. Prvo idite na Konfiguracija > Automatizacija i odaberite Vremenska pravila ili Pravila događaja. Kliknite na gumb Kreiraj i postavite pravilne uvjete za automatske odgovore. Odaberite radnju Pošalji poruku i odaberite koji će se email predložak automatski poslati. Obavezno spremite pravilo. Ako imate problema s postavljanjem automatskih odgovora, pogledajte članak u bazi znanja o automatizaciji emailova.
Kako mogu stvoriti email predloške u LiveAgent-u?
Idite na Konfiguraciju i odaberite Email. Možete birati između Predlošci za agente i Predlošci za klijente. Predlošci za agente su samo za interne poruke, dok se predlošci za klijente mogu slati na email adrese izvan vašeg LiveAgent računa. LiveAgent nudi različite vrste predefiniranih predložaka koje možete lako uređivati.