Key takeaways
Pros
- Sjajna funkcionalnost bez grešaka
- Jednostavna navigacija
- Dobre značajke upravljanja emailovima
- Brzo postavljanje
Cons
- Neki korisnici bi voljeli imati naprednije značajke
- Može postati skup
Početak rada sa značajkama Zendesk softvera za upravljanje emailovima
Zendesk nudi besplatnu probnu verziju koja vam daje pristup svim potrebnim značajkama softvera za upravljanje emailovima. Postupak registracije zahtijeva da potvrdite svoju probnu registraciju putem email poveznice u. Nakon toga možete precizirati svoje probno iskustvo i odabrati koliko korisnika vam je potrebno, kao i na koje alate želite fokusirati. Ovu sekciju možete preskočiti, ali preporučujem da je završite jer može značiti razliku na početku vašeg korištenja.
Kada završite s ovim podešavanjem, možete početi istraživati Zendesk sučelje. Kada se prvi put prijavite na Zendesk, glavni zaslon nudi izbor vodiča koji vam mogu pomoći da se upoznate s bogatim skupom značajki. Vodiči vam pokazuju kako koristiti svaku funkcionalnost i kako ih postaviti. Možete se pozabaviti s vodičem za postavljanje vašeg tiketing sustava, koji je veliki dio Zendesk-ove funkcije za upravljanje emailovima. Budući da pomalo poznajem Zendesk, odlučio sam za sada preskočiti tu funkcionalnost i napredovati prirodno .
Dok Zendesk stvara namjensku email adresu za vas, uvijek možete dodati više email računa u sustav. Možete ući u Admin Centar klikom na ikonu kotačića u lijevom izborniku, što će vas odvesti do postavki. Pristupite odjeljku Channels i tamo ćete pronaći email postavke.
Imate mogućnost kreiranja više Zendesk adresa ili povezivanja vanjskih email računa. Imajte na umu da Zendesk također dodaje email koji ste koristili tijekom vaše registracije. Ovaj odjeljak također vam omogućuje prilagodbu email postavki kako bi poboljšali vaše korisničko iskustvo.
Zendesk zahtijeva da postavite prosljeđivanje emailova s vašeg postojećeg email računa ako ne koristite Gmail. Ovaj dio postavljanja nudi korak-po-korak upute o tome kako to učiniti, ali informacije su vrlo opće i vaša najbolja opcija je potražiti specifični vodič za vaš email račun drugdje. Međutim, ovaj proces ne bi trebao biti težak u većini slučajeva i trebali biste ga brzo obaviti, osim ako ne koristite zastarjelu email uslugu.
Jednom kada dodate vaše email adrese i postavite proslijeđivanje, sve bi trebalo biti spremno. Nisam se igrao s tiketingom ili email postavkama jer to nisam smatrao potrebnim, ali to možete učiniti u bilo kojem trenutku. Prije nego što krenemo na testiranje, pogledajmo kakve značajke za upravljanje emailovima možete očekivati u Zendesk-u.
Zendesk značajke za upravljanje emailovima
Zendesk nudi ogroman broj funkcionalnosti za razne slučajeve upotrebe, mnoge od njih se također primjenjuju na upravljanje emailovima. Možete upravljati emailovima s neograničenim adresama i koristiti kontakt obrasce u bilo kojem planu pretplate. Veličine privitka datoteka za ulaznice ograničene su na 50MB. Jedan od planova daje vam značajke automatskog arhiviranja emailova. Osim toga, možete koristiti botove za odgovaranje na određene zadatke i stvaranje novih tijekova rada.
Zendesk također nudi potpuno prevedeno sučelje i napredne značajke upravljanja kontaktima. Možete koristiti ocjene zadovoljstva korisnika i popratne ankete. Značajke upravljanja emailovima također uključuju zajedničko korištenje i prosljeđivanje tiketa između više računa, uvjetna polja tiketa i više obrazaca za tikete. Ulazna pošta je hibridna, što znači da možete koristiti i druge kanale osim emailova i vidjeti sve poruke na jednom mjestu. Zendesk podržava unaprijed definirane odgovore, kao i prilagođena poslovna pravila i izvještavanje.
Rad sa značajkama Zendesk softvera za upravljanje emailovima
Rad sa Zendesk-om je intuitivan i lak. Poslao sam sam sebi nekoliko testnih emailova kako bih testirao performanse sustava. Svi emailovi su stigli prilično brzo i nije bilo dugih čekanja. Zendisk također odmah šalje automatski odgovor pošiljatelju, obavještavajući ga da je email poruka primljena. Međutim, čini se da Zendesk ne šalje bilo kakvu vrstu obavijesti koja bi vas informirala o novim porukama. Jedini način na koji sam saznao za nove poruke bio je posjetom tiketing sustavu.
Zendesk ima značajku kartice za tikete, što znači da možete brzo prebacivati između otvorenih razgovora bez pretraživanja ulazne pošte. Dosta je uredan i iako ova značajka može izgledati standardno, uvijek nije prisutna u drugim softverima za upravljanje emailovima. Nakon što otvorite tiket, sučelje je prilično standardno, u pozitivnom smislu. Navikli smo se na određeni raspored naših emailova, stoga bi bilo vrlo kontraproduktivno mijenjati ga samo zbog dodavanja “wow” faktora. Zendesk dobro obavlja posao s ovim sučeljem.
Polje za odgovor možda je premalo za duže emailove, ali se proteže kad vaša poruka dosegne određenu duljinu, pa je njegova funkcionalnost dobra. Zendesk nudi razne značajke u sučelju, što olakšava promjenu statusa vaših emailova i tiketa, bilježenje podataka o klijentima ili ostavljanje bilješke drugim korisnicima, dodavanje privitaka emailovima ili primjenu predefiniranih odgovora u vašoj email komunikaciji.
Odjeljak za ulaznu poštu vam omogućuje obavljanje skupnih radnji. Možete spojiti odabrane emailove u jedan tiket, što je vrlo korisno ako imate višestruke emailove s istom temom od istog kontakta. Također možete masovno ažurirati tikete putem opcije uređivanja. Ova značajka omogućuje vam masovno dodavanje oznaka, mijenjanje prioriteta, vrste emailova i još mnogo toga. Druge dvije opcije uključuju brisanje emailova i njihovo označavanje kao SPAM poruke. Još jedna značajka koju vrijedi spomenuti je filtriranje, koje olakšava pregledavanje vaše ulazne pošte na temelju predefiniranih kriterija.
Općenito, Zendesk nudi prilično dobre značajke za upravljanje emailovima i može poslužiti kao izvrsan softver za upravljanje emailovima. Značajke nisu preplavljujuće i lako se upoznati s njima, bez obzira jeste li novi ili iskusni korisnik. Primanje i odgovaranje na emailove radi bez ikakvih pogrešaka ili drugih poteškoća koje bi mogle zaustaviti vaš radni tijek.
Cijene Zendesk softvera za upravljanje emailovima
Zendesk je jedno od rješenja koje nudi više cjenovnih opcija. One se razlikuju u skupovima značajki, a svaka od njih je prikladna za različitu upotrebu. S obziromna to da se u ovom pregledu fokusiramo samo na Zendesk-ove značajke upravljanja emailovima, predstavit ću vam planove koji uključuju ovu funkcionalnost.
Support Team
Ovaj plan košta $19 po agentu mjesečno. Nudi tiketing sustav koji se može koristiti u svrhu upravljanja emailovima, a možete povezati i druge komunikacijske kanale, kao što su društveni mediji. Dobivate sve značajke upravljanja emailovima prethodno spomenute u ovom pregledu, kao i pristup poslovnim pravilima, pojedinostima i povijesti klijenata, usmjeravanje temeljeno na statusu i kapacitetu agenta te pristup integracijama i aplikacijama.
Support Professional
Support Professional plan košta $49 mjesečno po agentu. Dobivate sve značajke iz prethodnog plana, kao i dodatke poput preusmjeravanja na temelju vještina, radnog vremena, anketa o zadovoljstvu korisnika i još mnogo toga.
Support Enterprise
Ovaj plan je najskuplji od svih Support plan opcija. Košta $99 mjesečno po agentu. Daje vam pristup svim značajkama prethodna dva plana i dodaje prilagođene uloge i dozvole za tim, prilagodljive radne prostore, pohranu podataka treće strane, testno okruženje za sandbox i još mnogo toga.
Zaključak
Zendesk je odlična opcija za vaše potrebe upravljanja emailovima, jer radi prilično dobro kao softver za upravljanje emailovima. Značajke su dovoljne i jednostavne za upotrebu za bilo koji slučaj upotrebe. Većinom nećete imati problema s navigacijom u sučelju. Međutim, morate biti spremni na plaćanje, pošto Zendesk može postati vrlo skup ako odlučite kupiti jedan od opširnijih planova. Stoga, ako tražite povoljnije rješenje za upravljanje emailovima bez pravljenja kompromisa za značajke i korisnost, ne bi bilo loše pogledati neke Zendesk alternative
Frequently Asked Questions
Primatelji ne primaju emailove poslane iz Zendesk-a.
Prvo pokušajte kontaktirati vaše klijente putem drugih sredstava i saznati jesu li vaši emailovi završili u njihovim SPAM mapama. Određeni pružatelji email usluga mogu imati stroža pravila za određivanje SPAM poruka, pa čak i emailovi koji nisu SPAM mogu završiti u SPAM mapi. Ako to nije slučaj, provjerite svoja poslovna pravila i provjerite jesu li vaši okidači za slanje emailova ispravno postavljeni. Ako vaš problem nije povezan s ijednom od ovih opcija, kontaktirajte Zendesk podršku kako bi vam pomogli u rješavanju problema.
Ne primam email tikete od svojih kontakata
Najvjerojatniji problem je s preusmjeravanjem vaših emailova. Ako nije ispravno postavljeno, poruke neće stići u vašu Zendesk ulaznu poštu. Provjerite svoje postavke preusmjeravanja i vidite može li se problem riješiti na taj način. Ako ne, razmotrite čišćenje ulazne pošte koja bi trebala proslijediti emailove na vaš Zendesk račun. Ako je puna, emailovi možda neće biti dostavljeni.